![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: En wij vanuit Hoogeveen via Zwolle! ![]() see you at occultfest! ![]() |
|
quote: Ja wij gaan met laatste trein naar Hoogeveen! see you at occultfest! ![]() |
|
Vanmiddag kaartje kopen ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
keihard afwezig dit jaar (voor het eerst!) Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Kaartje binnen ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: . [Dit bericht is gewijzigd door 7th Fallen Angel op 26-04-2007 16:24] ![]() |
|
Treinkaartje ook gekocht ![]() Bla ![]() |
|
Ja, ik ook al, kun je maar beter van te voren regelen. Op de dag zelf is het een gekkenhuis bij de automaat. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
hmmm... voorgaande jaren volgens mij geen last van gehad? ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote:Ikke! Met vriendin ![]() ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: Plus ik krijg 10 % extra korting als ik 'm op m'n werk koop. Bovenop de 40 % van de NS dus. Scheelt dus geld en tijd op het station. Lieve lieve werkgever ![]() Hee Zwollenaren, ik kom vanuit Groningen en stap om 12.50 in Zwolle op de trein naar Arnhem ![]() Bla ![]() |
|
quote:Wie weet tot dan ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
- Hagal - Wansmaak en aanhang is eerste - Judge M. en aanhang - Juronymous en aanhang - De Ulk en afvang - Enlil en omvang - Sdonasa en afgang - Meridian, murtcelP, Johnny Twentyfour en aanhang - Varanus en aanhang - Moordlustige Hamster - Kimmey en aanhang - the witch en aanhang - MrUgly (zonder aanhang) - Mira (zonder aanhang) - MR Klister (zonder aanhang) - 7th Fallen Angel (onder voorbehoud) - NGBM - Nixje ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Gezellig ![]() ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Yep gezellig! ![]() Signature ![]() |
|
[quote]Op 25 april 2007 22:15 schreef Argus het volgende: Ondertussen kom ik wellicht ook ![]() ![]() ivm een begrafenis. niet meer. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Gecondoleerd beste kerel ![]() |
|
quote: Hmmmmmm, NGBM wel...en Verlepte Theedoek dan? Zeer waarschijnlijk ben ik 00k van de partij... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: Thanks. Het is alleen geen bekende van mij maar van de wel bekende wederhelft Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: ![]() Anyhow, wees goed voor haar. Ik sms haar nog wel. [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 27-04-2007 17:53] ![]() |
|
quote: Ons Theelappe heb ik niet gesproken. NGBMmetje wel. Dus ik weet het niet. Maar ík ben er ook wel heur, dus kom maar gewoon. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
- Hagal - Wansmaak en aanhang is eerste - Judge M. en aanhang - Juronymous en aanhang - De Ulk en afvang - Enlil en omvang - Sdonasa en afgang - Meridian, murtcelP, Johnny Twentyfour en aanhang - Varanus en aanhang - Moordlustige Hamster - Kimmey en aanhang - the witch en aanhang - MrUgly (zonder aanhang) - Mira (zonder aanhang) - MR Klister (zonder aanhang) - 7th Fallen Angel (onder voorbehoud) - NGBM - Nixje - Regeer (kaartje net geregeld) ![]() |
|
- Hagal - Wansmaak en aanhang is eerste - Judge M. en aanhang - Juronymous en aanhang - De Ulk en afvang - Enlil en omvang - Sdonasa en afgang - Meridian, murtcelP, Johnny Twentyfour en aanhang - Varanus en aanhang - Moordlustige Hamster - Kimmey en aanhang - the witch en aanhang - MrUgly (zonder aanhang) - Mira (zonder aanhang) - MR Klister (zonder aanhang) - 7th Fallen Angel (onder voorbehoud) - NGBM - Nixje - Regeer (kaartje net geregeld - Phantom Lord FREEZE ![]() |
|
Regeer (kaartje net geregeld) Gaaf dat jullie ook gaan! Ook met trein? see you at occultfest! ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |