|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Juist, dat heb ik ook. Dat zijn ook de enige twee FNM CD's die ik niet heb, al is er wel een tijdje weer de behoefte om het nogeens te proberen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ze zijn gewoon NET niet je-dat.. je merkt dat het begint te komen, maar dat het laatste toefje slagroom erop mist.. en uiteraard, met de muziek afgestemd op de stem van Mike wordt het een weergaloze combinatie. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Indeedeleedoo! Te bedenken dat hij in een week of zo de teksten van the Real Thing heeft geschreven en ingezongen! Geniaal! Ik ga even buishangen, zal zo even kijken of deze al vol is Laters. edit: ok ok, paar min nog... [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 21-08-2005 23:26] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Trivium!!!!!!!!!! |
|
Susperia signature |
|
Taake,zonder enige twijfel Expired,Erased and Forgotten |
|
das zo enorm kut ... |
|
quote: Member of the iso-betawuste crew!! |
|
End of days/ Heaven shall burn / Neaera |
|
Suck my piss |
|
Ik raad Skullfuck aan om hier eens te kijken: http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=7569&start=150 I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
The Fall of Troy!!!. Soort kruising tussen Psyopus (freaky gitaarloopjes) en The Mars Volta (zanglijnen). Check hun net verschenen plaat Doppelganger. Stream: http://www.purevolume.com/thefalloftroy Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Heb ook op je aanraden Supersuckers gdload en yeehaa vette band direct alles maar gedaan...favo nummers op dit moment zijn Pretty fucked up bubblegum and beer. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
de nieuwe chriss caffery de nieuwe beyond twilight en Jon Oliva's Pain... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: BIG UP!! Ik volg ze sinds teh great milenko niet echt meer. Tof leesvoer! Als je zin hebt, ff klikken op de link in mijn signature, misschien heb je iets melden/delen Suck my piss |
|
Virus. Een project van Carl-Michael Eide van VED BUENS ENDE. Heersende jazzy, groove metal met ijzingwekkende zanglijnen en bizarre riffs. http://www.jester-records.com/releases_sub.php?ID=15 |
|
Ik raad je Behemoth aan. erg goed Pools groepje En American head charge album the War of Art. Als je een beetje van Nu metal houd [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 23-08-2005 18:13] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Sherlock! |
|
"no shit" Suck my piss |
|
quote:Ehmm ik zou graag de eer opstrijken, maar die heb ik nooit ergens genoemd, laat staan iemand aangeraden. Wat zeg ik? Ik ken die band niet eens! [edit]oftewel: bedankt voor de tip man! [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 23-08-2005 19:05] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
wie raad mij iets van Vargsang aan? signature |
|
ik raad Karnivoor een vrouw aan, maakt niet uit wat voor een |
|
quote:Muziek Lenneke, muziek. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |