|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Mijn overheerlijke sultana moest ook de kliko in haha Het is de lichtinval ;') |
|
quote:Mis je niks aan, zo'n verzameling rimpels Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik heb toch over het hele terrein wel een keer gestruikeld. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Veranus riep wel keihard kimmey haha en hij is ook niet zo rimpelloos Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Sterker nog, het stierf van de ouwe lullen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Zelfs ouwe lullen in de pit Het is de lichtinval ;') |
|
Sja als je onslaught boekt dan weet je dat het plaatselijke bejaardenhuis leegstroomt ja. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Sterf Ik heb me tijdens Onslaught echt wel vermaakt hoor FREEZE |
|
quote: Wat een heersch band was dat. En nu ben ik kapot. |
|
quote: Dat krijg je omdat er tegenwoordig blijkbaar verplicht van die gasten met een "V" op hun tieten aan de deur moeten staan. Die stumpers hebben doorgaans het IQ van een pantoffeldiertje en zien het verschil niet tussen eten en een lollie. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja het was duidelijk erg gezellig! Zélfs met Zware Metalen mensjens bij het station zitten was gezellig Verder ben ik wel gebraden, gebakken en gestoofd op zowel mijn schouders als mijn neus maar het was het allemaal waard Maar de komende dagen voor deze kleine meid geen bier meer Ik kna 300 wrooden per mniuut tpyne |
|
quote: Zeker en vast Voor deze hier even geen zon. Voel me uiterst beroerd.. Nogal aan de zieke kant hier, kan geen zonlicht meer hebben, bah. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Zuiperd Signature |
|
Ook dat ja. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
T was super! Echt een ouderwets dolle boel! Mooi weer, heel veel bekenden, veel bier en veel plezier en Onslaught heerscht idd. Ook de terugreis was erg gezellig in de trein enne Regeer en Roelf, we zijn veilig thuisgekomen hoor. Ben alleen nog erg brak omdat ik vandaag om 06.00 mijn nest alweer uit moest om naar de arbeid te gaan (mocht niet vrij nemen baal baal). see you at occultfest! |
|
En dat op de dag van de arbeid... Tjonge... O ja... bier... hmn... *gaat bier kopen* FREEZE |
|
zijn er al foto's?? Het is de lichtinval ;') |
|
We doen niet aan foto's. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
o jawel er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Grapjasje! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Wat een heerlijke dag. Zoveel gezelligheid quote: Waarom stond jij niet naast mij te bangen dan? quote: Ach wat jammer nou. Dat soort foto's zijn zo goed voor de kijkcijfers... quote: Komen zo! Bla |
|
quote: Ik stond net buiten de pit te headbangen... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Met je tong in iemands mond? Bla |
|
Speelden er bands? |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |