IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Kings Of Metal Festival 30 april 2007 - Arnhem Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-04-2007 17:06 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 12:49 schreef Heiden het volgende:
@Judge M.;
Waar was je dan toen Björn from Pain mij uitnodigde voor een partijtje knokken op Pinkpop en ik daar ook daadwerkelijk twee dagen van 's morgens tot 's avonds tussen de hippies heb rondgehangen in de hoop dat 'ie zijn belofte zou nakomen?
Was dat geen grapje?

iig

Internet <> Real Life

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-04-2007 17:06 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 17:04 schreef MischiefMira het volgende:
Ja ook wel, maar ik probeer niet al te negatief te zijn als de line up wat dun is of het te snel "niet goed genoeg" te noemen met een
Uiteindelijk wordt het echt wel een leuke dag en zullen er bands bijzitten die verassen. Ik ga morgen vooral voor de gezelligheid, en voor Onslaught. Thermonuclear Devastation is een van de favoriete nummers uit mijn jeugd... Nou maar hopen dat ze die ook spelen.

Het is maar wat je negatief noemt, ben te vaak al ergens heen geweest, flink geld voor betaald voor bands die me niet boeien.. ik vind best dat ik een keer mag overslaan. En die is nu eenmaal een leuke smiley. Maar goed, veel plezier daar

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 29-04-2007 17:07]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-04-2007 17:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 12:15 schreef Judge M. het volgende:
Het feest was al in volle gang. Volgens mij liep ik tijdens Darkane binnen.

Hmm.. het jaar daarvoor was het iig wel uitverkocht, wellicht daarmee in de war ofzo haha.

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 29-04-2007 17:24 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 29 april 2007 17:06 schreef ZelThoR het volgende:
Was dat geen grapje?

iig

Internet <> Real Life

Kijk, daar zit het verschil, denk ik. Irl of op het net, ik ben wansmaak. Doe me ook nooit anders voor. En blijkbaar denken andere mensen daar heel anders over. Jammer vind ik dat.

Een geintje is een geintje, maar als het niet om te lachen is, dan haak ik af.

“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-04-2007 17:26 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 17:06 schreef ZelThoR het volgende:
Was dat geen grapje?

iig

Internet <> Real Life

Ik vat dat soort dingen niet op als een grapje. Als jij al een paar keer hebt aangegeven mij wel eens te zullen neerrossen en dan ook nog belooft dat je me dan en dan en daar en daar wel eens wilt komen verwennen dan ben ik daar. En vooral als je zo'n achterbakse hond bent als ons aller BVT/Björn from Pain.
En dat is het hele verhaal van Pinkpop vorig jaar. Maar de "tegenpartij" kwam niet opdagen. Ik kan 24 uur per dag bij Pinkpop rondhangen aangezien het praktisch in mijn achtertuin is.
Misschien een ideetje voor dit jaar, Björn? Ik krijg je toch nog wel voor je uncyclopedia paginaatje. En dat weet jij ook. En hoe meer je me ziekt hoe harder ik je ga stampen.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 29-04-2007 17:29 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 29 april 2007 17:26 schreef Heiden het volgende:
Ik vat dat soort dingen niet op als een grapje. Als jij al een paar keer hebt aangegeven mij wel eens te zullen neerrossen en dan ook nog belooft dat je me dan en dan en daar en daar wel eens wilt komen verwennen dan ben ik daar. En vooral als je zo'n achterbakse hond bent als ons aller BVT/Björn from Pain.
En dat is het hele verhaal van Pinkpop vorig jaar. Maar de "tegenpartij" kwam niet opdagen. Ik kan 24 uur per dag bij Pinkpop rondhangen aangezien het praktisch in mijn achtertuin is.
Misschien een ideetje voor dit jaar, Björn? Ik krijg je toch nog wel voor je uncyclopedia paginaatje. En dat weet jij ook. En hoe meer je me ziekt hoe harder ik je ga stampen.

Ik ga godvrrrrrrrrrr een keer een biertje met jou drinken

serieus

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-04-2007 17:30 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 17:29 schreef blonde rockgod het volgende:
Ik ga godvrrrrrrrrrr een keer een biertje met jou drinken

serieus

Is goed! En als je godverredomme niet komt opdagen dan zuip ik het helemaal alleen op!

blonde rockgod
Posted 29-04-2007 17:30 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 29 april 2007 17:30 schreef Heiden het volgende:
Is goed! En als je godverredomme niet komt opdagen dan zuip ik het helemaal alleen op!

Godvrrrrrrrr, als je dat maar laat!

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-04-2007 17:34 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Natuurlijk niet! Het was maar een grapje. Ik zou het niet durven om aan het bier van den Blonde Rockgod te komen.

blonde rockgod
Posted 29-04-2007 17:37 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 29 april 2007 17:34 schreef Heiden het volgende:
Natuurlijk niet! Het was maar een grapje. Ik zou het niet durven om aan het bier van den Blonde Rockgod te komen.

Braaf, hehehe.... Bier is mooi!

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-04-2007 17:39 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Bier is de enigste reden dat ik het leven nog enigszins leefbaar vind.
Misschien een idee voor een nieuwe partij? Leefbaar Leven. Bier in plaats van water in de leidingen.

blonde rockgod
Posted 29-04-2007 17:46 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 29 april 2007 17:39 schreef Heiden het volgende:
Misschien een idee voor een nieuwe partij? Leefbaar Leven. Bier in plaats van water in de leidingen.

Yes! Hertog Jan for president!

killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 29-04-2007 17:56 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 17:39 schreef Heiden het volgende:

*aai*
denk maar aan de ijs

You suck and that's sad

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 29-04-2007 17:59 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

- Hagal
- Wansmaak en aanhang is eerste
- Judge M. en aanhang
- Juronymous en aanhang
- De Ulk en afvang - Enlil en omvang
- Sdonasa en afgang
- Meridian, murtcelP, Johnny Twentyfour en aanhang
- Varanus en aanhang
- Moordlustige Hamster
- Kimmey en aanhang
- the witch en aanhang
- MrUgly (zonder aanhang)
- Mira (zonder aanhang)
- MR Klister (zonder aanhang)
- 7th Fallen Angel (onder voorbehoud)
- NGBM
- Nixje
- Regeer (kaartje net geregeld
- Phantom Lord
- Dentz
- Kurk

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

blonde rockgod
Posted 29-04-2007 18:03 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

- Hagal
- Judge M. en aanhang
- Juronymous en aanhang
- Sdonasa en afgang
- Varanus en aanhang
- Moordlustige Hamster
- Kimmey en aanhang
- the witch en aanhang
- Mira (zonder aanhang)
- NGBM
- Nixje
- Phantom Lord
- Dentz
- Kurk
- Julia en aanhang
- Blonde Rockgod + Verlepte Theedoek + Bringer of Gayness

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-04-2007 18:11 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 17:56 schreef killerbarbie het volgende:
*aai*
denk maar aan de ijs

Continu.

Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 29-04-2007 19:16 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 29 april 2007 18:03 schreef blonde rockgod het volgende:
- Hagal
- Judge M. en aanhang
- Juronymous en aanhang
- Sdonasa en afgang
- Varanus en aanhang
- Moordlustige Hamster
- Kimmey en aanhang
- the witch en aanhang
- Mira (zonder aanhang)
- NGBM
- Nixje
- Phantom Lord
- Dentz
- Kurk
- Julia en aanhang
- Blonde Rockgod + Verlepte Theedoek + Bringer of Gayness

Damn..ik twijfel nog lichtelijk

Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 29-04-2007 19:21 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Wij ook geloof ik...

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-04-2007 20:20 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 17:24 schreef Wansmaak het volgende:
Kijk, daar zit het verschil, denk ik. Irl of op het net, ik ben wansmaak. Doe me ook nooit anders voor. En blijkbaar denken andere mensen daar heel anders over. Jammer vind ik dat. Een geintje is een geintje, maar als het niet om te lachen is, dan haak ik af.

quote:
Op 29 april 2007 17:26 schreef Heiden het volgende:

Reacties op jullie beider reacties in: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2534277

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 29-04-2007 21:23 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

Tot morgen

Signature

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-04-2007 21:24 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Succes enlil morgen!

Doe de groeten aan iWan

Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 29-04-2007 22:33 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com

EnLUL, ik dacht dat jij niet kwam eikel? SARS IN JE KEUMES !!!!!!!!!!!!!

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 29-04-2007 23:17 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Hij hoeft natuurlijk alleen maar op te treden.

“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’

enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 30-04-2007 9:18 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:24 schreef ZelThoR het volgende:
Doe de groeten aan iWan

Iwan krijgt de groeten, maar mag ik Willem een ram voor de harses geven van je?

quote:
Op 29 april 2007 22:33 schreef Heidens Hart het volgende:
EnLUL, ik dacht dat jij niet kwam eikel? SARS IN JE KEUMES !!!!!!!!!!!!!

[Internet <> Real Life modus] Zegt de knaap met de grote bek Kom vanmiddag maar in Arnhem dan zal ik je een pak rammel geven! En niet thuis blijven nu he? [Internet <> Real Life modus]

quote:
Op 29 april 2007 23:17 schreef Wansmaak het volgende:
Hij hoeft natuurlijk alleen maar op te treden.

En daarna afnokken bij al dat metal kabaal ja. Waarom naar dat langharige tuig kijken als je ook lekker kan zwingen bij de discotheek en achter de breezah's aan, weetjewel? jo!

Signature

Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 30-04-2007 10:13 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com

omfg stfu lol @ breezah

In welke band speel je dan Enlul?

Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com