|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Jawel xD Mijn krullebol met uber zonnebril en geweldige ogen <3 |
|
quote:goed zo. Fuck the world and fuck you |
|
daten? Je moeder. |
|
quote:optieften, ik was eerst! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Zomg, wij? Bezet^^ Mijn krullebol met uber zonnebril en geweldige ogen <3 |
|
quote:erhm. Fuck the world and fuck you |
|
haha, fags |
|
kek Je moeder. |
|
Could use some drugs now... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Nounou, jongens hou je even in... Ze is er pas net The trend is dead. |
|
quote: |
|
Deze woensdag 2-cb gedaan, echt helemaal te gek dat spul. Het effect is te vergelijken met een mengeling van mdma en lsd, de body high van mdma maar niet het strakke, en de visuals van lsd, maar niet de mindfuck. Nieuwe nummer 1. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Narcose is pas vette drugs, helemaal van de wereld ermee Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Haha, wees daar maar blij om! |
|
Ik vind onder narcose gaan anders echt gaaf. Serieus. De reden waarom ik onder narcose moest gaan is helaas meestal minder. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ja, geniaal spul inderdaad. De enige keer dat ik het heb gedaan werd ik trouwens wel vrij misselijk, een imho wat te zware bodyload, maar desalniettemin erg grappig ja come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Het is wel vaag als je jezelf ziet wegdraaien zeg maar.. Ik hield vanmiddag mijn ogen even open en begon te draaien en viel weg Wakker worden is ook vaag dat is precies andersom hehe Het is de lichtinval ;') |
|
Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: De bodyload is idd wel erg zwaar, maar ik heb daar gelukkig nooit moeite mee, ook nog nooit moeten overgeven van drugs. Ik zit nu nog te stuiteren, ook al was het van woensdag geleden. Liep net in het mario bros wereldje toen. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
gister salvia geprobeerd, de vorige keren lukte het niet met de 5x dosis, maar gister had ik de 30x en nu werkte het wel. T was echt super vaag k zat echt ineens in mn trip en snapte heel veel dingen niet meer, maar k had helemaal geen last van visuals of kleuren die veel mooier waren. t was niet een heel relaxed gevoel maar ik denk dat als ik nog een paar keer probeer dat ik er een beetje mee om kan gaan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ja, trippen leer je, idd. Maar is salvia niet ongeveer even chaotisch als paddo's? Ik heb salvia nog niet geprobeerd maar met paddo's had ik in ieder geval best nutteloze trips zonder enig punt erin. Weinig tot geen visuals, een grote chaos in m'n hoofd. Dat vind ik niet fijn. Die 2C-B tegendaar was lekker helder en stuurbaar. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
jah sturing heb je niet bij salvia, ik probeerde dingen te begrijpen maar dat hielp toch niet, k pakte ook maar snel een biertje om iets normaals te doen hehe. en na 5 minuten was het ergste wel weg maar het heeft bij elkaar toch wel half uur tot uur geduurt voordat ik me weer normaal voelde. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ken het spul niet, ik mag graag van een blowtje genieten, maar verder dan dat ga ik meestal ook niet Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool... |
|
quote: Haha, ja, dat vind ik dus echt nietn fijn. Ik stuur liever m'n trips dan dat ik ze moet 'doorzitten'. Gisteren trouwens wat mdma pilletjes achterover gegooid, vet zitten te hallucineren! Was de eerste keer op dat spul, geniaal was dat. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |