![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
lijkt me werkelijk kut, deel 1 was al niet zoveel ![]() |
|
The Devil's Advocate ![]() ![]() |
|
quote: ja echt te erg, maar spiderman blijft gaaf ![]() Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
Vandaag 8MM met Nicholas Cage weer gekeken en hij blijft goed. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
The Departed.. Geniale film! ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Jjaja, staat op het lijstje. Ik ben doorgaans geen liefhebber van maffiafilms, daarom. ![]() |
|
quote: Wees gerust, is niet echt een standaard mafiafilm.. In ieder geval een stuk moderner als de gemiddelde, en het gaat niet zozeer over al die familiebanden enzo.. hup, kijken jij! ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
the illusionist northon op zijn niet zo bests ok verhaal, bwa signature ![]() |
|
The Prestige daarintegen al gezien? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Ik bespeur smaak ![]() |
|
Gisteren Saw 1, 2 en 3 Best cool hoe ze telkens teruggrijpen naar de vorige delen, had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Alleen jammer van die klok in deel 3 ![]() ![]() En vandaag Perfume: the story of a murderer. Wat ik daarvan vind weet ik eigenlijk nog niet.... Het begin was erg langzaam naar mijn mening. Na een tijdje kwam er eindelijk wat schot in de zaak, en dan in een keer zo'n lame ass einde... Beetje jammer. Tot ze m te pakken kregen vond ik t nog best goed maar het einde heeft echt enorm afgedaan aan het verhaal, vind ik. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Ik vond het einde juist heel mooi. ![]() ![]() |
|
quote: die orgie zeker ja ![]() nee sorry maar ik vond het echt slecht. enorm over the top. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Dan heb je echt het punt van de film gemist ![]() ![]() |
|
Vanavond Saw 1 nog een keertje gekeken ![]() come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
blijkbaar ![]() eigenlijk is t voor mij ook beter om gewoon boeken te lezen ipv films te kijken ![]() ![]() naja, ik vond het idee erachter, wat ik ervan oppikte, wel een mooi idee, hoe ziek t eigenlijk ook moge zijn. het was ook een best sterke film, tot op het slot, dat vond ik werkelijk niks... maar goed, als ik klaar ben met the shining zal ik eens kijken of ik t boek te pakken kan krijgen. misschien spreekt dat me meer aan ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
The Fountain, beetje pretentieus en veel te kort maar zeker interessant. Nog wel ff een tweede x kijken.. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Gisteren: De Tweeling. Aww, ik moest bijna huilen afentoe ![]() ![]() |
|
- Millers Crossing 2e keer, iets beter te volgen dan de 1e keer... maar alsnog ontzettend veel dialoog wat veel oplettendheid vergt, het is even inkomen maar naarmate de film vordert zit je echt helemaal in het sfeertje en de complexe situaties! Goeie Coen Bros. film ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 17-05-2007 0:44] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Nacho Libre The Departed Een beetje verliefd gekeken laatste weekend SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
long distance call best enerverend en zo signature ![]() |
|
Azumi, langdradige japanse film... The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. ![]() |
|
Jay & Silent Bob Strike Back nog es ![]() ![]() |
|
Sunshine - rukfilm Shooter - rukfilm ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |