|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmmm, de laatste keer dat ik op Mysteryfagland aanwezig was, was het koud en nat. Jammer was dat. Gewoon lekker 20 graden, weet je wel. |
|
mysteryland heerst Je moeder. |
|
Hm, in 1995 niet zo. Beetje te groot, te koud en er waren toen al veels te veel gabbers. |
|
hm 1999 was dan wel weer gaaf. alleen waren ze toen net gekapt met de tunnel of terror tent Je moeder. |
|
Ja, die was er wel in '95. Godallemachtig, wat waren die gasten dáár naar de klote, zeg. |
|
goeie shit maar goed, arnhem, metal, zal der wel weer niet bij zijn lijkt me. Je moeder. |
|
Zoals de afgelopen jaren gebruikelijk ben ik van de partij! En zeker nu Beatallica komt FREEZE |
|
Mooi, hou jij m'n geld dan weer even in de gaten? |
|
Dat wil ik volgend jaar wel doen wim iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Hmmm, van Phantom Lord krijg ik het tenminste terug. |
|
Dat vind ik best onaardig zeggen van je... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ja, hehe, die ervaring met phantom lord had ik al gehad. Van jou moet ik dat nog maar afwachten. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 30-12-2006 23:02] |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Update: KINGS OF METAL FESTIVAL Maandag 30 april - Parkeerplaats Goudvishal - Arnhem ONSLAUGHT BEATALLICA INHUME POWERVICE THANATOS DEIFECATION +1 Voorverkoop begint binnenkort www.goudvishal.nl www.tmr-europe.com Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Niet echt een heel gevarieerde versie dit keer, maar kom wel even langs denk ik... |
|
Ik misschien ook wel, vorig jaar in verband met een ander concert (o.i.d.) niet geweest, maar misschien deze keer wel van de partij. |
|
Hmmzz, minder reden om te gaan voor mij maarja als er verder geen leuke concerten zijn die dag, dan wel aanwezig weer. |
|
Onslaught, gaaf. |
|
quote:Ik let wel weer op je geld hoor Maar krijg ik dan nu eindelijk mijn beloofde biertje? Overigens is de line-up momenteel niet echt super eigenlijk, maar gewoon voor de sfeer ben ik weer aanwezig (En voor wims geld natuurlijk ) FREEZE |
|
Ja, komt goed. Damn, onslaught. Dan moet ik toch maar eens proberen de laatste band te halen qua drankgebruik, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Kings Of Metal Festival with: Onslaught (UK), Beatallica (USA), Graveworm (IT), Inhume (NL), Thanatos (NL), Powervice (NL), Deifecation (NL) + 1 Zag idd op de site staan dat ze ook spelen Het is de lichtinval ;') |
|
HEUY!!!! Komt Manowar niet?...zij zijn toch de kings of metal |
|
Present! Dit keer hopelijk niet weer om twee uur naar huis moeten vanwege een griepaanval. Onslaught recent nog gezien in 013 en dat was zeer gaaf! Op je knie en pijp voor genade! |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |