IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Darkthrone deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-12-2011 20:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 06-01-2012 12:41 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2011 14:21 schreef kwelgeest het volgende:
Was blijkbaar een soort competitie om nieuwe albumart te maken.





Zeker die 'Ravishing Grimness' is er erg op vooruit gegaan.

'Panzerfaust' en 'Isengard - Hostmorke' zijn in oktober vorig jaar opnieuw uitgegeven als dubbel-CD's. CD2 bevat bij beide albums commentaar van Fenris.

:')


Gisteren de commentary cd van Goatlord beluisterd. Net als de vorige erg informatief. De eerste helft door Fenriz toch. De tweede helft hoor je een duidelijk verveelde Nocturno Culto.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 06-01-2012 14:18 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Bij Total Death is het precies hetzelfde. Een enthousiaste Fenriz en een verveelde Nocturno Culto. Die laatste heeft er echt moeite mee.

Ravishing Grimness hebben ze beter aangepakt door ze samen commentaar te laten geven, heel vermakelijk ook wel.

Op Panzerfaust is het alleen Fenriz die commentaar geeft? Die heb ik nog niet gehoord.




nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 06-01-2012 14:21 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Zitten ze dan door de muziek heen te wouwlen of zo ken dat wel van dvd maar nog nooit op een cd gehoord


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 06-01-2012 14:26 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Ja, denk het wel. Als ze niks meer te melden hebben gaat het volume van de muziek weer omhoog. Als Dj's die door een intro heen wauwelen.

edit: Maar bij DVD's luister ik het nooit, dus ik weet het niet zeker.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 06-01-2012 14:28]


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 06-01-2012 14:36 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Beetje wat Metallica me Lou Reed gedaan heeft dus.........


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 06-01-2012 15:33 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2012 14:18 schreef bokkie666 het volgende:
Bij Total Death is het precies hetzelfde. Een enthousiaste Fenriz en een verveelde Nocturno Culto. Die laatste heeft er echt moeite mee.

Ravishing Grimness hebben ze beter aangepakt door ze samen commentaar te laten geven, heel vermakelijk ook wel.

Op Panzerfaust is het alleen Fenriz die commentaar geeft? Die heb ik nog niet gehoord.





Op Panzerfaust en die Isengard plaat is het idd alleen Fenriz. en dat zijn meteen ook de meest entertainende comments van de hele reeks.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 06-01-2012 15:46 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2012 15:33 schreef Count Usher het volgende:
Op Panzerfaust en die Isengard plaat is het idd alleen Fenriz. en dat zijn meteen ook de meest entertainende comments van de hele reeks.
Nog leuker dan Ravishing Grimness? Ik vind de wisselwerking tussen Fenriz en Nocturno Culto daarop goed werken en het levert net dat beetje extra info op omdat ze elkaar aanvullen. Dat mis je als ze solo commentaar geven. het verschil tussen een interview met een band of dat er maar 1 bandlid wordt gesproken.

Fenriz heeft sowieso zijn roeping gemist, hij heeft de lach aan zijn kont hangen.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 06-01-2012 16:05 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Die twee platen zijn volledig ingespeeld door Fenriz. Zou nogal stom zijn als Nocturno die van commentaar zou voorzien.
Ik vind ze zelf leuker om te beluisteren (de comments). Informatiever en met meer humor (Fenriz-humor that is).


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 06-01-2012 16:16 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Ik dacht dat Nocturno Culto wel wat zang deed op Panzerfaust, maar ik weet het niet zeker. Ook al doet hij helemaal niks op die plaat, dan nog kan hij er wel een mening over hebben of een vraag aan Fenriz stellen waarom hij iets zus of zo gedaan heeft. Stom is wat overdreven.

Bij Isengard is commentaar van Nocturno Culto wel raar.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-01-2012 16:41 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Waarom zou fenriz panzerfaust helemaal ingespeeld hebben dan?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 06-01-2012 16:52 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Fenriz handled all instruments on this album, as confirmed in at least two interviews.

Aldus metal archives.

http://www.metal-archives.com/albums/Darkthrone/Panzerfaust/653

edit: of bedoel je dat niet?

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 06-01-2012 16:53]


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-01-2012 18:44 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Juist. Maar waarom speelt nocturno niet gewoon mee op die plaat.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-01-2012 8:11 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Kiddo's die Darkthrone spelen altijd +1:



Ze doen ook Burzum covers btw.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 17-01-2012 8:12]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 17-01-2012 22:44 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2012 18:44 schreef De Tegenpartij het volgende:
Juist. Maar waarom speelt nocturno niet gewoon mee op die plaat.
Dat vertelt Fenriz niet echt, alleen dat Nocturno Culto ergens anders woonde op dat moment en dat hij hem de teksten met de post had opgestuurd. Fenriz deedt Panzerfaust even tussen zijn andere projecten door. Ik denk dat het zo gewoon het makkelijkst was.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 18-01-2012 12:47 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Weet niet of het al gepost is...



WTF, trekt Nocturno Culto hier nou een Spectre-tje door een passend shirt aan te trekken + hippe broek?

Klinkt verder wel ok trouwens.



Nou maak ik niet al te veel live gedoe mee, maar dit klinkt toch redelijk, toch?

[Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 18-01-2012 12:52]


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 26-06-2012 15:36 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

We might complete the new album this weekend. Songs that reach 10 min is on the way. Might end up with 6 songs on the album, and it's many years since that happened. We are both VERY exited now and ready wrap it up!

Yay!

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 26-06-2012 15:36]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 26-06-2012 15:52 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Meer crustpunk met kutproductie!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 26-06-2012 16:01 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2012 15:52 schreef iPim het volgende:
Meer crustpunk met kutproductie!


Kutproductie? Rauw ja, maar ik kan tig bm platen uit de kast halen met een slechtere productie. De drums klinken ten minste zoals drums horen te klinken.

Maar goed, het is nu eenmaal hip om de massa na te praten...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 26-06-2012 16:56 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2012 15:36 schreef Count Usher het volgende:

We might complete the new album this weekend. Songs that reach 10 min is on the way. Might end up with 6 songs on the album, and it's many years since that happened. We are both VERY exited now and ready wrap it up!

Yay!

Darkthrone dat weer eens lange nummers schrijft? *like*


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 26-06-2012 17:21 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Als het dan maar geen ultra lange punk nummers zijn, aub.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 26-06-2012 17:26 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Darkthrone productie is echt niet kut, wel lekker rauw. Ben benieuwd naar de nieuwe plaat.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 26-06-2012 17:28 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2012 17:21 schreef De Tegenpartij het volgende:
Als het dan maar geen ultra lange punk nummers zijn, aub.
Met heavymetalinvloeden. Oei, nu moet ik aan Iron Maiden denken.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 26-06-2012 18:30 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2012 16:56 schreef Hexegot het volgende:
Darkthrone dat weer eens lange nummers schrijft? *like*


Idd ja, spannend


Faustian Spirit of the Earth


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 26-06-2012 21:34 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik ga die laatste paar platen er nog eens bijnemen. Ik vond die laatste toentertijd echt gruwelijk slecht, maar om de een of andere reden heb ik er weer zin in.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen