IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Darkthrone deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 28-02-2010 18:07 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 28 February 2010 17:21 schreef varanus het volgende:
Ik vind die nieuwe weer erg lekker.


+1


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 01-03-2010 12:24 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Oh hij is uit(gelekt)? Straks thuis eens uit gaan pluizen.

[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 01-03-2010 12:25]


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 01-03-2010 12:29 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Kan weinig met de nieuwe eerlijk gezegd. Hier en daar wel een leuk nummer, maar in z'n geheel? Nee. Vind hem beter dan de vorige plaat. Maar geef mij maar de oude Darkthrone.


Northward
Usericon van Northward
Posted 01-03-2010 18:35 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Gewoon weer een vette plaat, denk dat iedereen die de laatste goed vind deze ook wel kan waarderen.


Sanguis
Usericon van Sanguis
Posted 02-03-2010 22:29 by Sanguis Wijzig reactieProfiel van SanguisQuote dit bericht

Alhoewel ik de nieuwe toch weer wel een kans ga geven heb ik niet erg veel hoop eerlijk gezegd. The Cult is Alive vond ik nog een vette plaat, maar de twee die er na kwamen vond ik eerlijk gezegd niet zoveel. Ik ben wat dat betreft toch meer liefhebber van het oudere werk.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 03-03-2010 9:55 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Allemaal leugens! Darkthrone heerst. Zowel vroeger als nu!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 03-03-2010 10:44 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Vooral het titelnummer van die nieuwe is echt fantastisch, meer van dat svp. Ik ben weer helemaal tevreden met dit album.



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 05-03-2010 23:17 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Tegen beter weten in toch maar gedownload.

Staan leuke riffs op, maar die zang. Daar kan ik echt niets mee.

Edit: Oew, dat laatste nummer brann inte slottet, die is dan weer wel erg gaaf.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 05-03-2010 23:23]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 01-04-2010 17:49 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Ik vind het ook maar erg weinig; dit is al vaak genoeg door anderen gedaan, en veel middelmatige bands hebben ook wel eens leuke ideetjes. Nee, dit wordt de eerste Darkthrone-release die in mijn CD-collectie gaat ontbreken, ik kan mijn geld wel beter besteden.


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 01-04-2010 22:55 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

Ik ga m niet eens downloaden, volgens mij maken ze er een grote grap van, waar alleen Fenriz om kan lachen.

Hate Them is de beste plaat,imho.


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 01-04-2010 22:58 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Nou, ik vind 'm weer vet. Het is simpel, smerig en goor. Ik hou daar wel van. Darkthrone wordt meer en meer punk.


Evil Dick


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-04-2010 23:00 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Meer punk, ja. Maar ik ken veel betere punk en die is al tig jaren oud. Nee, ik vind het niet boeiend meer.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 01-04-2010 23:01 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

ik vind het semi-boeiend.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-04-2010 23:01 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik vind het semen-dodend.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 01-04-2010 23:02 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

LOL


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 02-04-2010 8:50 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Nou, ik vind toch dat jullie hem nog eens moeten beluisteren...ikzelf heb de nieuwe nu erg vaak gedraaid, snachts geeft dat een lekker morbide sfeertje, en ik moet toch echt wel zeggen dat Circle the Wagons echt wel een meer dan briljant album is geworden.Er staan werkelijk waar echt totaal geen vullertjes op deze schijf, maar alleen maar echt sterke nummers. Van het begin tot het eind hoor je alleen maar vette riffs, geniale zang.Echt een meesterlijk album, met een heel hoog punk gehalte. Normaal gesproken heb ik bij elk Darkthrone album wel een of twee favoriete nummers, dat is nu echter niet het geval, elk nummer is geweldig! Darkthrone laat weer even zien hoe het moet, fantastisch!







Evil Dick


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 04-04-2010 1:55 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Er staan een paar erg leuke nummers op zoals Those Treasures Will Never Befall You, I Am The Graves of the 80s, het titelnummer en Stylized Corpse


Faustian Spirit of the Earth


Doomsayer
Usericon van Doomsayer
Posted 04-04-2010 15:14 by Doomsayer Wijzig reactieProfiel van DoomsayerQuote dit bericht

Die circle the wagons is echt 10x niks Wat een bagger cd. Heeft echt niks meer met darkthrone te maken. Waar zijn de tijden gebleven van a blaze in the northern sky en panzerfaust?


zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 04-04-2010 15:19 by zijschroeier Wijzig reactieProfiel van zijschroeierQuote dit bericht

Ik poste het ook al een keer in de Now Playing lijst:
Nooit verwacht dat ik ooit een keer zou zeggen dat Darkthrone ZWAAR teleurstelt! Ik vind er echt geen zak aan en Nocturno Culto kan wel iets beter `zingen` dan wat hij op deze elpee doet. Mijn mening dus niet over gaan zeiken.


Here kitty kitty kitty!


R.
Usericon van R.
Posted 04-04-2010 15:21 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 4 April 2010 15:14 schreef Doomsayer het volgende:
Die circle the wagons is echt 10x niks Wat een bagger cd. Heeft echt niks meer met darkthrone te maken. Waar zijn de tijden gebleven van a blaze in the northern sky en panzerfaust?


In het verleden? Waar het hoort?


Doomsayer
Usericon van Doomsayer
Posted 04-04-2010 15:24 by Doomsayer Wijzig reactieProfiel van DoomsayerQuote dit bericht

quote:
Op 4 April 2010 15:21 schreef R. het volgende:
In het verleden? Waar het hoort?


Maar daarom blijft het nog wel een kut cd.


zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 04-04-2010 15:42 by zijschroeier Wijzig reactieProfiel van zijschroeierQuote dit bericht

Zelfs het gedownloade heb ik gedelete...

Mooie taal toch, dat Neerlandsch!


Here kitty kitty kitty!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-04-2010 23:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

gotver, er staan imo een paar lekkere nummers op hoor

vooral nummer 1 Those Treasures Will Never Befall You
en I Am the Working Class


al heb ik soms wel het gevoel dat ik naar een live opname van Cock Sparrer of zo zit te luisteren


signature


R.
Usericon van R.
Posted 06-04-2010 1:33 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 4 April 2010 15:24 schreef Doomsayer het volgende:
Maar daarom blijft het nog wel een kut cd.


Gewoon niet draaien dan :'). Darkthrone is prima in staat te maken wat ze zelf willen, ongeacht het verleden


[Dit bericht is gewijzigd door R. op 06-04-2010 1:34]


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-04-2010 18:47 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Tegen alle verwachtingen in vind ik de nieuwe best lekker aan te horen.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen