![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Eens even die nieuwe beanfilm kijken. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Hallo mede-pauper! ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: en het laatste eindgevecht tussen Rutger en Harrison is mede mogelijk gemaakt door TDK. Suck my piss ![]() |
|
Seraphim Falls, goede western met pierce brosnan en liam neesson. Ik had eerst m'n bedenkingen bij Pierce in zo'n film, maar ik moet zeggen dat het allemaal prima uit de verf is gekomen. Aanrader! ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Ex Drummer, man, wat een gortige film maar zo typisch Herman Brusselmans Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Fight Club - Blijft erg vet TD The Pick of Destiny - Lachen man The Exorcism of Emily Rose - Viel erbij in slaap, maar dat is niet alleen de film toe te schrijven. ![]() |
|
Gisteravond die tweede bean film gekeken. Aardig, maar ook niet meer dan dat. Blij dat ik daar niet voor naar de bioscoop ben gegeaan, zonde van het geld. En eigenlijk ook zonde van het geld om te huren als ie uit is in de videotheek. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
-House II, beetje saai. -Society, komt een beetje langzaam op gang maar het laatste stuk maakt het goed, lekker vaag. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Gister nog Johnny was. gave film. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ben-Hur! ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Zaterdag 'Apocalypto' gezien. Het enige waardoor de film boeiend bleef, was de onbekende cultuur/leefwijze van de stammen die in de film voorkwamen. Dat maakte het nog enigzins interessant om naar te kijken. Verder vond ik het verhaal erg dun en weinigzeggend, het had ook in een uurtje gekund, terwijl de film meer dan 2 fucking uur duurde! Om wát te vertellen?! Nee, niet mijn film. '300' ook gedownload, hopen dat die meer brengt wat ik ervan verwacht. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Gisteren nog een Pirates of the Caribbean 2 Dead Mans Chest, toch vind ik het een vermakelijke film. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
saints and soldiers Suck my piss ![]() |
|
nog een keer the last minute signature ![]() |
|
quote: Ik vond het bar slecht, heeeeel erg kazig en het is nog eens Disney ook! "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Twin Peaks Seizoen 2 Eindelijk afgerond! Briljante serie, al zwakt het halverwege seizoen 2 toch iets af.. gelukkig maakt de laatste aflevering weer een hoop goed. Heb er nu een vage waas van in mijn hoofd over gehouden. Volgend jaar ofzo maar weer eens vanaf seizoen 1 compleet kijken! ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Twin Peaks, hoop over gehoord. Nog nooit gezien. Ga ik maar eens doen! Dan heb ik nog een tip voor mensen die Rome konde waarderen, kijk I, Claudius. Geniaal! "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Ah, Twin Peaks, die ligt klaar om bekeken te worden. Maar eerst seizoen 2 van Carnivale afkijken. ![]() Eergisteren gezien: The Reaping. Bwoh. ![]() |
|
Carnivale ben ik ook zeer benieuwd naar! Helaas zijn ze per seizoen nogal prijzig, dus ik wacht wel op een goedkopere aanbieding. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 03-05-2007 2:39] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Seizoen 1 voor 30 euro gekocht, seizoen 2 geleend, te prijzig inderdaad. ![]() |
|
http://www.youtube.com/watch?v=evWw1fxZBBI&mode=related&search= Super gave dexter mini film ![]() (bestaat uit 6 delen) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: 30 euro? Waar? Bij de FRS kost ie vooralsnog 59 euro en bij Bol 42 euro (al wat schappelijker, maar S2 is bij bol alsnog erg duur)... Ik kijk erg uit naar deze serie, aangezien de link (ondanks het andere tijdsbestek waarin de serie zich afspeelt) met Twin Peaks nogal vaak gemaakt wordt... Naast Twin Peaks kan ik ook nog Lars von Trier's "Riget I+II" (The Kingdom I+II) aanraden, 2 seizoenen voor 20 euro in 1 box bij de FRS... meesterlijke miniserie! ![]() http://www.imdb.com/title/tt0108906/ & http://www.imdb.com/title/tt0127392/ Vooralsnog eerst even die laatste episode van Twin Peaks S2 laten bezinken... vaagheid. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 03-05-2007 4:19] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Nog nooit van gehoord, zal het eens checken. ![]() Le Furet du Nord, in Rijssel (La caravane de l'étrange). Het tweede seizoen was er helaas ook zo'n 60 euro, dus die maar laten liggen. ![]() |
|
iets met jenna haze en wat youtubes. Suck my piss ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |