|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik raad Wim, en anderen, MORRIGAN aan (te checken op Raj's server in de upload ATM). MORRIGAN is een duitse black/viking metal band met een flinke dot Bathory. Echter, deze muziek is fucking pissed-off!!! Een kwaadaardig beest, super ruig en kwaad, afgewisseld met epische momenten, 'Plague Waste and Death', aarrrghh SUPER vet!! [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 06-12-2002 22:28] |
|
quote: Ik raad iedereen de nieuwe Gorelord af. Cleane melodieuze midtempo gothenburg death metal. Een beetje in de lijn van gay metal. Deze cd viel me echt zooooo tegen..ik verwachtte smerige blastmuziek en dan dit.... gadver |
|
Ik raad iedereen van de wereld aan om naar Metal te luisteren (Geen nu-metal dat ik dat woord gebruik ) [Dit bericht is gewijzigd door hannibal op 06-12-2002 22:35] Metal heerst |
|
Was dat niet één van die projecten van $Killjoy$? |
|
quote: thanx, ga gelijk ff liedje downen. Oud Vuil. |
|
Doe dan nr. 1, intro duurt een tijdje, maar daarna, oh man oh man |
|
quote: NU-metal bedoel je? hehehe ja ik geloof t wel. Met allemaal smerige teksten ( ). Geef mij maar Gorerotted. Of liever oude Carcass. |
|
quote: liedje 1 binnen. heerlijk. simpelheid troef en daar hou ik van. heb nog geen sferische momenten gehoord, maar die zitten in andere liedjes? vannacht de rest. tip, protector-misanthropy, dwaallicht, in de mp3 map, weet niet of je het al gehoord hebt, maar als je van simpele maar rake death/thrash houd, dit is echt geweldig(in my humble opinion) Oud Vuil. |
|
quote: klinkt interessant, maar wat is de URL naar Rajackers server |
|
Die is er niet, het gaat hier om een FTP-server, beste kerl. |
|
quote: Hey Webblaster Wim, wat vind je van 'The Heritage'? ik meen de laatste volledige studio plaat van Protector. Ik vind m wel heersen. |
|
quote: oh ja, super plaat!!! maar toen waren ze helemaal deathmetal, op hun eerste release zitten ze tussen punk/thrash/death in. ach joh, jij met je glazvezel 7 granen verbinding heeft dit toch binnen de tijd van 2 burps binnen? Oud Vuil. |
|
quote: mmm meer thrash/death. Maar idd tis allemaal wat sneller enzo. quote: grmbl, nee das die irritante zenial met zijn glasvezelkabel. Nou ja, ik heb adsl das ook wel snel. |
|
ow sorry. Oud Vuil. |
|
|
|
quote:Is het niet Frans? Want daar komt ook een band Morrigan vandaan. |
|
Deez' is duits (ex-Mayhemic Truth). |
|
ik heb die twee cd's van morrigan aangeschaft Nu wil ik ook die mayhemic truth maar waar kan ik die vinden? |
|
Demoncy demoncy demoncy! |
|
quote: Inderdaad ! Zaaaalig |
|
@M: Ken je 'Ofermod'? Zo niet ga maar luisteren. Religieuse black metal op NED. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
-Splatterhouse -Cenotaph (turkije) |
|
Black Messiah! Luisteren!! Bruce Banner |
|
Steek die meuk in jullie homofiele aarschjes. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |