![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
lal! ![]() |
|
![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Deel 1, die blijft toch het geniaalst. ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Swordfish ![]() ![]() |
|
quote: Die heb ik ook, speelt Rudi Carrel een Tiroler vrouw ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Le Trou ![]() |
|
quote: Onder het rokje beukt het bokje. ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Nog niet gezien maar vanavond ff checken in de bios..Nacho Libre SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Zonde van je geld "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
The devils rejects: vette film ![]() The departed: Leuk, maar erg langdradig ![]() |
|
The Day After Tomorrow Ik hou wel van rampenfilms, maar deze was me echt te melig Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Walk the Line ![]() |
|
quote: Vertel ff waarom. Suck my piss ![]() |
|
quote: Jack Black ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
* Memoirs Of A Geisha ---> Mooie film! ![]() * Fragile ---> Scary!! ![]() ![]() |
|
quote: Jack Black is normaal wel leuk, maar deze film is alleen grappig als je hem huurt met veel vrienden en met veel drank bekijkt ![]() Zenial ![]() |
|
Phantasm 3 2x achter elkaar ![]() ![]() |
|
quote: meteen duidelijk ![]() Suck my piss ![]() |
|
It's groundhog daaaaaaay! Zenial ![]() |
|
The Last Horror Movie Leuk concept... niet echt geweldig uitgewerkt Kirkjur Skola Brenna --- http://www.xs4all.nl/~kmachine/ http://www.urdland.com http://twitter.com/gavinspearhead ![]() |
|
quote: Geniale film! Gisteren naar Saw III geweest... Geniale film weer, al zijn 1 & 2 IMHO wel wat beter! Wel erg koele martelwerktuigen weer, leuke plottwist, boel ranzigheid en gave muziek ook! Allemaal gebaseerd op dat standaard saw-thema, erg koel gedaan! ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Blade Runner directors cut ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Mwoah, geniaal... 1 en 2 waren echt veel beter. Ze mogen er nu trouwens best mee ophouden, voordat het een hellraiser-achtig iets word. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Iemand die nog een aanrader weet wat er nu in de bios draait? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |