![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hamburger Hill, alweer even geleden. Vet! ![]() |
|
Sideways come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Gister: A night at the museum: Leuke film, maar Ben Stiller verneukt voor mij heel die film. Flushed away: leuke animtiefilm, me lekere simpele, leuke humor,erg leuk ![]() ![]() |
|
Tha Naked Gun 2-1/2, hilarische film ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Wat is toch die fascinatie met die trilogy, het duurt uuuuren! En als je ze eenmaal gezien hebt dan weet je ook precies wat er gebeurd is omdat het allemaal zo uitgebreid in beeld gebracht wordt. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Heb ik het nou goed begrepen dat er weer een Starwars film aankomt? ![]() |
|
quote: nee, wel een of andere tv-serie . maar als troost kan ik zeggen dat wel een 2e deel van Alien vs Predator uitkomt!! ![]() ![]() |
|
quote: Ojee, dat eerste deel was geflopt. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote:Gelukkig ![]() |
|
quote: Stiekem ben ik daar toch wel benieuwd naar... ![]() |
|
quote:Stiekem hoop ik dat Arnie daar wel in terug komt in zijn rol uit Preditor een. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
The Dark Crystal signature ![]() |
|
Dr. No, eerste bond film. Nog best behoorlijk na 40 jaar ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Hehehe ja! AvP nooit gezien, Predator 2 een keer, maar Predator vaak! ![]() Laatste tijd: Beavis & Butthead dvd box 1 Beavis & Butthead do America Conan the Barbarian ![]() |
|
Big Fish, gave film! Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Ja, helaas gister gemist, maar idd gave film. ![]() |
|
quote: Ik heb gisteren ook een stuk gegeken, maar ik vond er echt geen hol aan. Nou zijn dat soort films sowieso niet echt aan mij besteed denk ik ![]() ![]() |
|
quote: +1 ![]() Hey Spectre, komt Spectre uit die film? ![]() ![]() |
|
Ook Big Fish gezien maar helaas het laatste half uur in slaap gedonderd. ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: Die naaktslakjes, zo lief! ![]() ![]() |
|
Riget I (The Kingdom) - Aflevering 1 tm 3 ... Pracht (mini)serie van Lars von Trier! "Twin Peaks" in een ziekenhuis, hoop bizarre gebeurtenissen en zwartgallige/subtiele humor. Dikke aanrader voor fans van Twin Peaks. imdb links: Riget I Riget II Heb em bij de FRS voor 20 pleuro gekocht (beide seizoenen dus... 4 DVDs) [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 17-02-2007 3:21] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Onlangs gekeken: - The Lake House: is me heel erg goed meegevallen! De vrees voor een übermelige chick-flick is eig niet waargemaakt, integendeel zelfs een erg origineel concept gevonden om een romantisch verhaal weer te geven ![]() - The black dahlia: hoewel de sfeer van de film me geweldig aansprak moet ik uiteindelijk Spectre toch gelijk geven... saaiheid neemt de overhand ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Crank -Gestoorde ADHD-GTA actie-komedie met John "Snatch" Statham. ![]() Thank you for smoking -Ook zeer de moeite waard. Erg leuk vooral. Zowel de pro-roker als de felle anti-rokers worden aardig te kakken gezt in deze film, waar geen sigaret wordt opgestoken. Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: ![]() Eindelijk iemand die hem ook kent, hij is echt goed en gestoord. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |