IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Gekeken Films Deel XVI Vorige pagina | Volgende pagina
Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 30-03-2007 11:22 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Ghostrider


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 30-03-2007 11:26 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

dat lijkt me echt een film die jhe gaat zien met iemand die al kaarten heeft gekocht. Ofniet?


Suck my piss


Argh
Usericon van Argh
Posted 30-03-2007 14:36 by Argh Profiel van Argh

Al kreeg ik geld toe, dan zou ik nog niet naar een film als dat gaan kijken.

quote:
Op 29 maart 2007 23:26 schreef murtcelP het volgende:
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Hele goede film! Geweldig apart, raar verhaal (herken er duidelijk de makers van Being John Malkovich in), en toch heel herkenbaar! Visueel ook heel erg goed!
Zo kunnen romantische films best leuk zijn!


+1 en Jim Carrey ook


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-03-2007 14:37 by spectre Profiel van spectre

hele stoere film is dat, beetje ondergewaardeerd jammer genoeg


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 30-03-2007 14:52 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

The Science of Sleep vind ik eigenlijk nog beter. Van dezelfde makers geloof ik. In ieder geval het kijken méér dan waard!



Argh
Usericon van Argh
Posted 30-03-2007 14:55 by Argh Profiel van Argh

Science of sleep vond ik visueel erg boeiend, qua verhaal helaas nogal wat vlak. Kon me wat minder boeien dan Eternal sunshine iig.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 30-03-2007 23:45 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

De laatste tijd:

Hell in the Pacific (1968)
Punch-Drunk Love (2002)
Da uomo a uomo (1968)
Orphans (1997)
Cool Hand Luke (1967)
The Life Aquatic with Steve Zissou (2004)
Eraserhead (1977)
Frequency (2000)
Children of Men (2006)


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 31-03-2007 15:20 by Immortella Profiel van Immortella

Gisteravond Jackass 2 voor een deel.

Mwah. Er zaten grappige stukjes tussen, maar al met al niet echt boeiend.
En dat 'paardenmelken' was toch wel ultiem ranzig


..."Hate can only create more hate"...


Sheep
Hell yeah!
Usericon van Sheep
Posted 02-04-2007 17:52 by Sheep Profiel van Sheep

Ik ga vanavond de film Ray kijken. A tribute to Ray Charles. Iemand deze film al gezien?


Ik kna 300 wrooden per mniuut tpyne


slome
Usericon van slome
Posted 02-04-2007 18:26 by slome Profiel van slome

quote:
Op 2 april 2007 17:52 schreef Sheep het volgende:
Ik ga vanavond de film Ray kijken. A tribute to Ray Charles. Iemand deze film al gezien?


Ja. Wel ok. Ik had/heb verder niets met de artiest, maar de film is goed te doen.


De laatste tijd:
- Napoleon Dynamite: geniaal! Wat een droge humor
- Dr. Strangelove or how I learned to stop worrying and love the bomb: ook geniaal.
- Music and lyrics: viel me niet eens tegen, einde was dan wel weer bagger.
- Ichi the killer: erg vermakelijk.
- Meet the feebles:


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 02-04-2007 18:40 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 30 maart 2007 11:26 schreef skullfuck het volgende:
dat lijkt me echt een film die jhe gaat zien met iemand die al kaarten heeft gekocht. Ofniet?

Geen idee..ik had em gedowndingest
Vond em wel grappig.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 02-04-2007 18:40 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 31 maart 2007 15:20 schreef Immortella het volgende:
Gisteravond Jackass 2 voor een deel.

Mwah. Er zaten grappige stukjes tussen, maar al met al niet echt boeiend.
En dat 'paardenmelken' was toch wel ultiem ranzig


Slik jij niet dan?


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 02-04-2007 21:18 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

zojuist gekeken:

extreme anal 10

de eerste scene vond plaats in de slaapkamer met een jodin met een enorme gok. dat was niet het enige in de slaapkamer dat enorm was. de penis van de hoofdrolspeler ( wij noemen hem vanaf nu heer XXX )was ook bewonderingswaardig. we hebben helaas het begin van deze scene gemist, maar dat drukte de pret niet! die scene kon gemist worden. na een spannende interactie op verschillende fronten begon de ware actie, daar waar het om draait. met als eindhoogtepunt dat hij zijn "conclusie" dropte in haar bijzonder verwijdde exit die wij ons zullen herinneren als een 'kummetje'.
scene 2 was een lieflijk schouwspel waarin werd onderhandelt over het een of ander. deze scene was zeer vrouwvriendelijk aangezien de actie goed werd gecombineerd met liefkozingen. de hoofdrolspeelster ( mevr XXX) zwaaide zelfs even vriendelijk naar de kijkers van onderen. na de onvermijdelijke vloeistoffontijn was plotsklaps een "glow in the cum" tattoo zichtbaar.
scene 3 was een vochtig schouwspel dat zich afspeelde in de badkamer. men kon niet om de sluikreclame heen van de badgel. In deze scene kwam nog een flink stuk vaginamonoloog naar voren.

Was getekend,
Bitchslap & Stigma, uw pr0nrecensenten


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 02-04-2007 21:22 by Digerdoden Profiel van Digerdoden



"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-04-2007 21:33 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

ik wil ook spice platinum hehe


Je moeder.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 02-04-2007 21:45 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

*bump*

we houden ervan en willen erkenning!


Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 02-04-2007 21:51 by Inferno Profiel van Inferno

Children of Men


Het zal je moeder maar wezen...


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 02-04-2007 21:53 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

quote:
Op 2 april 2007 21:51 schreef Inferno het volgende:
Children of Men



neehee, er kwamen geen kinderen van


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 02-04-2007 23:34 by Bonnie Profiel van Bonnie

quote:
Op 2 april 2007 21:18 schreef BitchSlap het volgende:
zojuist gekeken:

extreme anal 10

de eerste scene vond plaats in de slaapkamer met een jodin met een enorme gok. dat was niet het enige in de slaapkamer dat enorm was. de penis van de hoofdrolspeler ( wij noemen hem vanaf nu heer XXX )was ook bewonderingswaardig. we hebben helaas het begin van deze scene gemist, maar dat drukte de pret niet! die scene kon gemist worden. na een spannende interactie op verschillende fronten begon de ware actie, daar waar het om draait. met als eindhoogtepunt dat hij zijn "conclusie" dropte in haar bijzonder verwijdde exit die wij ons zullen herinneren als een 'kummetje'.
scene 2 was een lieflijk schouwspel waarin werd onderhandelt over het een of ander. deze scene was zeer vrouwvriendelijk aangezien de actie goed werd gecombineerd met liefkozingen. de hoofdrolspeelster ( mevr XXX) zwaaide zelfs even vriendelijk naar de kijkers van onderen. na de onvermijdelijke vloeistoffontijn was plotsklaps een "glow in the cum" tattoo zichtbaar.
scene 3 was een vochtig schouwspel dat zich afspeelde in de badkamer. men kon niet om de sluikreclame heen van de badgel. In deze scene kwam nog een flink stuk vaginamonoloog naar voren.

Was getekend,
Bitchslap & Stigma, uw pr0nrecensenten






ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-04-2007 23:50 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hmm klinkt veelbelovend


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 02-04-2007 23:54 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

Godvrrrrrrrr, daarom kijk ik dus nooit films meer op tv... Was lekker aan het bankhangen, kwam Armageddon voorbij, wel grappig nutteloos vermaak. Tot 1/2 11, komt in ene keer fokking hart van nederland tussendoor. Godvrrrrrrrr... tv maar weer uitgezet, en dat blijft hij ook een tijd... weer genoeg ellende voor 2 maand.

[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 02-04-2007 23:54]



Argh
Usericon van Argh
Posted 03-04-2007 0:03 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 2 april 2007 21:51 schreef Inferno het volgende:
Children of Men



Zwaar vet gefilmd, zaten echt een aantal meesterlijke (lange) shots in, verhaal vond ik veel te vlak en niet zo heel boeiend idd... visueel een juweeltje hehe..


Net gezien:

- The Elephant Man (David Lynch)
Prachtige sfeer waarvan nog enkele elementen uit "Eraserhead" doorschemeren (industriële setting, ruis, donkere zwart/wit shots etc) wat het voor mij persoonlijk een toffe film maakt (Lynch gekte), verhaal is echter wel vrij standaard maar weet me te boeien tot het trieste einde. 8/10


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Windir
Usericon van Windir
Posted 03-04-2007 0:28 by Windir Profiel van Windir

in cinema gezien: '300' -> absolute afrader!! Slechte acteerprestaties, slechte graphics en belachelijk einde

op tv gezien: 'Mind Hunters' --> moet je zeker eens zien als je van een spannende thriller houdt!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-04-2007 8:54 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 2 april 2007 21:51 schreef Inferno het volgende:
Children of Men



Damn krijg smaak, zeer boeiende film. Prachtig gefilmd ook.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-04-2007 8:57 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Curse of the ring
Deepthroat
Brothers Grimm


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen