|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Toch leuk om weer eens te lezen [Dit bericht is gewijzigd door Dweller op 31-01-2020 15:33] Vox Clamatis in Deserto |
|
Dit is oprecht allemaal zo slecht geschreven dat ik mijn geld inzet op een trol. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Van de Darkthrone facebookpagina. Some of you may know that a first edition print of “A Blaze in the Northern Sky" has been featured at the The National Library of Norway’s (Nasjonalbiblioteket ) new permanent exhibition called Enlightened. This exhibition features highlights from Norwegian cultural history dating from the year 1100, up to the present day. Do check out Nocturno Culto’s fascinating interview with journalist and writer Harald Fossberg about the album, the scene and Darkthrone and the honour of being included in this exhibition. The clip has subtitles in English "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Nu is mijn leven verrijkt met Roger Whittaker! Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Vanochtend gekeken, mooi interview! |
|
quote: Hehe, mooi! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Ik vind het dus niet zo boeiend. Hij zegt niets, lijkt moeite te hebben met tot een punt komen. en er niet helemaal bij te zijn. Een ding wat ik tof vind aan Darkthrone, naast de muziek, is dat ze oprecht gewoon lijken te doen wat ze zelf willen, zonder (teveel) bezig te zijn met verwachtingen van anderen. Eigenlijk wat meneer Culto in dit interview ook zegt. Tegelijkertijd kan ik me moeilijk voorstellen dat als je al zoveel jaren zulke muziek maakt, en zeker de afgelopen vijftien jaar per album weer net wat anders doet, dan wat meer death, dan punk/crust, dan balck meta/Celtic Frost, en dan weer meer jaren'80 speed/heavy metal, dat je dan zo weiing te zeggen hebt over ideeën en invloeden die achter de muziek zitten. Het komt wat ongeïnteresseerd, en wellicht, als ik er echt over nadenk onoprecht, over. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Leuk voor de band! En tof ook dat Noorwegen z'n muzikale sector op waarde weet te schatten. Het interview komt op mij juist oprecht over. Hij zegt zeer vereerd te zijn en wellicht dat zo'n uitnodiging (met camera's erbij) een beetje als een bijkomende verplichting voelt. Ted Skjellum en de interviewer kennen elkaar klaarblijkelijk al langer, wie weet of ze anders ingestemd hadden met zo'n gesprek. Ik vermoed ook dat hij hier relatief open is, hij lijkt me een enorme introvert. Dan ben je misschien niet heel erg geoefend in het geven van uitgebreide antwoorden met mooie volzinnen. Ik was ook verbaasd dat aan het einde nog voorbij komt dat Darkthrone met twee benen in de punk staat. Ik bedoel, dat is evident als je naar de muziek luistert, maar gek dat je zo'n essentieel inzicht pas aan het einde van het interview deelt. Kortom, hij lijkt me niet heel ervaren in het geven van zulke live interviews. Hij noemt zichzelf ook een gesloten type, vind ik wel passen bij een band als Darkthrone. |
|
Persoonlijk vind ik deze paar minuten veel sterker en interessanter: "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Heeft 'ie nou Kjetil en Frost op zijn knieën staan Hafgufa |
|
Fenriz kan natuurlijk lekker lullen, daar heeft hij nooit moeite mee gehad. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Tof interview dat Kwelgeest deelde. Deze vind ik ook leuk. Hiking metal punks, forever. |
|
Fenriz heeft gelijk, boswandelingen doen een mens goed. Oslo heeft Nordmarka, daar was ik bijna elk weekeinde wel te vinden. |
|
Mooi! |
|
signature |
|
quote: Cover lijkt wel deels hierop gebaseerd: Of is dit teveel verbeelding I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht. Komt blijkbaar uit een science fiction boek van David A. Hardy. En iemand kwam ook al met deze referentie: https://www.discogs.com/Zephyrous-Entrance-And-Wandering-On-The-Seven-Zones/release/367800 Toepasselijke bandnaam in ieder geval. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Beide schilderijen zijn idd van dezelfde hand én geïnspireerd op betreffende foto. Doet wel heel erg aan Total Death denken ook. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 28-04-2021 8:15] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Ja, Total Death gezien vanuit een grot. Als de muziek al half zo gaaf is als de cover, dan komt het goed. Hafgufa |
|
Total death, ja. Ik had dat gepost op de fp, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ik heb het even gecheckt en op de fp stond er toch echt dat het je "vaag" deed denken aan Total Death, terwijl ik schreef dat ie "heel erg" deed denken aan Total Death. Maar jouw post was wel eerder, dat dan weer wel. True-points delen dan maar? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Lollollol, prima, hahaha... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
*Te weinig koffie op gebrabbel [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 28-04-2021 9:56] |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |