![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zwartboek.. Vette film ![]() ![]() |
|
hehe, ik viel na 15 min cube 2 al in slaap... cube 1 was leuk / origineel... daarna was het concept eigenlijk al leuk genoeg geweest Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Ja Cube 2 is wel de minste van de 3. Weinig actie, maar vooral geeeen vaaaart ![]() EDIT: en idd, Cube 1 blijft toch de leukste. Weet nog dat ik stoned die film keek en hem echt fucking interessant vond ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Cainam Ladicius op 20-04-2007 3:29] ![]() |
|
quote: ja dat weet ik ook nog wel Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
quote: Cube zero moet ik nog eens bekijken... misschien 2 eens in de herkansing (al jaren geleden en was toen erg moe derhalve) , misschien dat die cube box eens afgeprijsd in de winkels ligt. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: misschien wel ja Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
anders neem je even een cursus bij de LOI; "Hoe ga ik om met verveling" Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
![]() Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Tokyo Decadence... Wat een vage film. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: Ik heb de Cube Box, heb 'm toendertijd volgens mij bij de large gekocht, weet het niet meer zeker. Deel 1 is duidelijk het beste, de andere 2 zijn ook wel leuk, maar minder. En alledrie achter elkaar kijken is geen goed plan ![]() De eerste scene van Cube Zero is wel geniaal ![]() ![]() |
|
De large, afzetterij doe ik niet aan ![]() ontopic: - Tideland Viel me toch wat tegen, niet mijn soort film / type genre... er zaten wel absurde situaties in die zorgde voor een hoog (zwarte)humor gehalte maar anders dan dat begon ik me al gauw te irriteren aan het meisje (Amelie effect?).. Jeff Bridges speelde wel een geniale The Dude deel 2 waardoor hij extra komisch was, helaas mocht deze rol niet al te lang duren. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Vanavond Jarhead + Hooligan best dope films ookal komt het My precious steeds omhoog bij hooligan ![]() ![]() |
|
quote: Dan heb je RRROOOAAARRRRRRRR ook gezien ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Eergister Scary Movie 4 ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Kijk ook Football Factory eens, net wat beter dan Hooligan wat mij betreft ![]() ![]() |
|
Da's geloof ik een verfilming van een boek van Eddie Brimson, hé? Die gast heeft echt briljante hooliganboeken geschreven. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
The fountain De nieuwste film van Darren Aronofsky, visueel spektakel, wel met een klein beetje een laf verhaal, maar evengoed erg mooi. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Lord of War. Aardig tussendoortje. ![]() |
|
300 Belachelijk gave film. Hij is vreselijk overdreven (een man met een stuk of 5 pijlen in z'n torso vecht gewoon door etc.), het testosteron vliegt in het rond en hij is homo-erotischer dan een voetbalwedstrijd... Maar eigenlijk zijn dat ook weer dingen die de film zo gaaf maken. Hij is zo overdreven en zo fout dan je constant op het puntje van je stoel zit maar wel met een grote grijns op je gezicht. Als je niet te mierenneukerig bent qua verhaal en realisme dan is 300 gewoon een bijna non-stop adrenaline rollercoster-ride. Ik voor realisme kijk ik liever uit het raam. Das goedkoper dan een bioscoopkaartje. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Maar weer eens 'The Whole Ten Yards' en 'American History X'. Schitterende films. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote:Volgens mij wel ja. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ik ben 300 aan het kijken ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Dan is ie vast saai als je ondertussen met ZM bezig bent ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
ff pause..broodje eten etc.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |