|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Beetje kloterig Engels, maar wel leuk om te lezen. |
|
WOW! These Shores Are Damned is echt een heel vet, sfeervol, headbangbaar, mooi en zo nummer. 'Hoe krijgt een crappy band als Darkthrone het voor elkaar zoiets te schrijven?' denk ik dan. De rest van het album is niet echt om over naar huis te schrijven, namelijk. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Nou hij zou uit moeten zijn. Al ergens te downen? |
|
Ow? Hoe heet die plaat dan? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Total Deaf als ik mij niet vergis. |
|
Wtf? Nu al een nieuwe? http://www.antihumanism.com/2009/09/new-darkthrone-album-exclusive-preview/ Darkthrone o darkthrone... gutte gut |
|
Schijnt nep te zijn, althans dat staat in de commentaren onder bovenstaande link. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Die cover misschien, maar dat nummer lijkt mij wel echt te zijn. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Volgens Nocturno Culto zijn ze nog in de opname-fase, dit staat op z'n nieuwste blog op Myspace van vandaag: "late October WILL see Darkthrone through the last recording "session" for the new album, we've had a long summerbreak now and it's time to face winter/death." Lijkt me dus stug dat er al previews of zelfs nummers ergens te horen zijn als de opnamen nog niet eens zijn afgerond. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ze hebben wel degelijk al nummers opgenomen. Per opnamesessie nemen ze twee nummers op. Als ze eind oktober nog een sessie doen wil dat enkel zeggen dat ze nog twee nummers moeten schrijven/opnemen. Als je die preview hoort, kun je toch eigenlijk niet anders dan concluderen dat het om Darkthrone gaat. Of een band die hun gitaarsound en vocalen 100% perfect kan immiteren (dat lijkt mij een stuk stugger). When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Hm, nu ik het nr opnieuw luister moet ik zeggen dat iedereen zoiets kan maken.. Maarja, je weet maar nooit met die lui van darkthrone.. |
|
Ach, ik wacht wel af totdat het album straks in de winkels ligt Hou er toch al niet van om aan de hand van samples een oordeel te geven, dat kan pas bij een compleet eindprodukt vind ik. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik zeg nep. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:+ 1 Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Mailsorting post office punks IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
In ieder geval gaaf dat er volgend jaar weer een nieuw album komt, ze zitten niet stil Faustian Spirit of the Earth |
|
|
|
Het kan btw ook ' fuck you!' zijn.. een beetje wat fenriz en die eigenaar van neseblod ooit hebben opgericht.. |
|
Ik houdt het fijn bij de oude Darkthrone, met de nieuwe meuk kan ik niks. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Die laatste is echt verschrikkelijk, nee doe dat oude werk maar. |
|
ik kan de laatst zeker wel waaarderen. ieder zn meuk IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Darkthrone is de twaalfvingerende darm signature |
|
quote: +1 |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |