|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
hmm, de meeste van die dingen staan als ik me niet vergis ook op die Land of Frost bootleg die ik eens heb aangeschaft. maar van Darkthrone kun je nooit teveel hebben, dunkt me. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
quote: Dat wordt weer iets om naar uit te kijken. De songtitels beloven alvast veel goeds Faustian Spirit of the Earth |
|
Beetje triest voor een stelletje oude mannen. |
|
Hm ik hoor mannen wel eens zeggen 'ik ga effe darkthronen' En dan bedoelen ze gewoon tegen de muur aan pissen en kijken of er een redelijk blackmetal logo van te maken valt |
|
quote: F.O.A.D beviel me erg goed, maar ik hoop niet dat ze alles overhaasten, want dit is wel erg snel een opvolger. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
F.O.A.D. kwam ook amper een jaar na The Cult is Alive en kon me toch ook bekoren Faustian Spirit of the Earth |
|
Vind F.O.A.D minder dan The Cult Is Alive, hopelijk wordt die lijn niet door getrokken. |
|
Ja daar ben ik het ook wel mee eens. F.O.A.D. was een nogal relaxte plaat, terwijl The Cult is Alive toch zo snedig en agressief als de pest is Faustian Spirit of the Earth |
|
dit is toch die band die hun eerste release (soulside journey) ontkende? |
|
quote: idd. Ik kijk er naar uit. Suck my piss |
|
quote:Ze zijn er tegenwoordig anders trots op. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Min of meer ja, nergens voor nodig eigenlijk, prima death metal plaat. |
|
Prima? Een wereldplaat. Maarre, ze hebben toch nooit het bestaan ontkend van die plaat, zou ook een beetje raar zijn. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
soulside doet weinig bij mij eigenlijk.. Suck my piss |
|
Ik vond 'em geweldig toen ie uitkwam en vind dat nog steeds. Smaken verschillen, natuurlijk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Vond 'm destijds geweldig toen 'ie uitkwam en nu, na al die jaren vind ik 'm nog steeds geweldig. het verschil van toen naar nu is bij mij: Toen Nu Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zat dit er nog tussen? [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 17-09-2008 20:31] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Nee, wel lange haren en een baard Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hmm, die moet ik maar eens maken dan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hehehe, kan ik mezelf in smilies neerzetten in chronologische volgorde Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Vertel? |
|
quote:Zeiden ze in een TV interview. Maar da's vast niet hetgeen jij wil horen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Mwa, ben wel benieuwd wat hun statement over SSJ is, gezien ze er jaren over hebben zitten zeuren. |
|
Ze hebben jaren na dato toch ook die tweede plaat uitgebracht, die ze hadden laten liggen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |