|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
He Mayo, ga je ook naar de kings of metal??? Gezellig met de trein ha ha. Wij gaan wel, zin in! see you at occultfest! |
|
quote: Twijfel nog, vind de entree te hoog voor de bands die worden geboden. Beetje saaie bands ook. Maar goed, last minute beslissing dus, zie het rond de 30ste wel hehe. Misschien voor de feestvreugde alleen eff retourtje treinen |
|
I hear you! Ik twijfel ook nog enorm. Als ik ga zal het vooral voor het sociale aspect zijn. |
|
quote: Scheelt weer dat ik niet sociaal ben, daarvoor hoef ik er ook niet naar toe Op zich is daar kroeg hangen ook wel leuk. |
|
Aanwezig. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Met of zonder 'dinnetje? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Hé! Ik ben er dus je komt maar gewoon, ja? Kunnen we lekker samen antisocialen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik heb een kaartje! |
|
Ik heb er wel 4. Dus, eeeeeh. Tsja. En nu? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: quote: Één en één is drie, bij mevrouw kimmie. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Twijfel nog, vind de entree te hoog voor de bands die worden geboden. Beetje saaie bands ook. Maar goed, last minute beslissing dus, zie het rond de 30ste wel hehe. Misschien voor de feestvreugde alleen eff retourtje treinen [/quote] mee eens (2x), vooral als je met Bringer of Light en nog iemand in de trein zit... |
|
quote: 17,50 voor een festival met IMO leuke bands? Ik vind de entree absoluut niet hoog! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Welke leuke bands dan? Nog geen in het bijzonder gezien. |
|
quote:\ Hoezo???? You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Had me salaris ontvangen later die dag Het is de lichtinval ;') |
|
Aanwezig. |
|
quote: Onslaught trut! spelfout weggehaald... |
|
Mortuary Drape natuurlijk! |
|
De winnaars van de Kings of Metal prijsvraag zijn inmiddels bekend: http://www.zwaremetalen.com/prijsvraag/8211/Winnaars-kaarten-Kings-of-Metal.html Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Mooi, eindelijk van die pleurisberg mail verlost |
|
Nu moet ik geld gaan zoeken Het is de lichtinval ;') |
|
Ach, effe achter het station.... spelfout weggehaald... |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hmn... eerst dacht ik te komen, toen bedacht ik me dat geen geld had en toen had ik ineens geld en ga ik zoals gewoonlijk gewoon. Toch heb ik er wel weer zin in, al zijn de meeste bands niet mijn ding FREEZE |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |