![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ghostrider Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
dat lijkt me echt een film die jhe gaat zien met iemand die al kaarten heeft gekocht. Ofniet? Suck my piss ![]() |
|
hele stoere film is dat, beetje ondergewaardeerd jammer genoeg ![]() ![]() |
|
The Science of Sleep vind ik eigenlijk nog beter. Van dezelfde makers geloof ik. In ieder geval het kijken méér dan waard! come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Science of sleep vond ik visueel erg boeiend, qua verhaal helaas nogal wat vlak. Kon me wat minder boeien dan Eternal sunshine iig. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
De laatste tijd: Hell in the Pacific (1968) Punch-Drunk Love (2002) Da uomo a uomo (1968) Orphans (1997) Cool Hand Luke (1967) The Life Aquatic with Steve Zissou (2004) Eraserhead (1977) Frequency (2000) Children of Men (2006) ![]() |
|
Gisteravond Jackass 2 voor een deel. Mwah. Er zaten grappige stukjes tussen, maar al met al niet echt boeiend. En dat 'paardenmelken' was toch wel ultiem ranzig ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Ik ga vanavond de film Ray kijken. A tribute to Ray Charles. Iemand deze film al gezien? Ik kna 300 wrooden per mniuut tpyne ![]() |
|
quote: Ja. Wel ok. Ik had/heb verder niets met de artiest, maar de film is goed te doen. De laatste tijd: - Napoleon Dynamite: ![]() ![]() - Dr. Strangelove or how I learned to stop worrying and love the bomb: ook geniaal. - Music and lyrics: viel me niet eens tegen, einde was dan wel weer bagger. - Ichi the killer: erg vermakelijk. - Meet the feebles: ![]() ![]() |
|
quote: Geen idee..ik had em gedowndingest ![]() Vond em wel grappig. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Slik jij niet dan? ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
zojuist gekeken: extreme anal 10 de eerste scene vond plaats in de slaapkamer met een jodin met een enorme gok. dat was niet het enige in de slaapkamer dat enorm was. de penis van de hoofdrolspeler ( wij noemen hem vanaf nu heer XXX )was ook bewonderingswaardig. we hebben helaas het begin van deze scene gemist, maar dat drukte de pret niet! die scene kon gemist worden. na een spannende interactie op verschillende fronten begon de ware actie, daar waar het om draait. met als eindhoogtepunt dat hij zijn "conclusie" dropte in haar bijzonder verwijdde exit die wij ons zullen herinneren als een 'kummetje'. scene 2 was een lieflijk schouwspel waarin werd onderhandelt over het een of ander. deze scene was zeer vrouwvriendelijk aangezien de actie goed werd gecombineerd met liefkozingen. de hoofdrolspeelster ( mevr XXX) zwaaide zelfs even vriendelijk naar de kijkers van onderen. na de onvermijdelijke vloeistoffontijn was plotsklaps een "glow in the cum" tattoo zichtbaar. scene 3 was een vochtig schouwspel dat zich afspeelde in de badkamer. men kon niet om de sluikreclame heen van de badgel. In deze scene kwam nog een flink stuk vaginamonoloog naar voren. Was getekend, Bitchslap & Stigma, uw pr0nrecensenten ![]() |
|
![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
ik wil ook spice platinum hehe Je moeder. ![]() |
|
*bump* we houden ervan en willen erkenning! ![]() |
|
Children of Men ![]() Het zal je moeder maar wezen... ![]() |
|
quote: neehee, er kwamen geen kinderen van ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
hmm klinkt veelbelovend ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Godvrrrrrrrr, daarom kijk ik dus nooit films meer op tv... Was lekker aan het bankhangen, kwam Armageddon voorbij, wel grappig nutteloos vermaak. Tot 1/2 11, komt in ene keer fokking hart van nederland tussendoor. Godvrrrrrrrr... tv maar weer uitgezet, en dat blijft hij ook een tijd... weer genoeg ellende voor 2 maand. [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 02-04-2007 23:54] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: Zwaar vet gefilmd, zaten echt een aantal meesterlijke (lange) shots in, verhaal vond ik veel te vlak en niet zo heel boeiend idd... visueel een juweeltje hehe.. Net gezien: - The Elephant Man (David Lynch) Prachtige sfeer waarvan nog enkele elementen uit "Eraserhead" doorschemeren (industriële setting, ruis, donkere zwart/wit shots etc) wat het voor mij persoonlijk een toffe film maakt (Lynch gekte), verhaal is echter wel vrij standaard maar weet me te boeien tot het trieste einde. 8/10 Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
in cinema gezien: '300' -> absolute afrader!! Slechte acteerprestaties, slechte graphics en belachelijk einde op tv gezien: 'Mind Hunters' --> moet je zeker eens zien als je van een spannende thriller houdt! ![]() |
|
quote: Damn krijg smaak, zeer boeiende film. Prachtig gefilmd ook. ![]() |
|
Curse of the ring Deepthroat Brothers Grimm Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |