IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Darkthrone deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 19-10-2013 19:49 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik vind het schijfje redelijk te pruimen, al heb ik nooit eerder wat van Darkthrone beluisterd. Fijne 80s donkere heavy metal mood. De cover had alleen wel weg mogen blijven.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-10-2013 19:51 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2013 14:23 schreef Mortis Rex het volgende:
Niet om aan te horen dit.. net zoals die laatste Darkthrone misbaksels. Lekker bezig in Noorwegen al die voormalige grootheden van het genre... NOT!!!!!!

Aarspijn.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-10-2013 20:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

die ervaar ik ook bij het beluisteren van de laatste


signature


JoCoeKle
Usericon van JoCoeKle
Posted 28-05-2014 9:25 by JoCoeKle Wijzig reactieProfiel van JoCoeKleQuote dit bericht

geniale band, tot ongeveer 10 jaar geleden. van die nieuwe zooi moet ik niks hebben maar under a funeral moon, transilvanian hunger en a blaze on the northern sky blijven ongeevenaard!


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-05-2014 9:43 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

vet man


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 28-05-2014 9:45 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2014 9:25 schreef JoCoeKle het volgende:
geniale band, tot ongeveer 10 jaar geleden. van die nieuwe zooi moet ik niks hebben maar under a funeral moon, transilvanian hunger en a blaze on the northern sky blijven ongeevenaard!


Misschien kun je deze ook intrappen:





When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 28-05-2014 9:52 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Blaze on, blaze off.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 08-08-2016 20:08 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht



Nieuwe hoes en wat meer info van Fenriz op Facebook.

"Hi folks, it's time to talk a bit about our new album - and as I don't like to talk or write about music much I can say that it is more serious and primitive than usual. Vocals are only done by Ted as I thought this would create a more solemn/introvert atmosphere. The album is called ARCTIC THUNDER because it is my fave bandname (old mega-obscure Norwegian band from the 80s that I asked the permission from to use as an album title). Meanwhile here is the cover, it is from the personal camping archives from a trip some years ago to SPÅLSBERGET in Nordmarka. IT has the usual spruce-tree skyline and also a bonfire - there will be another limited colour version with orange logo and title, because that was MY favourite colour, but the usual release looks like this in silver - as this was Ted's favourite version."




VIESPEUK!!!


Aratron
Usericon van Aratron
Posted 08-08-2016 22:33 by Aratron Wijzig reactieProfiel van AratronQuote dit bericht

"Vocals are only done by Ted...."

Dat is gvd het beste Darkthrone nieuws van de laatste 12 jaar!


Aratron


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 08-08-2016 22:40 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

true




VIESPEUK!!!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-08-2016 23:39 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Zou mooi zijn als ze weer een black metal gingen spelen ipv derderangs punk.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 09-08-2016 1:01 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Tracklist:

1. Tundra Leach - 05:02
2. Burial Bliss - 04:59
3. Boreal Fiends - 05:50
4. Inbred Vermin - 05:49
5. Arctic Thunder - 04:41
6. Throw Me Through the Marshes - 05:00
7. Deep Lake Tresspass - 04:48
8. The Wyoming Distance - 03:14


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 09-08-2016 9:00 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Erg benieuwd.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-08-2016 9:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2016 23:39 schreef Onweerwolf het volgende:
Zou mooi zijn als ze weer een black metal gingen spelen ipv derderangs punk.


dit


signature


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 09-08-2016 9:43 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ja en nee. Ik hoop op óf dat, of de ultieme blend. Ze kwamen in de buurt op Too Old Too Cold wat mij betreft. Met name op de titeltrack. Gezien de hoes zou het me niet verbazen als het inderdaad weer richting black gaat.



zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 09-08-2016 9:55 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Voortgaan op dezelfde voet ajb. Matige vocalen, keiharde riffs en bij voorkeur ook weer wat van die koortjes zoals op Circle The Wagons.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 09-08-2016 10:03 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Ik gok op weer meer Speed Metal.




VIESPEUK!!!


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 09-08-2016 10:45 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2016 9:55 schreef zodiac lung het volgende:
Voortgaan op dezelfde voet ajb. Matige vocalen, keiharde riffs en bij voorkeur ook weer wat van die koortjes zoals op Circle The Wagons.


Ik kan me ook zeer goed vermaken met de afgelopen reeks. Precies om bovengenoemde.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 09-08-2016 11:46 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Exact. Die lompe, vuile groove ook. Schitterend. Zo'n nieuwe Transilvanian Hunger maken is al door zo veel bands geprobeerd. Ik wil weer blurghblackpunk.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 09-08-2016 11:47 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Transilvanian Hunger hoeft van mij sowieso niet inderdaad. Die plaat is me toch niet echt dierbaar. Van het oudere werk: A Blaze. Maar rehashes hoeven niet zozeer.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-08-2016 12:39 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Meh, punk en black metal combineren, dat lukt alleen Impaled Nazarene voldoende. Darkthrone is sinds Sardonic Wrath niet meer de moeite van het luisteren waard.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 09-08-2016 13:38 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Tuurlijk wel. The Cult is Alive


Faustian Spirit of the Earth


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 09-08-2016 13:53 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Oja, verrek. Too Old Too Cold was de EP. The Cult is Alive bedoelde ik dus. Hoewel de EP misschien nog wel fijner is.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-08-2016 13:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hoes de hoes?


signature


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 09-08-2016 19:58 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2016 10:03 schreef De Vieze Man het volgende:
Ik gok op weer meer Speed Metal.





En Heavy Metal. Die laatste plaat, als ze daar op voortborduren, weet je wel.




VIESPEUK!!!


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen