|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Kun je de popcorn even doorgeven, Kimmey? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hij heeft verder wel gelijk op zijn laffe uncyclopedia paginaatje. Never underestimate the persistiveness of this ugly bastard. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Kings of metal dus. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Je vergeet "brainless" Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nee hoor. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Jij niet, schat! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik ben een groot modern denker, dus dat brainless klopt niet. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Pfieuw! En ik voelde me al zo aangesproken! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Zusje: Ik heb al plannen voor morgen, KoM gaat 't niet worden. We halen 't wel in! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Mja, ik drink alleen met leuke mensen een pilsje, of ze nou muurder of zm'er zijn, dat maakt me niet zoveel uit. Maar goed, de muur is ook niets voor mij, ik heb er wel eens wat gepost (vnl vwb m'n band), maar dat geschreeuw was/is ook niet mijn ding. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Daar zit wel wat in, Wim. Aardige mensen heb je tenslotte overal, hoezeer ze het ook proberen te verhullen. Maar de muur-cultuur vind ik ietwat storend. Een verkapte versie van kijken wie de langste pik heeft, maar zo gaat het eigenlijk overal. Maar laat je vooral niet door mij van je stuk brengen. Ik heb lekker toch de langste pik. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Ben het helemaal met je eens. Ik ken genoeg Muurders van concerten/uit de kroeg en live zijn ze vaak hardstikke gezellig. Bijna net als normale mensen! Kom je ze op de Muur tegen (Ik spam wel eens een flyer voor Night Of The Sick ofzo...) dan is het meteen: Krijg Baarmoederhalskanker Groningse Sarshoer... Maar zo "praten" ze allemaal tegen elkaar daar. Vinden ze normaal. Het is een soort spel om elkaar zoveel mogelijk onderuit te halen en op alles en iedereen zo grof mogelijk te kankeren. Geef mij maar ZM, gewoon een beetje normaal doen en leuke concertinfo etc. uitwisselen Morgen K.O.M., jeuuuuh!! Bla |
|
@ heiden: De muur-cultuur ís ook ietwat storend en blijkbaar niet aan iedereen besteed. Precies de reden dat ik daar niet meer post. Het is soms alsof je daar tegen een muur oploopt. Nee, ik hou het wel bij zm. Geinig, btw. Metalfan nl. is weer de hele andere kant op. @mira: precies! [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 29-04-2007 14:55] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ik had het niet beter kunnen zeggen. Maar ik vind het geen humor. Als mensen een vregge bek tegen mij opzetten word ik pissig en wil ik hun licht uitslaan. Daar kan ik zelf verder ook niets aan doen. Internet is geen vrijbrief om zo met elkaar, en al helemaal niet met mij, om te gaan. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Muurtopic!! |
|
Yep, Kings of Metal verzandt in een Anti-Muur topic. Best triest, eigenlijk. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Natuurlijk niet. We hebben nu wel genoeg woorden vuilgemaakt aan de KINGS OF METAL! See you tomorrow! [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 29-04-2007 15:03] Bla |
|
*overhandigt Mira een speldje met daarop 'Mod Van De Dag'* [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: En ik wil mijn kop niet weer tegenkomen op Metalshots, jongedame. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wat daag je me weer uit Lange Zie je morgen in Arnhem. En dinsdag op Metalshots natuurlijk Bla |
|
quote: Mij niet gezien daar hoor |
|
Ben je dan alleen in dit topic om te lachen om de line up?? Bla |
|
quote: Nee in de hoop dat er nog wat leuks bij kwam, maar helaas. Jij post en leest nooit in topics wanneer je twijfelt om ergens heen te gaan? Ik vond overigens wel een mooie muur discussie hier [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 29-04-2007 16:29] |
|
Ja ook wel, maar ik probeer niet al te negatief te zijn als de line up wat dun is of het te snel "niet goed genoeg" te noemen met een Uiteindelijk wordt het echt wel een leuke dag en zullen er bands bijzitten die verassen. Ik ga morgen vooral voor de gezelligheid, en voor Onslaught. Thermonuclear Devastation is een van de favoriete nummers uit mijn jeugd... Nou maar hopen dat ze die ook spelen. Bla |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |