IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Kings Of Metal Festival 30 april 2007 - Arnhem Vorige pagina | Volgende pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-04-2007 11:22 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Wat valt er niet te snappen aan de Muur?

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-04-2007 11:25 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Er zijn mensen die De Muur verwarren met het echte leven.

Blijkbaar ben jij er daar 1 van.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-04-2007 11:30 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik hou niet van mensen die heftig lopen te zijn op hun forumpje en je als een botsauto staan aan te kijken als je een keer voor ze staat. Dat vind ik triest en bovendien fors gay.
Je hebt ze ook op ZM, daar niet van. Maar op de Muur is dat percentage vele malen hoger.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-04-2007 11:33 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

[open deur]relativeren is niet je sterkste kant, he?[/open deur]

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-04-2007 11:34 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Neen.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-04-2007 11:36 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Om maar even de wijze woorden van de moeder van Bartje (Ik bid nie veur brune bon'n) te citeren;
Doe wat je zegt, dan lieg je niet.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 29-04-2007 11:52 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 11:30 schreef Heiden het volgende:
Ik hou niet van mensen die heftig lopen te zijn op hun forumpje en je als een botsauto staan aan te kijken als je een keer voor ze staat. Dat vind ik triest en bovendien fors gay.
Je hebt ze ook op ZM, daar niet van. Maar op de Muur is dat percentage vele malen hoger.

http://demuur.quintessence.sh/phpBB2/profile.php?mode=viewprofile&u=2300

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-04-2007 11:56 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

En wat wil je daarmee zeggen?

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 29-04-2007 11:56 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Het is de lichtinval ;')

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 29-04-2007 11:58 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Het is de lichtinval ;')

Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 29-04-2007 12:01 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

Ik gaf het ook op na 2 posts

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 29-04-2007 12:11 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 11:56 schreef Heiden het volgende:
En wat wil je daarmee zeggen?

Moet ik dat serieus gaan uitleggen, Heidi?

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-04-2007 12:13 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Anders vroeg ik het toch niet? Durf duidelijke taal te vragen.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-04-2007 12:15 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 29 april 2007 10:46 schreef MMayo het volgende:
Ben je er vast vroeg geweest?
Het feest was al in volle gang. Volgens mij liep ik tijdens Darkane binnen.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-04-2007 12:18 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 12:11 schreef Onweerwolf het volgende:
Moet ik dat serieus gaan uitleggen, Heidi?
en toen bleef het stil....grootbek.

Fuck the world and fuck you

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 29-04-2007 12:21 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Nou, ik vind het een tikje tegenstrijdig dat je een heel forum triest en gay vindt omdat ze online niet zachtzinnig met elkaar omgaan en daarbuiten gewoon normaal een biertje met elkaar drinken, terwijl jij zelf daar vorig jaar een paar weken lang de sneue internetwarri0r hebt lopen uithangen, je laat wegpesten en vervolgens toch weer een account aanmaakt omdat je zo graag in het NP tipoc wilt posten.

Maar goed, het kan aan mij liggen.

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 29-04-2007 12:23 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

*pakt porcorn en *

Het is de lichtinval ;')

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-04-2007 12:35 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 12:21 schreef Onweerwolf het volgende:
Nou, ik vind het een tikje tegenstrijdig dat je een heel forum triest en gay vindt omdat ze online niet zachtzinnig met elkaar omgaan en daarbuiten gewoon normaal een biertje met elkaar drinken, terwijl jij zelf daar vorig jaar een paar weken lang de sneue internetwarri0r hebt lopen uithangen, je laat wegpesten en vervolgens toch weer een account aanmaakt omdat je zo graag in het NP tipoc wilt posten.

Maar goed, het kan aan mij liggen.

Me laat wegpesten? Wegpesten als in uit de virtuele zandbak stappen omdat je gek word van het gekrijs van de kindertjes om je heen. Ik had bovendien even andere dingen aan mijn kop dan forummen, hier ben ik ook het grootste deel van het afgelopen najaar niet meer te lezen geweest. En als ik zo'n sneue internetwarrior was, waarom heb ik dan wel altijd achter mijn uitlatingen gestaan en ben ik zelfs op uitnodigingen ingegaan als men mij wel eens even een lesje zou komen leren?
Mij treft geen blaam.
En je hebt geen fuk te maken wanneer, waar of waarom ik accounts aanmaak. Ik ben het type dat gewoon altijd zijn kop even zal laten zien omdat ik voor niemand ergens wegblijf.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 29-04-2007 12:36]

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-04-2007 12:43 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 29 april 2007 12:35 schreef Heiden het volgende:
En als ik zo'n sneue internetwarrior was, waarom heb ik dan wel altijd achter mijn uitlatingen gestaan en ben ik zelfs op uitnodigingen ingegaan als men mij wel eens even een lesje zou komen leren?
Lul niet. Dat is op de Muur niet gebeurd en daar had Onweerwolf het over.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 29-04-2007 12:46 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Me laat wegpesten? Wegpesten als in uit de virtuele zandbak stappen omdat je gek word van het gekrijs van de kindertjes om je heen.

Zoiets ja.

quote:
En als ik zo'n sneue internetwarrior was, waarom heb ik dan wel altijd achter mijn uitlatingen gestaan en ben ik zelfs op uitnodigingen ingegaan als men mij wel eens even een lesje zou komen leren?

Je begrijpt dus inderdaad niet waar De Muur over gaat. In muurjargon: N.I.E.T. S.N.A.P.P.E.N
Die komt je vast wel bekend voor.

quote:
En je hebt geen fuk te maken wanneer, waar of waarom ik accounts aanmaak. Ik ben het type dat gewoon altijd zijn kop even zal laten zien omdat ik voor niemand ergens wegblijf.

Zodra jij een account aanmaakt op een publiek medium heb ik daar iets mee te maken als ik dat wil ja.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-04-2007 12:49 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

@Judge M.;
Waar was je dan toen Björn from Pain mij uitnodigde voor een partijtje knokken op Pinkpop en ik daar ook daadwerkelijk twee dagen van 's morgens tot 's avonds tussen de hippies heb rondgehangen in de hoop dat 'ie zijn belofte zou nakomen?

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 29-04-2007 12:50]

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 29-04-2007 12:50 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 12:49 schreef Heiden het volgende:
Waar was je dan toen Björn from Pain mij uitnodigde voor een partijtje knokken op Pinkpop en ik daar ook daadwerkelijk twee dagen van 's morgens tot 's avonds tussen de hippies heb rondgehangen in de hoop dat 'ie zijn belofte zou nakomen?

Mijn god, over triest en fors gay gesproken...

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-04-2007 12:53 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 12:50 schreef Onweerwolf het volgende:
Mijn god, over triest en fors gay gesproken...

Inderdaad. Björn from Fors tot Fors Gay.
Doe wat je zegt dan lieg je niet.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 29-04-2007 12:56 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 12:53 schreef Heiden het volgende:
Inderdaad. Björn from Fors tot Fors Gay.
Doe wat je zegt dan lieg je niet.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-04-2007 12:59 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 29 april 2007 12:49 schreef Heiden het volgende:
@Judge M.;
Zie jij mij al naar Pinkpop komen? Ik ben wel goed maar niet gek. Dan zit ik liever op Kings Of Metal

En Bjorn zit hier trouwens ook op ZM. Misschien kun je hem hier ook even tot de orde roepen

Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com