IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Kings Of Metal Festival 30 april 2007 - Arnhem Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-04-2007 13:05 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Kun je de popcorn even doorgeven, Kimmey?

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-04-2007 13:08 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 12:59 schreef Judge M. het volgende:
Zie jij mij al naar Pinkpop komen? Ik ben wel goed maar niet gek. Dan zit ik liever op Kings Of Metal

En Bjorn zit hier trouwens ook op ZM. Misschien kun je hem hier ook even tot de orde roepen

Weet ik. Ik laat hem hier verder fijn links liggen. Dat tot de orde roepen doe ik nog wel eens.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-04-2007 13:10 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Hij heeft verder wel gelijk op zijn laffe uncyclopedia paginaatje. Never underestimate the persistiveness of this ugly bastard.

Nix
Usericon van Nix
Posted 29-04-2007 13:10 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Kings of metal dus.

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 29-04-2007 13:11 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Je vergeet "brainless"

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Nix
Usericon van Nix
Posted 29-04-2007 13:13 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Nee hoor.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 29-04-2007 13:16 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 13:13 schreef Nix het volgende:
Nee hoor.

Jij niet, schat!

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-04-2007 13:17 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 13:11 schreef Onweerwolf het volgende:
Je vergeet "brainless"

Ik ben een groot modern denker, dus dat brainless klopt niet.

Nix
Usericon van Nix
Posted 29-04-2007 13:17 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 13:16 schreef Onweerwolf het volgende:
Jij niet, schat!

Pfieuw! En ik voelde me al zo aangesproken!

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 29-04-2007 14:23 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Zusje: Ik heb al plannen voor morgen, KoM gaat 't niet worden. We halen 't wel in!

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 29-04-2007 14:31 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 29 april 2007 10:53 schreef Heiden het volgende:
Ja, in het echte leven gaat het wel samen omdat ze op de Muur zo triest als de pest zijn en buiten hun kutforumpje die grote bekken van ze snel achterwege laten. En het is natuurlijk helemaal jouw eigen keus om met dat soort blaaskaken een pilsje te willen drinken. Daar heb ik verder geen last van.

Mja, ik drink alleen met leuke mensen een pilsje, of ze nou muurder of zm'er zijn, dat maakt me niet zoveel uit.

Maar goed, de muur is ook niets voor mij, ik heb er wel eens wat gepost (vnl vwb m'n band), maar dat geschreeuw was/is ook niet mijn ding.

“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-04-2007 14:41 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Daar zit wel wat in, Wim. Aardige mensen heb je tenslotte overal, hoezeer ze het ook proberen te verhullen. Maar de muur-cultuur vind ik ietwat storend. Een verkapte versie van kijken wie de langste pik heeft, maar zo gaat het eigenlijk overal. Maar laat je vooral niet door mij van je stuk brengen. Ik heb lekker toch de langste pik.

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 29-04-2007 14:52 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 14:41 schreef Heiden het volgende:
Maar de muur-cultuur vind ik ietwat storend

Ben het helemaal met je eens. Ik ken genoeg Muurders van concerten/uit de kroeg en live zijn ze vaak hardstikke gezellig. Bijna net als normale mensen!
Kom je ze op de Muur tegen (Ik spam wel eens een flyer voor Night Of The Sick ofzo...) dan is het meteen: Krijg Baarmoederhalskanker Groningse Sarshoer...
Maar zo "praten" ze allemaal tegen elkaar daar. Vinden ze normaal. Het is een soort spel om elkaar zoveel mogelijk onderuit te halen en op alles en iedereen zo grof mogelijk te kankeren.
Geef mij maar ZM, gewoon een beetje normaal doen en leuke concertinfo etc. uitwisselen
Morgen K.O.M., jeuuuuh!!

Bla

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 29-04-2007 14:55 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

@ heiden:

De muur-cultuur ís ook ietwat storend en blijkbaar niet aan iedereen besteed. Precies de reden dat ik daar niet meer post. Het is soms alsof je daar tegen een muur oploopt.

Nee, ik hou het wel bij zm.

Geinig, btw. Metalfan nl. is weer de hele andere kant op.

@mira: precies!

[Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 29-04-2007 14:55]

“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-04-2007 14:59 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 14:52 schreef MischiefMira het volgende:
Ben het helemaal met je eens. Ik ken genoeg Muurders van concerten/uit de kroeg en live zijn ze vaak hardstikke gezellig. Bijna net als normale mensen!
Kom je ze op de Muur tegen (Ik spam wel eens een flyer voor Night Of The Sick ofzo...) dan is het meteen: Krijg Baarmoederhalskanker Groningse Sarshoer...
Maar zo "praten" ze allemaal tegen elkaar daar. Vinden ze normaal. Het is een soort spel om elkaar zoveel mogelijk onderuit te halen en op alles en iedereen zo grof mogelijk te kankeren.
Geef mij maar ZM, gewoon een beetje normaal doen en leuke concertinfo etc. uitwisselen
Morgen K.O.M., jeuuuuh!!

Ik had het niet beter kunnen zeggen. Maar ik vind het geen humor. Als mensen een vregge bek tegen mij opzetten word ik pissig en wil ik hun licht uitslaan. Daar kan ik zelf verder ook niets aan doen. Internet is geen vrijbrief om zo met elkaar, en al helemaal niet met mij, om te gaan.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-04-2007 15:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Muurtopic!!

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-04-2007 15:02 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Yep, Kings of Metal verzandt in een Anti-Muur topic. Best triest, eigenlijk.

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 29-04-2007 15:03 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 15:01 schreef MMayo het volgende:

Muurtopic!!

Natuurlijk niet. We hebben nu wel genoeg woorden vuilgemaakt aan de

KINGS OF METAL! See you tomorrow!

[Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 29-04-2007 15:03]

Bla

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 29-04-2007 15:05 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

*overhandigt Mira een speldje met daarop 'Mod Van De Dag'*

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-04-2007 15:06 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 15:03 schreef MischiefMira het volgende:

En ik wil mijn kop niet weer tegenkomen op Metalshots, jongedame.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 29-04-2007 15:08 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Wat daag je me weer uit Lange

Zie je morgen in Arnhem.
En dinsdag op Metalshots natuurlijk

Bla

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-04-2007 15:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 15:03 schreef MischiefMira het volgende:

Mij niet gezien daar hoor

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 29-04-2007 16:20 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Ben je dan alleen in dit topic om te lachen om de line up??

Bla

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-04-2007 16:26 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 16:20 schreef MischiefMira het volgende:
Ben je dan alleen in dit topic om te lachen om de line up??

Nee in de hoop dat er nog wat leuks bij kwam, maar helaas. Jij post en leest nooit in topics wanneer je twijfelt om ergens heen te gaan?

Ik vond overigens wel een mooie muur discussie hier

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 29-04-2007 16:29]

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 29-04-2007 17:04 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Ja ook wel, maar ik probeer niet al te negatief te zijn als de line up wat dun is of het te snel "niet goed genoeg" te noemen met een
Uiteindelijk wordt het echt wel een leuke dag en zullen er bands bijzitten die verassen. Ik ga morgen vooral voor de gezelligheid, en voor Onslaught. Thermonuclear Devastation is een van de favoriete nummers uit mijn jeugd... Nou maar hopen dat ze die ook spelen.

Bla

Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com