|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
De 'goatlord' rehearsal met een dub van Fenriz erover? |
|
Rock & Roll gasstation! Dan dit legendarische interview maar weer eens: blijft echt geniaal! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Cover van de nieuwe Darkthrone is bekend, het is wel maar een kleine foto: Ziet er weer leuk uit Faustian Spirit of the Earth |
|
Zo dus Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Hoezo herhaling... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Beter, een Nocturnal-patch op die kerel zijn jasje. De heren maken zelfs reclame voor andere bands. [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 19-09-2008 20:19] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Waarom de mijter van de Goedheiligman? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ze hadden vast geen cadeautjes gekregen. |
|
quote: Deden ze toch ook op hun voorganger met Deathhammer? Lelijk hoesje trouwens, verwacht ook totaal niets van de muziek... dit terwijl the cult echt geniaal was. ps. Bij nader inzien is het hoesje wel grappig. Een hoerenhuis waar de heilige heren in gaan en slechts horizontaal uitkomen. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 20-09-2008 12:36] |
|
punk11 Suck my piss |
|
quote: Hahahaha, dat rock and roll gasstation nadoen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Helaas is een nieuw nummer niet zo geniaal als dat rock n roll gas station :p. Als je je inschrijft bij de Peaceville mailing list kan je Hiking Metal Punx horen: http://www.burningshed.com/store/peaceville/freedownload/8 Ik heb deze nog besteld vanwege 'collectie-overwegingen', maar als dat nummer representatief staat voor de nieuwe plaat... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Met het nummer opzich is niets mis mee, imo, gewoon lekker punky en die laatste riffs heersen. Die zang trek ik dan weer een stuk minder. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 05-10-2008 16:20] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wat enorm un-darkthrone.. Als ik punk wil zet ik wel mijn Misfits cd's op. |
|
Psssst... Darkthrone is al een tijdje op de punktoer, heur. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
haha total punk, die cover alleen al. Suck my piss |
|
quote: Daarom heb ik hun vorige albums ook niet gekocht |
|
Ja, ik heb ook liever de bm darkthrone, maar ik vind dit zeker niet slecht. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Haha wat een nummer weer Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik vind het best een tof nummer. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
damn, ik heb 'm nog niet. maar Darkthrone kennende rockt het als een zeke. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
leuk nummer. Wel een beetje vaag. Doe maar lekker vaag, gewoon schijt hebben aan fans.. Suck my piss |
|
luister nu wat nieuw spul op die minisite... jezus die ultra luide vocals... maar goed het blijft natuurlijk darkthrone "alles wat we uitpoepen is toch wel leuk" , muzikaal gezien klinkt het trouwens best aardig! Maar hoe verneuk je iets door de vocalen zo hard op de voorgrond te rammen?! Ik ruik een death magneticje, iemand? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
ik ben verkouden Suck my piss |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |