![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Hey! Mijn linkerhand staat daar op! ![]() ![]() Oeh... zoek PL: ![]() Succes ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Phantom Lord op 03-05-2007 14:21] FREEZE ![]() |
|
Als ik wist hoe je eruitzag ja.. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: 2005 lieve schat... Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Gele tas. ![]() |
|
quote:My god... ga je er echt serieus op in?! beetje jammer lieve schat... enniewee: ik heb nu alweer zin in KoM 2008 (mocht die er komen) @Sargatanas: Damn you! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Phantom Lord op 03-05-2007 15:16] FREEZE ![]() |
|
quote: Ik hap graag ![]() *haphaphap* [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 03-05-2007 16:07] Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: zwart t-shirt, lange haren, die toch? Signature ![]() |
|
quote: ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote:Argh, flashback van werken bij Atak in garderobe "joa ik wil mien jas, zo'n zwarte ...." Joh .. zwarte jas .. bij een metalconcert ... JOH ![]() |
|
quote:Ik zal je wel een keer wat te voederen geven dan ![]() Bluh, wat wil ik graag terug naar maandag nu! ![]() FREEZE ![]() |
|
quote: Ik naar zaaderdagaaf ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote:Begrijpelijk ![]() ![]() FREEZE ![]() |
|
quote: Je hebt de vlieg-actie van Metoalkerel gemist, maar zag hem wel op het podium staan op een van jullie foto's... Zo heb ik Roelf nog NOOIT meegemaakt !!! ![]() Wat oude metal nog bij oude(re) mensen los kan maken! ![]() |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Hehehe. Gelukkig weer geen foto te bekennen met mijn kadaver erop. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Count yourself as old.. Je bent zo oud als je jezelf voel...Ik ben 20 ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Met hoeveel jaar ervaring? Ik ben 18 met 13 jaar ervaring ![]() ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: Hey blonde metalfan Kim, gezellig. ![]() |
|
quote: hey, jij ook hier?! was jij op KoM? heb je niet gezien! ![]() |
|
quote: Dan moet ik ofcourse 15 jaar ervaring hebben ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote:17 toch? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
Hij is 20, hè. Ik voel me 37 met 1 jaar ervaring. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: nee ik ben 20 ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote:Hehe was gaaf ja ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |