![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Candyman heerscht. ![]() ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: ik vind het een clichevol verhaaltje gecombineerd met een fantasie verhaaltje. Het is wel behoorlijk, maar zeer overgewaardeerd. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Het is inderdaad niet 's werelds meest originele film, maar het is wel zo goed uitgevoerd dat ik het een erg goede film vond. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Net weer Patton gezien, toppie! ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Kamer 10, voor een amateuristische productie vind ik het wel geslaagd ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Raging Bull Geweldig acteerwerk van deNiro en Joe Pesci , erg typisch allemaal weer... helaas werkt het verhaal niet echt ergens naartoe.. toch 2 uur lang geboeid zitten kijken Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Eigenlijk werkt het wel ergens naartoe, namelijk de ondergang van zijn karakter. Erg typisch is het ook niet. Kijk die film later nog maar eens een keer "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
ik bedoelde met typisch, eerder het typische pesci/deniro acteerwerk en hun chemie.. geweldig! en ja, de teloorgang inderdaad maar werd een beetje van de hak op de tak in beeld gebracht edit: hulde aan die 30 kilo's erbij... bijna onherkenbaar ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 25-02-2007 0:45] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
indiana jones... ![]() ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Godver, gemist! ![]() Gisteren wel Thirteen en Children of men gezien. Thirteen was wel leuk, niets meer of minder. Over Children of men ben ik nog niet uit of ik het een geweldige film vond of niet. Sfeertje was wel ok, er zaten veel coole verwijzingingen naar muziek in, verhaal is op zich ook goed maar de film greep me niet echt bij de strot. ![]() |
|
Kamer 10 Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Hostel Slechte acteurs en toen dat stadje een plaatje in tsjechie bleek te zijn waar ik vorig jaar nog was, ook in het museum of torture had ik het wel weer gehad. Niet eens afgekeken. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
quote: Ach zo slecht vond ik Hostel nog niet eens. ![]() |
|
quote: hm ik geef het binnekort misschien nog een kans maar het is frustrerend als de film doet alsof het zich ergens anders afspeelt en dat je alles herkent enzo, iig dat vind ik frustrerend :p Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
quote: Het komt heel erg vaak voor dat ze ergens anders filmen dan dat het voorstelt, maar het doet wel afbreuk aan de geloofwaardigheid als je het herkent ja. ![]() |
|
Adrift... wel ok film. ![]() |
|
quote: Tsjechie, slowakije, 15 jaar geleden was het nog hetzelfde, waar zeur je over ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Welke indi? Als het Temple of doom is dan heb je mooi de slechtste gekeken ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Jay and silent bob strike back. Wat een heerlijke onzinfilm! ![]() Daarvoor hadden we Boo opgezet, horror. Maar dan heel slecht, na een half uur afgezet. Daar betaal je dan 4 euro voor. Gelukkig kreeg ik eerstgenoemde film er gratis bij, maakte veel goed. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: ja maar het is stom ![]() Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
Saw 3 in de bioscoop ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Vrijdag: The Proposition Gister: Hot Shots 1 en 2 Jackass 2 Bad Taste ![]() |
|
Spartacus Gvd wat duurt die film lang... 3 uur geboeid naar de glimmende kin van kirk douglas gekeken... wat een gat... the horror!!!!! ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
V for Vendetta ![]() The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |