![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Speciaal voor Chelman die een een behoorlijke tijd geleden(volgens mij in het traqs deel 4 topic nog) niet echt de positieve effecten kon inzien van psychedelische drugs. http://video.google.nl/url?docid=6540905926032767614&esrc=sr2&ev=v&len=2869&q=horizon%2Bduration%3Along&srcurl=http%3A%2F%2Fvideo.google.nl%2Fvideoplay%3Fdocid%3D6540905926032767614&vidurl=%2Fvideoplay%3Fdocid%3D6540905926032767614%26q%3Dhorizon%2Bduration%253Along%26total%3D344%26start%3D0%26num%3D10%26so%3D0%26type%3Dsearch%26plindex%3D1&usg=AL29H22iBv2Zs9DCvGb0Ouq-s98BH13jUA ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Vrijdag bij de kruidenboer Kratom halen.. Iemand hier al ervaring mee? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
godver heb ik hawaiiaanse zelf gedroogd maar ik denk datr ik het verkeerd heb gedaan want ik voel echt te weinig. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Hoe heb je het gedaan? Afzonderlijk in een stukje krant rollen en op je vensterbank of naast de kast van je computer laten drogen werkt het best. Zonde in ieder geval. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
met een gloeilamp erboven. maar misschien heeft het ook iets te maken met dat ik behoorlijk van de kaart was voordat ik het gebruikte. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
straks even wat kanna halen en proberen te drummen ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ik denk dat het dan komt door de hoeveelheid. Ik heb zelf afgelopen zaterdag Mexicaanse gehad en dat was goed. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 15-04-2008 11:20] ![]() |
|
daarzo gaat het over kratom thee ![]() als paddo's had ik pas hawaiiaanse waar 1 portie 10 gram is. maar ik was zo dronken dat er ergens iets mis is gegaan ![]() dit weekend kanna gekocht, iets van 1/8 van een gram genomen onder de tong maar binnen 1,5 uur merkte ik nog niets(maarja bij mij werkt alles meestal wat trager), daarna een wietje en een biertje op wat het zou versterken maar k heb niet heel erg veel gemerkt en te beinvloed door de wiet om een effect goed te merken. gisteren weer wat geprobeerd omdat ik vanaf het station een uurtje naar huis moest lopen. k had wel iets minder al 1/8e denkik maar nog steeds niet meer effect dan koffie of misschiens zelfs niet. Vaag, want het schijnt vrij sterk spul te zijn ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik heb van de kratom niks gemerkt, en ik had zelf meer dan de aanbevolen dosis genomen omdat ik al sceptisch was.. Het enige wat me is bijgebleven is de gore nasmaak van de laatste slok. ![]() Afgelopen weekend een epileptische aanval op de lsd gehad, dus vanaf nu een hele tijd toch maar even niks doen! ![]() Behalve een keer die chemische mescaline waar ik toch darn benieuwd naar ben.. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Goedzo meid hahaha "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Ja, ik wacht nog steeds op de definitieve hartaanval hoor ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Tja, ik zou toch wel even gaan nadenken na een epileptische aanval na lsd ![]() ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
nix.. gewoon doorgaan! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Ik zou eens Heroine proberen! ![]() |
|
ja en injecteren in je oogbal! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote: Ach, het is de vorige duizend keer altijd prima gegaan. Maar zowiezo ga ik er even niks meer mee doen hoor. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: Een alcoholletje is daar anders ook niet veel slechter in hoor. Heb zelf ook aardig wat lopen flippen op alcohol. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ah, dan snap ik het weer. ![]() Drugs zijn slecht. ![]() |
|
Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: ik zou ecvht stoppen med rugs alsik jouwas. Suck my piss ![]() |
|
Vorige duizend keer? LSD? Ik zeg backflash 'till you... Wat? Draak? In de tuin? Dat wist ik toch al van de vorige 999keer, die doet niets, is heel lief en van een oud vrouwtje geweest. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: ja maar je spoort nuchter ook niet, alcohol versterkt dat ![]() ![]() |
|
daarom maakt drugs ook niet zo heel veel uit, je harses des te meer, gelukkig is die ook wel makkelijk te veranderen. ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Daarom, ik was al geminderd, en nu nog meer. En het voelt goooeeeed. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |