![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nice! Ik krijg binnenkort een lading 2c-b binnen. Zin in ![]() En die dude is nu ook chemische mescaline aan het maken hoorde ik, helemaal geweldig! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 09-09-2007 22:14] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Panzerke op 09-09-2007 23:33] come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
quote: +1 Heb 1,5 jaar regelmatig geblowt, wiet en hasj maar doe er nu niet meer aan ook vanwege gezondheidsproblemen maar ook omdat het gewoon stom is. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Ik doe alleen bier en dan alleen in het weekend, heb wel tijdje geblowed, buiten dat ik er niet zoveel aan vond, word je er alleen maar suf van... Andere vormen van drugs hoef ik ook niet, als ik me lichaam kapot wil maken spring ik wel voor een trein ![]() ![]() |
|
quote: ja. ik las laatst de mainline. in dat blad schreef iemand dat hij nooit meer z'n coke-pijp uitleende, hij had nl. een koortslip gehad (na 't uitlenen van zijn pijp aan een ander) en dat had zijn ogen geopened had... ![]() ![]() |
|
Ik zie het verband niet. ![]() |
|
misschien dan 't artikel lezen? en wat ik ermee bedoel is dat mensen nogal verbaast kunnen zijn c.q. proberen te doen over de effecten van druggebruik. "Ik heb recent 3 gram speed weggesnoven... en zag ineens een olifant uit het stopcontact komen...!". kortom: loze teksten... passend bij loos-druggebruik. ![]() ![]() |
|
Hmmm, ik kan me toch wel voorstellen dat je na wat drank en wiet niet verwacht dat je geen adem meer kan halen als je wakker wordt. Toch zijn er wel veel mensen die de effecten van drugs onderschatten, net zoals er veel mensen zijn die de effecten overschatten. Het blijft uitkijken natuurlijk. ![]() |
|
quote: quote: Koortslippen en pijp roken, huidziektes en kikkers likken. Nee, dank U. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Dacht ik ook. Geen vieze cactussen meer vreten. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Geen idee wat ze op heeft maar helemaal nuchter is ze niet ![]() http://www.dumpert.nl/mediabase/26048/4bba98ce/britney_treedt_weer_op_.html ![]() |
|
quote: Tags: britney nephaar slet sloerie bitch milf ![]() ![]() |
|
quote: heb jij welleens cactussen op dan? welk soort dan? Ik heb nog een zooitje peyote staan van een jaar oud en mn pa heeft nog iets van honderdduizend san pedros maar die zijn ook maar een jaartje oud. Ik zou ook wel de mescaline kunnen extraheren, maar veel hulpstoffen verlies je die aan het effect bijdragen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: haha die is vreselijk klone volgens mij, vooral als ze die stapjes zijwaarts zet, die heeft zeker een halve bak pils op haha. Against God and Government ![]() |
|
gisteren bakkie koffie met kolanoot extract op. (zit ook in cola) de smaak is niet geweldig maar ook niet echt vies ofzo. Daarna heb ik niet zoveel gemerkt behalve dat u ik echt geen zin had om te slapen tot 0700. Het is niet net zoiets als speed want mn normale ritme is tot ongeveer 0400. Maar het werkte wel een stuk beter dan gewone koffie of bullit ofzo. En volgens mij geeft het voor dezelfde energie minder last van te snel hard en minder een brakkig gevoel. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Heb ik ook een tijdje gebruikt nadat ik gestopt was met speed en ritalin. En daarmee wat afgebouwd. Is goed spul. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 04-10-2007 16:16] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Veel beter idd... :') Holy shit jongens hahaha.. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Doe mij toch maar gewoon wiet of hasj, al die shit die ik hier voorbij zie komen kan toch niet kosjer zijn ofwel? Against God and Government ![]() |
|
Achja, iedereen moet het zelf weten, ik hou het persoonlijk ook bij paddo's wiet en hasj. Merk wel dat als je niet dagelijks wiet rookt, het veel lekkerder is. Wordt je tenminste fatsoenlijk stoned en niet gewoon lam as usual. ![]() |
|
"Het nummer zuigt, pleebek van een kleuter, dansen als een 90-jarige die haar looprek kwijt is, timing waarbij een kalender beter aansluit dan een stopwatch. En de uitstraling van een defect spaarlampje. Maar dan wel een hele vieze; die kleren dragen ze alleen op de Keileweg." hahahaha Suck my piss ![]() |
|
quote: Ik merk momenteel dat al bijna 4 weken geen wiet meer roken ook best lekker is, ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: So true ![]() come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
quote: Niet dat het zonder gevaar is, natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 16-10-2007 20:05] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |