|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik moet zeggen dat ik het recentste werk nog niet zo lang geleden heb gehoord omdat de voorgaande me ook een beetje is tegengevallen. Het klinkt wel aardig meer ook niet. Geef me lieve de oude Black zooi terug. Transylvanian Hunger blijft toch wel de beste schijf, en ik denk (Ik weet het wel zeker) dat de meeste daar zo over denken. |
|
Nee, geef mij dan maar A Blaze in the Northern Sky Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Hehe... ik hoor weer eens niet bij de meesten... Ik ga voor Soulside Journey. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Alto. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
A Blaze in the Northern Sky Vooral het einde van Pagan Winter waar fenriz een serie Frost Beats achter elkaar plakt! Geniaal. |
|
Trans... blijft mijn favoriet ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ik volg jou denk ik Van het drieluik A Blaze..., Under a Funeral Moon en Transilvanian Hunger is die laatste veruit m'n minst favoriete plaat. Faustian Spirit of the Earth |
|
Hehehe, mooie blog van fenriz: many of you message me and want "the old" darkthrone back. the old darkthrone is ofcourse the beginning, demo releases etc. but for all those who want back a CERTAIN period of darkthrone, i can only say this: "DARKTHRONE IS NOT AN ICE CREAM BAR WHERE YOU CAN CHOOSE YOUR FLAVOUR. INSTEAD, DARKTHRONE CHANGES LIKE ALL OTHER LIFE ON THIS PLANET. WE ARE N A T U R A L. NOT a r t i f i c i a l" I understand you, i myself would like a thousand versions of "bonded by blood", but there is only ONE "bonded by blood" (to make a swift example) this is the law of nature. SWEET DREAMS! - f e n r i z En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
En zo hoort het! Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
De held Faustian Spirit of the Earth |
|
Niet dat ik Darkthrone's huidige koers ineens (hoger) ga waarderen, maar Fenriz heeft idd volkomen gelijk. |
|
Ik kan nauwelijks wachten op die nieuwe plaat. Die laatste twee zitten standaard in mijn cd-wisselaar. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Als de logica van de laatste jaren gevolgd wordt zie ik ze wel in staat om dit jaar opnieuw iets uit te brengen Faustian Spirit of the Earth |
|
Is dat optreden van nocturno culto en satyricon eigenlijk uitgebracht op cd/dvd? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Was opgenomen door een noorse tv zender iig.. |
|
Maar (nog) niet uitgebracht dus. Jammer, ik zou dat optreden graag willen hebben. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Komen ze niet met een nieuwe plaat dit jaar? Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik heb liever dat optreden in mijn bezit als een nieuwe plaat, hehe. Of ze moeten weer wat meer de bm kant opgegaan zijn. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Bedoel je dat optreden op Wacken van een aantal jaar terug? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Yep. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Op dvd zou ik niet vervelend vinden inderdaad. Beter dan die slechte kwaliteit bootlegopnames die er rondzwerven. |
|
Dan kom ik die laatste weer tegen en luister het en denk: "Toch wel weer lekker!" Dear dirty delightful old drunken old days |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |