![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmmm, de laatste keer dat ik op Mysteryfagland aanwezig was, was het koud en nat. Jammer was dat. Gewoon lekker 20 graden, weet je wel. ![]() |
|
mysteryland heerst ![]() Je moeder. ![]() |
|
Hm, in 1995 niet zo. Beetje te groot, te koud en er waren toen al veels te veel gabbers. ![]() |
|
hm 1999 was dan wel weer gaaf. alleen waren ze toen net gekapt met de tunnel of terror tent ![]() Je moeder. ![]() |
|
Ja, die was er wel in '95. Godallemachtig, wat waren die gasten dáár naar de klote, zeg. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
goeie shit ![]() maar goed, arnhem, metal, zal der wel weer niet bij zijn lijkt me. Je moeder. ![]() |
|
Zoals de afgelopen jaren gebruikelijk ben ik van de partij! En zeker nu Beatallica komt ![]() FREEZE ![]() |
|
Mooi, hou jij m'n geld dan weer even in de gaten? ![]() |
|
Dat wil ik volgend jaar wel doen wim ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Hmmm, van Phantom Lord krijg ik het tenminste terug. ![]() ![]() |
|
Dat vind ik best onaardig zeggen van je... ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Ja, hehe, die ervaring met phantom lord had ik al gehad. Van jou moet ik dat nog maar afwachten. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 30-12-2006 23:02] ![]() |
|
![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Update: KINGS OF METAL FESTIVAL Maandag 30 april - Parkeerplaats Goudvishal - Arnhem ONSLAUGHT BEATALLICA INHUME POWERVICE THANATOS DEIFECATION +1 Voorverkoop begint binnenkort www.goudvishal.nl www.tmr-europe.com Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht ![]() |
|
Niet echt een heel gevarieerde versie dit keer, maar kom wel even langs denk ik... ![]() |
|
Ik misschien ook wel, vorig jaar in verband met een ander concert (o.i.d.) niet geweest, maar misschien deze keer wel van de partij. ![]() ![]() |
|
Hmmzz, minder reden om te gaan voor mij maarja als er verder geen leuke concerten zijn die dag, dan wel aanwezig weer. ![]() |
|
Onslaught, gaaf. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Overigens is de line-up momenteel niet echt super eigenlijk, maar gewoon voor de sfeer ben ik weer aanwezig ![]() ![]() FREEZE ![]() |
|
Ja, komt goed. Damn, onslaught. Dan moet ik toch maar eens proberen de laatste band te halen qua drankgebruik, hehe. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht ![]() |
|
Kings Of Metal Festival with: Onslaught (UK), Beatallica (USA), Graveworm (IT), Inhume (NL), Thanatos (NL), Powervice (NL), Deifecation (NL) + 1 Zag idd op de site staan dat ze ook spelen ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
HEUY!!!! Komt Manowar niet?...zij zijn toch de kings of metal ![]() |
|
Present! Dit keer hopelijk niet weer om twee uur naar huis moeten vanwege een griepaanval. Onslaught recent nog gezien in 013 en dat was zeer gaaf! ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |