|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Death/blackmetal uit Texas,tis even zoeken voor je wat te pakken hebt maar de Texasscene is wel gaaf,nog lekker underground. klinkt dus als 'underground' death/blackmetal God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
quote: Jij snapt het, gek! |
|
eeeeeehj, dwaallicht !!!!! die annrader van jou is .... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: AMEN! |
|
Voor de fans van Progressieve Rock/Metal: Fates Warning. Dat is écht topklasse. Vooral het dynamo '98 optreden. Kippevel! En nogmaals raad ik Solstice aan. Download eens een nummers als "To ride with Tyr" of "The sleeping tyrant". Dat hoor je snel waarom ik die band zo goed vind. (T'is doom metal overigens). Nog een andere Doom-band: Cathedral, wel bekend denk ik. Vooral "Forest of equillibrium". Het latere werk neigt meer naar stoner-rock. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Zeker weten!!! Ik heb zelf Disconnected in huis maar ik vond ze live toch beter. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ik vind zelf van fates warning het oudere materiaal nog beter. toen waren ze minder door queensryche beinvloed en meer een mix tussen iron maiden en black sabbath. de muziek was ook iets agressiever. vooral "the spectre within" en "awaken the guardian" zijn superklassiekers. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 03-02-2002 16:38] |
|
quote: Afgelopen vrijdag aangeschaft, TNX! |
|
Voor alle fans van die nieuwerwetse blackmetal, zoals Elessar en Cadaveria (waar ben je?), probeer Troll - Universal eens. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
*start AG op... ik kende een FTP waar die op stond, maar die is down nooit aan toegekomen om 'm te downen (was erg traag). |
|
quote: goede smaak Persoonlijk vind ik Perfect Symetry en Inside Out erg gaaf |
|
quote: Het gaat goed met de maatschappij... weer een lid erbij! nu de rest nog in King Crimson-kampen plaatsen, dan moet het goedkomen. |
|
quote: Lezen!!! (Ik heb al hun klassiekers al jarenlang in huis nl.) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Jonge, 'de rest' dat zijn alle niet-KC luisteraars. Met jou zit dat wel snor |
|
quote: hehe, waar moet ik mijn contributie heen sturen ??? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik raad iedereen aan om eens regelmatig in de spiegel te kijken. (Dit is vor als die atoombom niet opschiet, en we nog een heleboel jaar op deze aardkloot moeten rondlopen) :nuke: :mame: :kill: Dit slaat nergens op. |
|
Dat vind ik een goed advies. Ik wil er graag aan toevoegen dat men dan ook eens kritisch naar den binnenkant zou moeten kijken. Dead things grow from deep inside... |
|
Willen mijn voporgangers on topic gaan ? Je dient hier mensen muziek aan te raden. Het staat namelijk in het muziek algemeen gedeelte. |
|
Ik raad iedereen die van trieste doom houdt aan om naar "Gracefallen" van Unholy te luisteren. Wow, die "zangeres" is best wel apart(ook best wel vals trouwens). Maar oh oh wat lekker! |
|
voor celtische zooi is corvus corax aan te raden..ik ken ze nie zo goed..heb maar liefst 3 nummers |
|
Corvus corax bestaat voor een gedeelte uit de zelfde mensen als Tanzwut. Muziek heeft ook overeenkomsten. Als Necromantica dat soort leuk vind moet ze zeker Cruachan eens proberen !! |
|
Ik raad iedereen die REIGN IN BLOOD te gek vindt om SADUS - CHEMICAL EXPOSURE te gaan checken: technischer, sneller, HYSTERISCHER!!!!! SADUS ATTAAAAAAAAAAACK!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-02-2002 21:31] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Corvus Corax is goed, zalige backpipes (doedelzakken) doedelzakken Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
tuurlijk ken ik Cruachan al he ..zeker niet verkeerd evenals Corvus Corax, maar ik luister er weinig naar...geef mij maar gewoon folk in trant van Otyg ofzo |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |