![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Morgen even Red Dragon kijken, want ik heb geen idee of ik die al gezien heb. Hannibal wel gezien en rising ook... Is Red Dragon niet met een vetn die in een karretje van een heuvel af getyft word? Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Red Dragon is idd die met dat karretje ![]() Edit; en Rising ook nog ja.. al weet ik niet of ik wel wil weten hoe Lecter's jeugd was. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 17-03-2007 1:59] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Nanny McPhee met me vriendin...drama..al zeg ik het zelf SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Zombie 3 dus gekeken. Hehehe, best slecht, maar best te kijken. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
mooi te lezen dat ie beviel hehehe Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Classic! ![]() ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Dat is best een Heerschfilm, met dat enge ventje. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Ls Science des Rêves come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
quote: Godver, nou, wat een creepy mannetje! ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Amadeus Inmiddels alweer meer dan 20 jaar oud deze film, maar ZO fantastisch! ![]() Het gegeven dat je kijkt vanuit de ogen van Salieri is gewoon zo goed gedaan, dat maakt dat je je wat meer kunt inleven. Vooral de openingsscene is zo geniaal, als Salieri eerst wat deuntjes van zichzelf aan de priester laat horen en de laatste mat en verontschuldigend moet bekennen dat hij het niet herkent. Dan dreunt Salieri bijna banaal de eerste tonen van "Eine kleine Nachtmusik" en je ziet de ogen van de priester helemaal oplichten en mee-neurien. "Oh, that's charming! I'm sorry, I didn't know you wrote that." Salieri: "I didn't. That was Mozart. " ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Vanavond maar een Harry Snotter kijken. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
net Borat gekeken. You suck and that's sad ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Zou er nu ook een film komen van zijn andere personage? Die oosterijkse gay ![]() ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Jazeker. En er schijnt zelfs een nieuwe borat te komen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Zijn andere personage? Ali G bedoel je? Daar is al lang een film van. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Nee Leo heet die gast toch...heersch figuur. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 18-03-2007 19:00] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Oh ja! ![]() Daar had ik een tijdje geleden al een sketch van gezien op TV. Geweldig! Maar is die gozer in het echt nou ook homo? Wel joods meen ik. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Wel joods ja maar of hij homo is volgens mij niet. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Dat typetje heet 'Bruno', best vermakelijk. ![]() |
|
quote: Oh ja sorry Bruno is gaaf. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Van Wilders 2 - tsja, zinloos vermaak Ghost rider - was gaaf Smoking aces - was zeer gaaf Allebij lekkere actie ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 18-03-2007 21:09] ![]() |
|
quote: Klopt. Hij gebruikt gewoon Poolse zinnen die op een 'exotsiche' manier uitgesproken zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
De discussies tussen hem en zijn producer Azamat zijn jiddisch en een armeens brabbeldialect resp. Ze kunnen elkaar dus eigenlijk niet verstaan. Een armeense meid die ik ken was zeer verbaasd die gast ineens een soort vaag armeens te horen praten. ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |