|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
XnegativeX, heb jij een adres waar ik meer kan vinden van Shining Bazzio Attacks!!! |
|
Hmm dan moet je The Creatures eens proberen, en vooral het nummer "Speeding" |
|
LOL...wil je me dood hebben? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hehehe, zou mooi bij-effect wezen, maar het is een supervrolijk nummer, wat mij altijd vrolijk maakt. |
|
ik raad suicidal tendencies aan dat is vet heftig |
|
Ik raad ieder Autumn Leaves aan, goeie Melodische Deathmetal! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ikku raad iedereen een goede white widow joint aan |
|
aftershock, kweenie wat voor een metal het precies is maar klinkt errug doom/gothic/death/black ofzo, wel cool dus Je moeder. |
|
quote: Tsja, ik zou iedereen aanraden om Straight edge te worden. Maar er luisterd toch niemand naar mij. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Yeah zekerz! en als achtergrondmuziek Yggdrasil van Enslaved. Lekker relaxed en dan..... VLAAAAAAMMMMM, METAl. Ja sorry, 'k heb te veel geblowd vanmiddag. |
|
ga zo door |
|
quote: ik drink al niet meer hoor Je moeder. |
|
quote: nee maar coke mag ook niet |
|
DARKMOON beste mensen luister dat maar eens CD-seas of unrest MCD-.308 antichrist De guitarist van Darkmoon heeft met Nile getourd als zanger/bassist,laatste keer in 013 weet je nog wel. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
quote: Nee weet ik niet: niet iedereen hiero was erbij dus. Kun je een beetje hinten wat voor stijl Darkmoon is? Het lijkt me niet zoals Nile... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: DARKMOON speelt Battle metal zoals ze het zelf omschrijven,op een brute manier tegen de blackmetal aan,beetje Bal sagoth maar dan veel minder toetsen alleen hier en daar ter ondersteuning,en veel harder en sneller. Als je naar mijn website gaat op de linkspagina staat Darkmoon en op hun site kun je geloof ik wel een mp3tje te pakken krijgen. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
Wat gruwelijk kloten! Ik kan niet eens gewoon een MP3tje downen. Zij moeten het weer anders doen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ik raad iedereen die van lomp harde muziek houdt, om diabolicum eens te proberen. Ik ben helemaal verliefd geworden op deze band. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: waarom vin je dat tof....beetje drumcomputertje enzo...bijna house man! Suck my piss |
|
Het spreekt mij gewoon aan. Met die sound effectjes. Vind het gewoon super. Ach en drum computers zijn niet altijd slecht. Ik denk ook niet dat een echte drummer dit lang kan volhouden. mysticum heerscht ook enorm en maakt ook gebruik van een drum computer. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Aesma Daeva (gothic)en Agathodaimon (black) zijn ook supercool. MuayThaigerrr!! |
|
ManowaR vooral de eerste albums Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Inderdaad, Aesma Daeva is super, mooie gothic-metal en Agathodaimon is ook wel goe. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: O.K. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |