|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Twister, voor de 5e keer ofzo en The Mummy Returns. Het is de lichtinval ;') |
|
Hot Fuzz. Laaste half uur is bruut, daarvoor gaat het iets te sloom, shaun of the dead was duidelijk beter. |
|
das toch die cops comedy ??mwah. Fuck the world and fuck you |
|
Chuck norris gister |
|
Mja, homeage aan pointbreak bad boys, lethal weapon etc. |
|
quote: Hij moet dood Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Die film is vet ja! Die pedo-scene is bizar, hahaha. Binnenkort nog maar eens kijken. Onlangs gezien: Kids (mensen die mijn DVDs lenen en ze beschadigd terugbrengen waardoor 'ie overslaat moeten eens flink afgetuigd worden) Clerks II |
|
quote:mooi van die meid dat ze dat stel overhoop knalt ja hehehe. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Blasfemie!!! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Ik vond het echt een slechte film, zo'n partij onzin bijelkaar heb ik zelden gezien. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Caché Wat moet ik hier nu weer mee? |
|
Als het een beetje meezit gaan we binnenkort als 'bedrijfsuitje' naar Inland Empire van Lynch. Iemand die al gezien? |
|
quote: LOL, gezellig! Nog niet gezien trouwens. Zonet "The Prestige" gezien, grappig verhaal. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Haha bedrijfsuitje? Ik heb em vrijdag gezien en mijn mening staat op de vorige pagina... let hierbij vooral op de volgende regels; "ook alleen aan te raden voor mensen die het hele oeuvre van Lynch kennen en weten te waarderen" "Alleen voor echte Lynch fans." Succes met je bedrijfsuitje (tenzij iedereen natuurlijk voldoet aan deze normen, ik zie namelijk niet iemand van deze film genieten die nog nooit een typische Lynch film gezien heeft... dit hoeft natuurlijk niet altijd het geval te zijn. Maar het is wel z'n aller zwaarste/vaagste/geestlijk uitputtende/experimentele film tot nu toe...) [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 09-04-2007 1:23] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Dit weekend gezien: Clerks (geniaal natuurlijk) Blow (drugsfilm, met erg sterk acterende Depp) en The Fountain: Erg originele film van Aronofsky over 3 verhalen; 500 jaar terug, nu, en 500 jaar later. Alledrie mooi door elkaar verweven, met terugkomende thema's en dialogen. Verder een hoop emotionele en spirituele scenes met mooie visuele effecten. Tot slot, de soundtrack van Clint Mansell; die maakt de boel toch wel heel erg mooi af |
|
The fountain staat nog op mijn te kijken lijstje, is ie nu inmiddels al ergens in NL in de bios/filmhuizen te bezichtigen? Of moet ik maar wachten op de DVD release?... Snap trouwens nog steeds niet wat er zo geniaal is aan Clerks... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Hij schijnt binnenkort te komen, maar ik weet niet wanneer. Ik kon niet wachten, dus heb em maar gedownload. Dit is wel typisch een film die je in de bios wil zien, die opzwepende soundtrack van Clint Mansell met Mogwai en het Kronos Quartet onder die prachtige visualisaties moet zo geniaal zijn. |
|
Klinkt goed, als hij ergens in een kleinere/filmhuis zaal draait ga ik em daar zeker proberen te bezichtigen (grotere bioscoop doe ik niet meer aan, oprotten met het popcorn publiek! hehe) Maar ben zeer benieuwd... zal wel weer verplichte DVD aanschaf worden. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
The Fountain ja.. was 'm eerlijk gezegd alweer vergeten. Ben benieuwd. Gezien: Saw III, wat een rotzooi. |
|
quote: Hehehe.. ik betwijfel ook een beetje of het doorgaat.. het kwam meer voor uit een spontaan ontstane discussie, waarbij het ene uiterste een collega betrof die Pulp Fiction al te ingewikkeld vindt en het andere uiterste een paar Lynch fans die de rest een beetje film-cultuur willen bijbrengen Daarom stelde mijn baas voor om er met zijn allen heen te gaan. Misschien kan ik de niet-Lynch-kenners onder mijn collega's beter aanraden te beginnen met The Straight Story... NB: Canvas zendt woensdag Mulholland Drive uit en vrijdag Lost Highway , en sinds een paar dagen ligt het tweede seizoen van Twin Peaks in de winkel op DVD! [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 09-04-2007 13:03] |
|
quote: |
|
Gisteren Sin City gekeken, wel een leuke film, aardig aparte shots, en het "stripverhaal" gevoel is wel treffend neergezet. Vanavond maar weer eens One Flew Over The Cockoo's Nest kijken. Gisternacht bij een benzinestation gekocht. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Afgelopen nacht deep red van dario argento gekeken. Alhoewel het best een oude film is (1975) heb ik me goed vermaakt. Lekker gory en bijzonder gaaf gefilmd. Aanrader voor de liefhebber van het genre. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Borat. GENIAAL!!! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |