|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Misty Mourning Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hoe weet jij dat Signature |
|
Hmn... zo maar vast de bus pakken dan... En ff kijken of ik nog ergens peuken kan kopen FREEZE |
|
poehee Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nog 2 uurtjes ofzo You're running in circles |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Signature |
|
Stoertje. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Wie ik? Naahh ik ben een mietje Signature |
|
Over half uurtje vertrekken Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Enlil vertrekt nu Tot straks! Signature |
|
Over een uurtje pas |
|
Idd, rustig aan. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik ga niet Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Geslaagd feessie Signature |
|
owwww zwaar rare dag alleen op dat stoepje gezeten geloof ik en allemaal mnsen die zeggen dat ik zo raar en saai was. tssk... mag ik ook een keer nuchter zijn wel migraine nu: dus hop naar bed er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Ik heb je toch echt op andere plaatsen gezien dan op dat muurtje bij de ingang dus dat saai zal wel mee vallen, toch? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Was gezellig Het is de lichtinval ;') |
|
Het programma viel best tegen, maar het was gezellig Inhuuuuuuuuuume!!! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Hè, verdeurie, onslaught gemist. Maar het bier smaakte heerlijk. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Dat was een geslaagd feestje!! Ben wel een beetje brak... |
|
quote: 'Nuff said. "The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven. " -- John Milton //// http://www.myspace.com/koyvar //// http://www.seiphian.com |
|
Jeeeeeeeeeezus... Dat waren een hoop biertjes "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Nou die heb ik dus gemist Signature |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |