![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Secret Smile van Nicci French (wat een geniepig mannetje!) signature ![]() |
|
Babel ![]() ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Onlangs ook gezien ja ![]() |
|
Heeft iemand laatst the last samurai gezien op tv ? ![]() |
|
next In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote: Pan's Labyrinth heerscht ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
overrated kutfilm vond ik het maar, irritant... en lelijk... bierflesje scene was wel leuk, verder gejat van Hellraiser en burton films. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Haha. nee ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Goeie film behoudens de pro-commie trekjes. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: +1 ![]() |
|
hmm...dat klinkt echt kut. Suck my piss ![]() |
|
Vanavond met Raj Inland Empire gekeken, moet toch ff via deze weg iedereen deze film aanraden. Wat een oorverdovende, briljante nachtmerrie ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Geniale film idd, maar niet om iedereen aan te raden.. bij lange na niet. ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Apocalypto, best goede actiefilm met wat gore hier en daar. Aan te raden! "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Zeker wel, dat zal ze leren ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
haha het viel me nog mee dat tijdens de voorstelling waar ik bij zat niet de helft wegliep.. zal wel komen omdat het een premiere voorstelling was, liefhebbers! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Trainspotting ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: Haha idd! Als je dit soort films niet trekt is het echt een 3 uur durende nachtmerrie. Maar ik heb er van genoten. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 08-05-2007 9:40] ![]() |
|
Een nieuwe Lynch? Gaaf, opsnorren. ![]() |
|
Chocolat Dit is een zeer slecht idee om te kijken met drie vrouwelijke wezens in huis.. Tussendoor hadden we even wat chocola gehaalt.. we waren misselijk en er is nog een hele chocolade cake over ![]() Maar het is neit erg.. Vette film ![]() ![]() |
|
quote: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 08-05-2007 11:32] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
little nicky, fokking hel wat geniaal!! ![]() de debiele zoon van satan moet satan redden omdat zn 2 broers de hel willen ovenemen. met veel bekende lui erin en ozzy die aan het eind ook nog even de hel red :D [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 08-05-2007 23:41] Je moeder. ![]() |
|
quote: Vooral dat gedeelte van ome aad en de ananas ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: hahaha ja geweldig ![]() Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |