|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Darkthrone weer aan de Black Metal! Kon zo op Plaguewielder staan Hafgufa |
|
Da's best een nette ballad ja. In ieder geval voldoende om dat arctische gedonder eens te downloaden als 'ie uitgekomen is. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik zat zelf meer met ravishing grimness in m'n hoofd, op dat heavy metal stuk op het eind na. Erg benieuwd naar de rest. edit: eindelijk weer een echo op de zang. [Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 18-08-2016 20:17] VIESPEUK!!! |
|
Idd, klinkt allemaal toch opnieuw wat ruiger en primitiever. Vet nummer! [Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 19-08-2016 1:58] Faustian Spirit of the Earth |
|
Primitief, simpel, best aardig. Het maakt me wel erg benieuwd naar het geheel. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Niet echt boeiend. |
|
Klinkt goed. Weer wat rauwer dan de vorige platen (die ook steengoed zijn) |
|
Ah Dorkthrone. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik zeg: tijdsgeest! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Gewoon een costum made ding van een fan joh Hafgufa |
|
Mensen die niet al dik 20 jaar een Darkthrone-skateboard in de schuur hebben liggen. :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
OK, niet boos worden. Ik luister regelmatig black metal, maar heb nooit begrepen wat er zo goed aan Dark Throne is...kan iemand me dat vertellen? |
|
De keyboards. De liedjes, weet je wel, de liedjes! Die zijn goed. smoeilijk VIESPEUK!!! |
|
Dan is het ok als ik er geen klote aan vind neem ik aan? |
|
Ja, natuurlijk! Natuurlijk! VIESPEUK!!! |
|
quote: Wat een genre is het toch ook. Jezelf schminken en Nocturno Culto noemen. De tering. En dan zulke boude uitspraken doen. Te mooi. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Keep in mind that the focus is on the music... Bij black metal. Sterke uitspraak, niets aan veranderen. quote: Sfeer. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
De sfeer is inderdaad erg belangrijk, maar die kan ik bij deze band dus niet echt ontdekken...helaas ;-) |
|
quote: Als je de sfeer bij de 2e, 3e en 4e plaat niet kunt ontdekken dan vraag ik me af of je überhaupt wel van black metal houdt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik vind het wel een lekker nummer. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: +666 When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Afgaande op de vinylrip die op het internet rond zweeft is het toch wel weer richting Plaguewielder/ Ravishing Grimness allemaal met ditto onopvallende nummers. Niet echt spannend op het superieure drumgeluid en -werk na dan. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |