|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Komt omdat je teveel kent. Maar goed, ik raad je aan om vooral door te blijven gaan Uh, OK. Ik raad je 'Human Breeding' aan van Dissecting Table. Japanse industrial/noise, vrij ziekelijk (je kunt hem alvast beluisteren op de bekende plek). |
|
quote: De eerste plaat waqs wsl net iets beter geweest moest de zanger van de EP die eerste hebben ingezongen. Hoedanook niets gaat boven Znöwhite. Dat mens kon nog eens schreeuwen, die Nicole. Anders wil ik je wle eens het belgische Target aanraden als je het over thrash wilt hebben. [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 21-04-2002 14:18] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik raad death/trash liefhebbers "The Crown" aan (voorheen heette deze band Crown of Thorns). |
|
Old-school death freaks: Repugnant- Hecatomb |
|
Ik raad Rectum Lobotomy aan eens te kijken of hij een slaapplek kan regelen in Enschedé, zodat hij ook mee heen en terug kan naar het ZM fest. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: haha, he dude laat anders maar zitten joh, ik hoef niet per se mee. Als ut niet kan kan het niet. Maakt niet uit |
|
Ik raad iedereen "Omnio" van In The Woods... aan, want dat is gewoon een geniale plaat (althans dat vind ik); heel melodieus, lekker onvrolijk en bespiegelend, erg gevariëerd en lastig in een hokje te plaatsen (tenminste dat vind ik, alweer) en daarom raad ik het iedereen aan, hoewel BM underground puristen het niet zal boeien (misschien is hun 1e demo dan wat interessanter) en de rest van hun repetoire raad ik ook aan. Omnio blijft het best (alleen HEart of Ages ken ik niet). Voor Doom-liefhebbers: Darklands (titeloos album) errug goed en zwaar melancholisch... en Lid- Into the Mushroom al jaren een geliefd album met Danny C. (geen zin om de spelling op te zoeken) van Anathema, supercoole 'hippierock' met zwaar gedrogeerde teksten: "sitting in the mirror there's a mushroom on the wall" ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: Leer kennen! 'sgoed!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik raad iedereen de nieuwe plaat van Diabolic aan. |
|
Ik raad iedereen aan zijn geld bij mij in te leveren.... of ik ga Ik, Wil Schuurman |
|
Ik raad iedereen obscenity aan!!! |
|
dan gaan we dat eens testen eerst effe downloaden dus Be quick or be dead |
|
kee dan: Merzbow, Dissection Table & Znowhite. Target pas ik liever voor want dat is de voormalige band van Orphanage oprichter Lex Vogelaar en ik heb een bloedhekel aan Orphanage. Poging wordt wél gewaardeerd. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:DissectING table |
|
ik raad iedereen blind guardian aan want ze zijn niet zo bekend en dat is zonde want het is echt cool en de moeite waard.... www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: *proest* Blind Guardian is redelijk tot zeer bekend hoor... ach, je leert het nog wel... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
mwahaha, skitterend |
|
NOKTURNAL MORTUM das pas gaaf |
|
Voor soepkoeltoer: Hate Forest - The Most Ancient Ones (NSBM uit de Oekraine). |
|
ik raad iedereen aan bal-sagoth en stormlord eens te beluisteren Don't touch me. I'm evil. |
|
*kick* Ik wil nieuwe dingen horen. Favo stijlen van mij zijn: - electro - darkwave - industrial - doom - death/grind - gothic en andere kruisbestuivingen hiervan. Raad mij eens wat aan, het is tijd dat mijn oortjes wat nieuws horen. |
|
Doom.. Probeer Torn eens... Ze hebben iets Type O' Negative's over hen... Effe hun site zoeken... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Hmm sorry, vind het een beetje een slap aftreksel van Love like blood. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |