|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Die grap heb ik al een keer gemaakt, nu is hij niet leuk meer.. Het is de lichtinval ;') |
|
quote:he, kim, die ouwe veranus, een schop en hij ligt op de vloer hoor. Fuck the world and fuck you |
|
Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Nietus spelfout weggehaald... |
|
Beetje ouwe mannen pesten. Schande! Waar is het repsect gebleven! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ja, eerbied voor onze grijze haren is er niet meer..... spelfout weggehaald... |
|
Wie gaan er dus met de trein vanuit Zwolle? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Vanuit Meppel via Zwolle uiteraard! |
|
Oeh dat is miss nog wel beter! Met of zonder snuitkevers? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Snuifkevers? Vergeet de speedkikkers niet |
|
En de tripkippen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Wat jij wilt! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Inhume, Mortuary Drape en Onslaught. En ook Thanatos, Beatallica en Graveworm lijken me best aardig. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Zo goed als alles dus. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ondertussen kom ik wellicht ook Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
FRIKO'S!! Het is de lichtinval ;') |
|
Meestal alleen hamburgers, toch? Maar daar kun je ook wel mee posen, argus. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Zo, kaartje is binnen. Leuk sfeertje proeven, biertje drinken, en tussendoor even weg om Vengeance te kijken (spelen maandag ook ergens in Arnhem). Bareuh... |
|
quote: hoezo? omdat het samen met jou met de trein naar Arnhem gaan, resulteert in het feit dat je al vrij vroeg weer richting Zwolle gaat. Dus treinreizen met jou is leuk. erg leuk! |
|
quote: Daarom vind ik 17,50 ook niet hoog qua prijs. Maar al waren het niet eens zulke heel boeiende bands, dan nog was het niet super hoog geprijsd. Bovendien moeten we de GVH sponseren, dus gewoon allemaal komen godverdomme en niks twijfelen. Komen en bieren! Op je knie en pijp voor genade! |
|
lijstje? Het is de lichtinval ;') |
|
- 7th Fallen Angel (onder voorbehoud) |
|
quote: |
|
quote: hehe tnx Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |