![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Misty Mourning Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Hoe weet jij dat ![]() Signature ![]() |
|
Hmn... zo maar vast de bus pakken dan... En ff kijken of ik nog ergens peuken kan kopen ![]() FREEZE ![]() |
|
poehee Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Nog 2 uurtjes ofzo ![]() ![]() ![]() You're running in circles ![]() |
|
![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
![]() ![]() Signature ![]() |
|
Stoertje. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Wie ik? Naahh ik ben een mietje ![]() Signature ![]() |
|
Over half uurtje vertrekken ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Enlil vertrekt nu Tot straks! ![]() Signature ![]() |
|
Over een uurtje pas ![]() ![]() |
|
Idd, rustig aan. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Ik ga niet ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Geslaagd feessie ![]() Signature ![]() |
|
owwww ![]() ![]() ![]() ![]() zwaar rare dag alleen op dat stoepje gezeten geloof ik en allemaal mnsen die zeggen dat ik zo raar en saai was. tssk... mag ik ook een keer nuchter zijn ![]() ![]() wel migraine nu: dus hop naar bed er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
Ik heb je toch echt op andere plaatsen gezien dan op dat muurtje bij de ingang dus dat saai zal wel mee vallen, toch? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Was gezellig ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Het programma viel best tegen, maar het was gezellig ![]() Inhuuuuuuuuuume!!! ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Hè, verdeurie, onslaught gemist. Maar het bier smaakte heerlijk. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Dat was een geslaagd feestje!! Ben wel een beetje brak... ![]() ![]() |
|
quote: 'Nuff said. ![]() "The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven. " -- John Milton //// http://www.myspace.com/koyvar //// http://www.seiphian.com ![]() |
|
Jeeeeeeeeeezus... ![]() Dat waren een hoop biertjes ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: Nou die heb ik dus gemist ![]() Signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |