|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
@Hub: Een beetje objectief aub, is die film wat? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Film net pas binnen gekregen dus nog niet kunnen kijken. Vormgeving ziet er mooi uit in ieder geval. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Heb 'em net gezien....voor fans van Darkthrone en Aura Noir een interessante DVD. Documentaire-achtige stukjes film afgewisseld met sfeerbeelden ala de video clip. Voor black metal fans: weinig black metal Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: -------------------------------------------------------------------------------- Op 28 april 2007 20:03 schreef Metalhead22 het volgende: (Darkthrone): Nocturno Culto's "The Misanthrope" DVD -------------------------------------------------------------------------------- Hoe is dat ding. En hoe is de CD die erbij zit? @Kwelgeest (uit het koop/gekocht-topic): Ik als Darkthrone fan vond de DVD best interessant. Zoals Hub al zei: ERG weinig blackmetal en dus voor algemene blackmetalfans niet veel aan lijkt mij. Ik zou het omschrijven als een duister, appart kijkje in het leven van Nocturno Culto, afgewisseld met, soms erg vage (de kist of iets dergelijks dat wordt voortgetrokken bijv), sfeerbeelden. Op het blackmetalgebied: Heel even zie je Fenriz en Nocturno repeteren om en rond de tijd van Sardonic Wrath. (Fenriz die, volgens mij, voor het eerst in 13 jaar weer een nieuw cymbaal koopt voor z'n kit ) Verder nog een paar beelden van een releaseparty van Aura Noir. De "muziek" die op de cd staat, is door Nocturno zelf gemaakt en is erg ambient-achtig. ("The film comes with a bonus audio CD of new music by Nocturno specifically composed for the film") Kortom: Om je aankoop te rechtvaardigen moet je OF echt gek van Darkthrone zijn en meer willen zien en horen over dit duo, en dan met name Nocturno, buiten hun muziek om OF je schaft deze DVD aan met de bedoeling om hem te showen aan je, op Disturbed en consorten, dansende nu-metal-vriendjes om je miserabele "kijk-ik-ben-trui-ende-grimm"-status op te krikken. Uiteraard heb ik dat laatste gedaan. Dat spreekt voor zich [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 09-05-2007 14:59] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Mja, die hele Darkthrone cult kan mij dus gestolen worden. Ik ben benieuwd naar die CD. Es kieken of ik'm ergens kan beluisteren. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
PERSONELIJKE mening over de cd: de vorm van de cd zelf is nog interessanter als de inhoud ervan. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 09-05-2007 15:27] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:'Dan de inhoud'; Maar ik heb ook niet echt de indruk dat jij van de rustige sfeer muziek bent. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Jij wel dan, foei Ik ben er wel benieuwd naar eigenlijk. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Over het algemeen niet nee, als jij tenminste ambient-achtige muziek bedoelt. De sfeer die een cd als Under A Funeral Moon oproept daarentegen [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 09-05-2007 15:29] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Muzikaal gezien heeft die CD wel iets weg van Neptune Towers, ongeveer dezelfde impressie...erg monotoon en weinig echt muzikaal. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
http://www.youtube.com/watch?v=Bh2-MeMuDuI http://www.youtube.com/watch?v=TWrPGJcC_ug Machtig, Fenriz heerst! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Ik zie meerdere fenrizzen in de tweede clip. Maar die eerste heerscht vooral, hahahaha... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Die eerste is echt geweldig ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Hehehe, zie je toch weer dat zo'n man echt 2 totaal verschillende personen is op het podium en in het gewone leven |
|
Tsjonge jonge WAT EEN PUIN!!! hahahaha metolllll Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Fenris moet standupcomedian worden Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Sfeermuziek. In een zin volgend op een verbetering een fout maken, hm. |
|
Always; big sunglasses, great band. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Ja, lekker belangrijk hoor. Waarom plegen alle spellings-nichten niet gewoon collectief zelfmoord? Het gaat hier om de muziek. quote: Haha, ja inderdaad. "Not Emperor sunglasses" [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 13-05-2007 10:59] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Fenriz roelt. edit: ik heb ook een grote metalzonnebril! [Dit bericht is gewijzigd door astathica op 14-05-2007 0:56] www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
quote: Hehe, dat is een "law of nature". Ik geloof dat er ook een gangbare verwoording voor is binnen nieuwsgroepculturen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: welk podium? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Die van lang vervlogen tijden. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Dat van vroegaah. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |