|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Check ook eens www.darkthrone.no voor een cartoonversie van hoe een Darkthrone-album tot stand komt. |
|
Hahaha geniaal die cartoon! Zo nemen ze volgens mij al jaren lang de TRVE NEKKRO KVLT ELITE BM fans in de zeik Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Hij is best ok aan te horen, maar daar stopt het voor mij ook mee. Heb m net in zn geheel een keer beluisterd, en ga dat ook nog wel vaker doen, maar eerste indruk is nu niet echt positief. Geinige deuntjes, maar beetje saai, de zang vind ik wel erg geslaagd. |
|
quote: Die cartoon is beter als de laatste releases, hehe, briljant. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
signature |
|
NOCTURNO CULTO in de bocht... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
SO PUUUUUUUREEEEEE... Maare, als hij dit doet in een bocht, wat doet hij rechtdoor? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Tering, wat viel hij tegen als frontman van Sarke... Here kitty kitty kitty! |
|
Had je hoge verwachtingen dan? Het is dan wel een grote naam maar hij heeft ook (bijna) helemaal geen podiumervaring. Stel je voor, Fenriz op zo'n podium. Die gaat toch ook helemaal voor aap... Muzikaal en qua verdere show/presentatie vond ik het idd een beschamende vertoning. Maar vet toch, spiekbriefjes en gewapper met een handdoek door "cult fuckin'legend" Nocturno Culto, ikzelf vergeet het nooit meer in ieder geval. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 28-04-2010 23:48] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Circle the wagons, fijne plaat hoor. En die cartoon is gaaf ja |
|
quote: Hij heeft toch met satyricon getourd tijdens nemesis divina. Goed, als gitarist, dus dat telt niet echt, totaal iets anders als frontman. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Inderdaad, zou ook moeten gelden als podium ervaring. Laatste Darkthrone gaat hier de boeken in als de eerste Darkthrone plaat die ik niet zal gaan kopen. Neerwaartse spiraal enzo... Ik heb al een paar van die middelmatige black/punk platen van ze liggen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Die fikken nog goed hoor. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
precies, ik brand em wel. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik, als ex-verstokt Darkthrone-fanaat, heb na Plaguewielder (die al minder was) niets meer gekocht of gehoord, maar misschien moet ik die nieuwe toch maar eens beluisteren. Al is het alleen maar om eens te horen waar ze momenteel mee bezig zijn. |
|
Sommigen vinden de nieuwe stijl te gek, anderen niet. Ik behoor tot de laatste, ben benieuwd wat jij er van vind. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nieuwe stijl > oude stijl. Verder vind ik Circle The Wagons een stuk beter dan de vorige twee of drie albums. Vind het raar dat mensen afhaken bij juist deze plaat, hier staan naar mijn mening veel betere nummers op. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Darkthrone: heersers!! Ik vind echt alles goed van ze..hebben gewoon geen missers...welke andere bm band kan ze dat nazeggen? De laatste paar platen vind ik echt super...nog veel beter dan het oudere werk!! Evil Dick |
|
Prima. Het is allen geen bm meer. Maar dat lijkt me duidelijk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Sell outs! Evil Dick |
|
Dat lijkt me sterk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik moet zeggen dat Circle the Wagons me best bevalt, maar The Cult is Alive en FOAD vind ik toch net even wat fijner. Vooral het gitaargeluid van The Cult is Alive gaat er bij mij wel in! [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 01-05-2010 11:06] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Those treasures will never befall you, They're out of reachcchhh hoooooo hooo Ja vette plaat. |
|
Was blijkbaar een soort competitie om nieuwe albumart te maken. Zeker die 'Ravishing Grimness' is er erg op vooruit gegaan. 'Panzerfaust' en 'Isengard - Hostmorke' zijn in oktober vorig jaar opnieuw uitgegeven als dubbel-CD's. CD2 bevat bij beide albums commentaar van Fenris. :') Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |