|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
De rest van het publiek is waarschijnlijk muurder, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Nee dat is de zelfde. Alleen daardoor gaat de planning van hier zijn en daar zijn even anders. Alle katten willen ook iemand zien in het weekend. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Inderdaad. Bareuh... |
|
Trieste bedoening dan, dat Kings of Metal. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Nee, tis echt erg gezellig daar, ik kom er al jaren. Zie je wel, muur en zm gaat best samen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: +1. En wij gaan samen een biertje drinken. Bareuh... |
|
Een jaar of drie geleden, met dat P.A.T.A.T. spandoek, was wel lachen. Ook op het podium bij Goddess of Desire. Wat een dronken kankerzooi was dat. En Tankard natuurlijk. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Dit jaar is er ook weer dronken zooi en al vroeg op de middag Signature |
|
quote: “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:Wij ook nog steeds man! Damn, ik kan me nog herinneren dat je zo zat was dat je je 20 euro gewoon liet waaien FREEZE |
|
Wegens afzegging van beide prijswinnaars zijn er twee nieuwe winnaars aangewezen: * Melle Gerritsen (Nijmegen) * Wesley Berendsen (Lobith) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Voorgaande jaren rap uitverkocht, dit jaar nog niet? |
|
quote:Damn, zelfs in de herkansing nog geen prijs |
|
quote:Sorry Mijn vriendin heeft er twee uitgevist, dus je moet bij haar wezen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:VOrig jaar gewoon aan de kassa een kaartje gekocht |
|
quote:Ik stuur de rekening wel |
|
quote: Ja, godver, als ik met iedereen biertjes moet gaan drinken, dan weet ik het wel weer. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Metallica92, ja? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Nee, ik hoorde dat er in de voorverkoop maar 250 kaarten verkocht waren. Bareuh... |
|
dus er zijn nog kaarten ? We willen nl ook komen, voornamelijk voor Beatellica hehehe maar de rest is ook leuk en mooi weer en dus... |
|
quote: Ben je er vast vroeg geweest? |
|
quote: Ja, in het echte leven gaat het wel samen omdat ze op de Muur zo triest als de pest zijn en buiten hun kutforumpje die grote bekken van ze snel achterwege laten. En het is natuurlijk helemaal jouw eigen keus om met dat soort blaaskaken een pilsje te willen drinken. Daar heb ik verder geen last van. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Volgens mij snap je de muur niet. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Inderdaad. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |