|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Hey! Mijn linkerhand staat daar op! Oeh... zoek PL: Succes [Dit bericht is gewijzigd door Phantom Lord op 03-05-2007 14:21] FREEZE |
|
Als ik wist hoe je eruitzag ja.. Het is de lichtinval ;') |
|
quote: 2005 lieve schat... Het is de lichtinval ;') |
|
Gele tas. |
|
quote:My god... ga je er echt serieus op in?! beetje jammer lieve schat... enniewee: ik heb nu alweer zin in KoM 2008 (mocht die er komen) @Sargatanas: Damn you! [Dit bericht is gewijzigd door Phantom Lord op 03-05-2007 15:16] FREEZE |
|
quote: Ik hap graag *haphaphap* [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 03-05-2007 16:07] Het is de lichtinval ;') |
|
quote: zwart t-shirt, lange haren, die toch? Signature |
|
quote: die ja Het is de lichtinval ;') |
|
quote:Argh, flashback van werken bij Atak in garderobe "joa ik wil mien jas, zo'n zwarte ...." Joh .. zwarte jas .. bij een metalconcert ... JOH |
|
quote:Ik zal je wel een keer wat te voederen geven dan Bluh, wat wil ik graag terug naar maandag nu! FREEZE |
|
quote: Ik naar zaaderdagaaf Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Begrijpelijk FREEZE |
|
quote: Je hebt de vlieg-actie van Metoalkerel gemist, maar zag hem wel op het podium staan op een van jullie foto's... Zo heb ik Roelf nog NOOIT meegemaakt !!! Wat oude metal nog bij oude(re) mensen los kan maken! |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hehehe. Gelukkig weer geen foto te bekennen met mijn kadaver erop. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Count yourself as old.. Je bent zo oud als je jezelf voel...Ik ben 20 Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Met hoeveel jaar ervaring? Ik ben 18 met 13 jaar ervaring www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Hey blonde metalfan Kim, gezellig. |
|
quote: hey, jij ook hier?! was jij op KoM? heb je niet gezien! |
|
quote: Dan moet ik ofcourse 15 jaar ervaring hebben Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:17 toch? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Hij is 20, hè. Ik voel me 37 met 1 jaar ervaring. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: nee ik ben 20 Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Hehe was gaaf ja iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |