|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik raad iedereen Vital Remains aan, nummers: I Am God en Immortal Crusade, vooral die laatste is heerlijk satanisch.. met0l! |
|
*kick* Come on people! Ik raad Madeline Usher "Absurd Minds" aan en Suus "Chaostar" |
|
quote: Verrek, dat zijn die lui die op Eurorock 2001 zo veel op Type O Negative leken. Maar ff downen dan. Ik vond het toen wat al te jatterig overigens. |
|
Ik raad iedereen om RAMP en BLIND ZERO te beluisteren....zeer goede bands!!!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Stijl? |
|
heavy metal |
|
quote: Your mean mister!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Tell me something new... |
|
Ik raad liefhebbers van oude Carcass en Carnage aan eens een CD tje te beluisteren van het Spaanse Haemorrhage. Klinkt errug lekker. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
De naam klinkt alleen kut. Of moet ik gut zeggen? |
|
Zolang het plaatje maar klinkt! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: home sweet morgue? Suck my piss |
|
Alz hed rontdraajt iz hed goet. |
|
Memories... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik wil iedereen, maar dan ook iedereen Ensiferum aanraden, ben ik aangeraden door Ooypunk, maar die groep is steengoed, een soort folkmetal, zeker uitchecken. Nogmaals bedankt Ooypunk Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ik raad gasten die graag een plaatje DM opzz, Disinter en Lost Soul aan. |
|
Ik raad iedere brute deathmetal freak INTERNECINE aan! (tevens vanaf heden af te halen bij de serverchinees Ra-ja-kar) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
stappen in nijmegen, das errug gezellig vooral op de donderdag, in de dio, beneden metal kelder, we hebben ook rockcafe backstage en nachtcafe de genisis voor de wat hardere metaal |
|
quote: Cool! Daar heb ik wel enorme zin in! Nou nog ff tijd vinden The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Voor liefhebbers van Moonsorrow, Thyrfing raad ik Turisas aan, zelfde soort band en heeft net een promo cd uitgebracht. http://turisas.cjb.net |
|
Ik raad Witchking het album Trä van Hedningarna aan. Is folkmuziek met een vleugje electronica. Geen dancebeats of zo, maar gewoon om het geheel wat meer impact te geven. Verder is het voor folk een enorm gevarieerd album! |
|
Ik raad iedereen dit album aan: Trieste gast |
|
Ik raad iedereen aan: Vanavond zijn tanden te poetsen. |
|
Ik raad iedere hooikoortspatient Hema zakdoekjes aan. Fuck Tempo. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |