![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Lost In Translation ![]() ![]() |
|
![]() Keep it Real ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 21-05-2007 8:19] ![]() |
|
Gister even true romance gekeken. Lekker filmpje. The illusionist laatst gezien. Mooi, maar niet zo snel. Wel mooi verhaal. Ook nog een keer Night at the museum gekeken, Lekker amuzzzzant. Vanavond maar nog eens Dracula kijken. Er bestaan namelijk nog steeds mensen die hem niet gezien hebben. ![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Zojuist Epic Movie geprobeerd, heb het tot een vierde van de film gehaald. Vond ik toch best een prestatie eerlijkgezegd. Gisteren Pan's Labyrinth, trok ik een stuk beter. Best een aardige film. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
![]() Behoorlijk heerschend. Borat Ultieme bagger. Dekalog Heerschend, behalve de laatste 2 'afleveringen'. ![]() |
|
Laatste segment van The Acid House , kwam ineens voorbij op MTV... COCO FUCKIN' BRYCE! FUCKIN' CITY BOY! ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
pas Hot Fuzz, best vermoeiend om naar te kijken, maar wel erg gaaf. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Hot Fuzz lijkt mij ook wel aangenaam, Shaun Of The Dead beviel me erg goed, ookal houd ik eigenlijk niet echt van pure komedies... (liever zwarte komedies), 's kijken of Hot Fuzz hetzeflde niveau kan behalen. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Ja, WTF, zag ik net ook, fucking mindfuck :D ![]() |
|
Jammer dat ik het eerste segment gemist had, die is ook briljant... 2e boeit wat minder... (wel lekker ranzig, uithoeken van de britse maatschappij) , maar eens aanschaffen op DVD, zie em echter nooit liggen. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
The Day After Tomorrow.. Lekkere popcornfilm, niet nadenken over het verhaal, je surround systeem vol openzetten en 2 uurtjes prima vermaak! ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
haha, kijk ik liever het eerste half uur van saving private ryan met hard volume en surround! puur genieten! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
The Fountain, tof. ![]() ![]() |
|
quote:Waar gaat die eigenlijk over? Iig is de muziek briljant. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
"Schindlers list" en "Munich". ik vond beiden heel goed, vooral de eerstgenoemde. ![]() |
|
Zojuist Grindhouse gekeken. Voor de liefhebber van films die zo fout zijn dat ze eigenlijk weer geniaal worden. Wederom een mooi staaltje werk van de heren Tarantino en Rodriguez. ![]() Volgende maand maar eens met iets beter beeld in de bioscoop gaan kijken. Het eerste deel that is want die eikels hier in Nederland hebben bedacht dat de 2 films "Death Proof" en "Planet Terror" niet als 1 geheel van 190 minuten in de bioscoop komen maar met een maand er tussen. ![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Grindhouse quote: Da's een redelijk fors understatement. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Dark Days Suck my piss ![]() |
|
quote: Heb em vorige week ook gezien. Overraterdad. *gij faaaaif* [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 22-05-2007 16:08] Suck my piss ![]() |
|
man on fire met die zwarte was ok signature ![]() |
|
Gisteren tijdens de sneak preview irina palm gezien. Was best geinig. Oma die een baan zoekt om een dure operatie voor kleinzoon te betalen en in 'sexy world' terecht komt. ![]() |
|
Pirates of the carribean - at the worlds end. Wat een vreselijk overbodige film. Zelfs Depp kon dit niet goedmaken met zijn acteerwerk. [Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 23-05-2007 10:22] We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: Inderdaad gave film! Vooral de 1e en 3e verhalen inderdaad! Boek is trouwens ook een aanrader, van Irvine Welsh. Allemaal korte verhalen ![]() |
|
Zaterdag: Pirates 2(tja.) MacBeth (aardig) Zondag: Miniserie Snowqueen (zaad) Gisteren: Pan's Labyrinth; Hele aardige film, mooi gemaakt tikje clichematig en een paar kleine minpuntjes maar echt de moeite waard. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Onder dwang of wat? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |