|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ieder zijn meug, ik kan Plagued be thy Angel ook wel waarderen. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
ik raad iedereen suicidel tendencies omdat het de moeite waard is om naar teluisteren |
|
nile |
|
Rijn Missisippy Wolga Thames Quai |
|
quote: Vooruit dan maar, haha. Had jij soms ook al in de gaten dat ik niet zo veel meer naar doom luister als ik deed? Ik raad jou Seraphique maar weer eens aan. Al wat van gevonden? |
|
quote: Mijn ezelsbruggeltje: Alleen i's en behalve de M allemaal dubbele klinkers. Mississippi Yeah, I know... |
|
Volgende week woensdag is er op de BBC een aflevering over de oude metalhelden(cf.Alice Cooper,Bruce Dickinson,Mötörhead e.d.)Kijken,dus! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote:Bijna goed dan. |
|
Ik zit wel tot aan mijn kruin in de underground black death metal scene van Texas,wat ik overigens aan te raden vind,maar ik kwam ook tot de ontdekking dat op de nieuwe cd van Satariel, Messiah Marcolin meezingt op een stuk of drie nummers,het is een verademing om die vent weer eens te horen zingen,geweldig. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
Ik raad Beli Mawr "Hagalaz' Runedance" aan (als hij het nog niet kent). Echt heerlijke folkmuziek die verhaalt van oude sages en veldslagen. |
|
Ik raad death metal fans de band Cephalic Carnage aan. |
|
Ik raad iedereen Thyrfing aan! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
ik raad bint en lord m rijlessen en verkeersregelles aan |
|
(ik zal doen alsof ik dit niet gehoord heb) [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 07-03-2002 21:06] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Deranged |
|
ff off topic: technisch heb je dat ook niet |
|
quote: Ik wil het nog wel een keer voor je herhalen [Dit bericht is gewijzigd door Iron Maiden op 07-03-2002 21:14] Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Ik raad Jenje, waarschijnlijk totaal overbodig, The wounded aan. Nederlandse gothic wave band. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik raad iedereen die van metal houdt een bezoekje aan de hoogovens (en dan niet die van Dwaallicht) aan! Erg loik? Ik, Wil Schuurman |
|
Hehe, bij de hoogovens, daar heeft m'n oom dertig jaar gewerkt. Runs in the family... |
|
evil vlammetjes Je moeder. |
|
ik raad, SEVERE TORTURE, aan. en voor de happy powermetal fans...Freedom call |
|
Severe torture: "Jonges! Stem uw gitaor.... die aderen mmogen wel wat strakker!!!" "Staat de schedels op de standaords? Jawel! Geef me de botten..... dat ken ik ok weer drummen" Verschrikkelijk brute muziek, echt ongezond! En die zanger.... die vent moet wel een baksteen als ontbijt eten! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: dubbele MEDEKLINKERS ! .. als we toch zeiken... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |