IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Gekeken Films Deel XVI Vorige pagina | Volgende pagina
Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 08-04-2007 12:01 by Kimmey Profiel van Kimmey

Twister, voor de 5e keer ofzo en The Mummy Returns.


Het is de lichtinval ;')


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-04-2007 12:02 by mental Profiel van mental

Oh ja gister naast een shitload aan WO2 docus ook de film Running Scared, verrekte gaaf, jammer alleen van het happy hollywood einde, bah.


Fuck the world and fuck you


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 08-04-2007 12:03 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

Hot Fuzz.

Laaste half uur is bruut, daarvoor gaat het iets te sloom, shaun of the dead was duidelijk beter.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-04-2007 12:04 by mental Profiel van mental

das toch die cops comedy ??mwah.


Fuck the world and fuck you


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 08-04-2007 12:06 by waterfiets Profiel van waterfiets

Chuck norris gister


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 08-04-2007 12:06 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

Mja, homeage aan pointbreak bad boys, lethal weapon etc.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 08-04-2007 12:15 by Kimmey Profiel van Kimmey

quote:
Op 8 april 2007 12:06 schreef waterfiets het volgende:
Chuck norris gister



Hij moet dood


Het is de lichtinval ;')


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 08-04-2007 14:54 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 8 april 2007 12:02 schreef mental het volgende:
Oh ja gister naast een shitload aan WO2 docus ook de film Running Scared, verrekte gaaf, jammer alleen van het happy hollywood einde, bah.


Die film is vet ja! Die pedo-scene is bizar, hahaha. Binnenkort nog maar eens kijken.

Onlangs gezien:

Kids (mensen die mijn DVDs lenen en ze beschadigd terugbrengen waardoor 'ie overslaat moeten eens flink afgetuigd worden)
Clerks II


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-04-2007 15:03 by mental Profiel van mental

quote:
Op 8 april 2007 14:54 schreef nuclearwarfare het volgende:
Die film is vet ja! Die pedo-scene is bizar, hahaha. Binnenkort nog maar eens kijken.

Onlangs gezien:

Kids (mensen die mijn DVDs lenen en ze beschadigd terugbrengen waardoor 'ie overslaat moeten eens flink afgetuigd worden)
Clerks II
mooi van die meid dat ze dat stel overhoop knalt ja hehehe.


Fuck the world and fuck you


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 08-04-2007 15:10 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 8 april 2007 12:15 schreef Kimmey het volgende:
Hij moet dood


Blasfemie!!!


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 08-04-2007 17:55 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 8 april 2007 12:02 schreef mental het volgende:
Oh ja gister naast een shitload aan WO2 docus ook de film Running Scared, verrekte gaaf, jammer alleen van het happy hollywood einde, bah.


Ik vond het echt een slechte film, zo'n partij onzin bijelkaar heb ik zelden gezien.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 08-04-2007 21:35 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Caché

Wat moet ik hier nu weer mee?


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 09-04-2007 0:05 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Als het een beetje meezit gaan we binnenkort als 'bedrijfsuitje' naar Inland Empire van Lynch. Iemand die al gezien?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-04-2007 0:34 by M. Profiel van M.

quote:
Op 9 april 2007 0:05 schreef Valorian het volgende:
Als het een beetje meezit gaan we binnenkort als 'bedrijfsuitje' naar Inland Empire van Lynch. Iemand die al gezien?

LOL, gezellig!

Nog niet gezien trouwens. Zonet "The Prestige" gezien, grappig verhaal.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Argh
Usericon van Argh
Posted 09-04-2007 1:09 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 9 april 2007 0:05 schreef Valorian het volgende:
Als het een beetje meezit gaan we binnenkort als 'bedrijfsuitje' naar Inland Empire van Lynch. Iemand die al gezien?



Haha bedrijfsuitje? Ik heb em vrijdag gezien en mijn mening staat op de vorige pagina... let hierbij vooral op de volgende regels;

"ook alleen aan te raden voor mensen die het hele oeuvre van Lynch kennen en weten te waarderen"

"Alleen voor echte Lynch fans."


Succes met je bedrijfsuitje (tenzij iedereen natuurlijk voldoet aan deze normen, ik zie namelijk niet iemand van deze film genieten die nog nooit een typische Lynch film gezien heeft... dit hoeft natuurlijk niet altijd het geval te zijn. Maar het is wel z'n aller zwaarste/vaagste/geestlijk uitputtende/experimentele film tot nu toe...)

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 09-04-2007 1:23]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 09-04-2007 2:33 by Cainam Ladicius Profiel van Cainam Ladicius

Dit weekend gezien:

Clerks (geniaal natuurlijk)
Blow (drugsfilm, met erg sterk acterende Depp)
en
The Fountain: Erg originele film van Aronofsky over 3 verhalen; 500 jaar terug, nu, en 500 jaar later. Alledrie mooi door elkaar verweven, met terugkomende thema's en dialogen. Verder een hoop emotionele en spirituele scenes met mooie visuele effecten. Tot slot, de soundtrack van Clint Mansell; die maakt de boel toch wel heel erg mooi af



Argh
Usericon van Argh
Posted 09-04-2007 2:38 by Argh Profiel van Argh

The fountain staat nog op mijn te kijken lijstje, is ie nu inmiddels al ergens in NL in de bios/filmhuizen te bezichtigen? Of moet ik maar wachten op de DVD release?...

Snap trouwens nog steeds niet wat er zo geniaal is aan Clerks...


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 09-04-2007 2:54 by Cainam Ladicius Profiel van Cainam Ladicius

Hij schijnt binnenkort te komen, maar ik weet niet wanneer. Ik kon niet wachten, dus heb em maar gedownload. Dit is wel typisch een film die je in de bios wil zien, die opzwepende soundtrack van Clint Mansell met Mogwai en het Kronos Quartet onder die prachtige visualisaties moet zo geniaal zijn.



Argh
Usericon van Argh
Posted 09-04-2007 2:56 by Argh Profiel van Argh

Klinkt goed, als hij ergens in een kleinere/filmhuis zaal draait ga ik em daar zeker proberen te bezichtigen (grotere bioscoop doe ik niet meer aan, oprotten met het popcorn publiek! hehe) Maar ben zeer benieuwd... zal wel weer verplichte DVD aanschaf worden.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 09-04-2007 10:36 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

The Fountain ja.. was 'm eerlijk gezegd alweer vergeten. Ben benieuwd.

Gezien: Saw III, wat een rotzooi.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 09-04-2007 13:00 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 9 april 2007 1:09 schreef Argh het volgende:
Haha bedrijfsuitje? Ik heb em vrijdag gezien en mijn mening staat op de vorige pagina... let hierbij vooral op de volgende regels;

"ook alleen aan te raden voor mensen die het hele oeuvre van Lynch kennen en weten te waarderen"

"Alleen voor echte Lynch fans."


Succes met je bedrijfsuitje (tenzij iedereen natuurlijk voldoet aan deze normen, ik zie namelijk niet iemand van deze film genieten die nog nooit een typische Lynch film gezien heeft... dit hoeft natuurlijk niet altijd het geval te zijn. Maar het is wel z'n aller zwaarste/vaagste/geestlijk uitputtende/experimentele film tot nu toe...)



Hehehe.. ik betwijfel ook een beetje of het doorgaat.. het kwam meer voor uit een spontaan ontstane discussie, waarbij het ene uiterste een collega betrof die Pulp Fiction al te ingewikkeld vindt en het andere uiterste een paar Lynch fans die de rest een beetje film-cultuur willen bijbrengen Daarom stelde mijn baas voor om er met zijn allen heen te gaan.

Misschien kan ik de niet-Lynch-kenners onder mijn collega's beter aanraden te beginnen met The Straight Story...

NB: Canvas zendt woensdag Mulholland Drive uit en vrijdag Lost Highway , en sinds een paar dagen ligt het tweede seizoen van Twin Peaks in de winkel op DVD!



[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 09-04-2007 13:03]


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-04-2007 13:33 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 9 april 2007 13:00 schreef Valorian het volgende:
waarbij het ene uiterste een collega betrof die Pulp Fiction al te ingewikkeld vindt



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 09-04-2007 13:36 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

Gisteren Sin City gekeken, wel een leuke film, aardig aparte shots, en het "stripverhaal" gevoel is wel treffend neergezet. Vanavond maar weer eens One Flew Over The Cockoo's Nest kijken. Gisternacht bij een benzinestation gekocht.



Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 09-04-2007 14:18 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Afgelopen nacht deep red van dario argento gekeken. Alhoewel het best een oude film is (1975) heb ik me goed vermaakt. Lekker gory en bijzonder gaaf gefilmd. Aanrader voor de liefhebber van het genre.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 09-04-2007 14:42 by Verval Profiel van Verval

Borat. GENIAAL!!!


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen