|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: En wij vanuit Hoogeveen via Zwolle! see you at occultfest! |
|
quote: Ja wij gaan met laatste trein naar Hoogeveen! see you at occultfest! |
|
Vanmiddag kaartje kopen Het is de lichtinval ;') |
|
keihard afwezig dit jaar (voor het eerst!) Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Kaartje binnen Het is de lichtinval ;') |
|
quote: . [Dit bericht is gewijzigd door 7th Fallen Angel op 26-04-2007 16:24] |
|
Treinkaartje ook gekocht Bla |
|
Ja, ik ook al, kun je maar beter van te voren regelen. Op de dag zelf is het een gekkenhuis bij de automaat. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
hmmm... voorgaande jaren volgens mij geen last van gehad? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Ikke! Met vriendin iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Plus ik krijg 10 % extra korting als ik 'm op m'n werk koop. Bovenop de 40 % van de NS dus. Scheelt dus geld en tijd op het station. Lieve lieve werkgever Hee Zwollenaren, ik kom vanuit Groningen en stap om 12.50 in Zwolle op de trein naar Arnhem Bla |
|
quote:Wie weet tot dan iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
- Hagal - Wansmaak en aanhang is eerste - Judge M. en aanhang - Juronymous en aanhang - De Ulk en afvang - Enlil en omvang - Sdonasa en afgang - Meridian, murtcelP, Johnny Twentyfour en aanhang - Varanus en aanhang - Moordlustige Hamster - Kimmey en aanhang - the witch en aanhang - MrUgly (zonder aanhang) - Mira (zonder aanhang) - MR Klister (zonder aanhang) - 7th Fallen Angel (onder voorbehoud) - NGBM - Nixje I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Gezellig Het is de lichtinval ;') |
|
Yep gezellig! Signature |
|
[quote]Op 25 april 2007 22:15 schreef Argus het volgende: Ondertussen kom ik wellicht ook [/quot ivm een begrafenis. niet meer. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Gecondoleerd beste kerel |
|
quote: Hmmmmmm, NGBM wel...en Verlepte Theedoek dan? Zeer waarschijnlijk ben ik 00k van de partij... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Thanks. Het is alleen geen bekende van mij maar van de wel bekende wederhelft Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Alweer eentje? Ik meende dat ze morgen ook al een begrafenis had of was die al geweest? Anyhow, wees goed voor haar. Ik sms haar nog wel. [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 27-04-2007 17:53] |
|
quote: Ons Theelappe heb ik niet gesproken. NGBMmetje wel. Dus ik weet het niet. Maar ík ben er ook wel heur, dus kom maar gewoon. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
- Hagal - Wansmaak en aanhang is eerste - Judge M. en aanhang - Juronymous en aanhang - De Ulk en afvang - Enlil en omvang - Sdonasa en afgang - Meridian, murtcelP, Johnny Twentyfour en aanhang - Varanus en aanhang - Moordlustige Hamster - Kimmey en aanhang - the witch en aanhang - MrUgly (zonder aanhang) - Mira (zonder aanhang) - MR Klister (zonder aanhang) - 7th Fallen Angel (onder voorbehoud) - NGBM - Nixje - Regeer (kaartje net geregeld) |
|
- Hagal - Wansmaak en aanhang is eerste - Judge M. en aanhang - Juronymous en aanhang - De Ulk en afvang - Enlil en omvang - Sdonasa en afgang - Meridian, murtcelP, Johnny Twentyfour en aanhang - Varanus en aanhang - Moordlustige Hamster - Kimmey en aanhang - the witch en aanhang - MrUgly (zonder aanhang) - Mira (zonder aanhang) - MR Klister (zonder aanhang) - 7th Fallen Angel (onder voorbehoud) - NGBM - Nixje - Regeer (kaartje net geregeld - Phantom Lord FREEZE |
|
Regeer (kaartje net geregeld) Gaaf dat jullie ook gaan! Ook met trein? see you at occultfest! |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |