![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
haha sommigen zien er al verneukt uit! Suck my piss ![]() |
|
en het is goed voor de haargroei signature ![]() |
|
had ik maar bier ![]() Suck my piss ![]() |
|
Had ik maar peuken. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Suck my piss ![]() |
|
Had ik maar koffie. ![]() |
|
Hehehe, mooi volk joh. Boeiender ![]() |
|
![]() ![]() Ja dat is fijn om te horen altijd ![]() ![]() ![]() |
|
Nep ![]() Maar wel vet! [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 14-10-2008 11:38] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
gisteren probeerde ik hasj olie te maken op de oude marrokaanse manier door wat knip afval in kokend water te doen en koken tot de olie boven drijven. alleen bij mij ontstond niet echt iets van olie, en het rook een beetje naar spinazie. ik dacht nou dan maar een theetje ervan drinken maar verwachtte niet dat het sterk zou kunnen zijn. maar na een uurtje begon ik behoorlijk te spacen in bed. nog best visuele dingen gehad en heel mn lichaam leek een beetje verdooft echt heeel anders dan het normale roken, dit was veel hallucinogener. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Die manier ken ik niet echt. Maat van me lost het altijd op in ethanol en verdampt dat dan weer, zodat de hasjolie overblijft. Precieze procedure ken ik niet, maar daar komt het ongeveer op neer. Kan me niet voorstellen dat je THC dmv alleen koken goed kan extraheren. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
je zorgt dat de thc smelt en omdat het niet mengt met water komt het boven drijven. tenminste dat is de methode die marrokanen al honderdenjaren gebruiken. Maarja nu vind ik de thee even interessanter want dit was echt tering sterk, ik zit nu nog een beetje versuft. En k heb alleen maar 1 kopje op, de smaak was dan ook wel sterk maar volgende keer maar een kwart of een half kopje dan maar. k had ook wel erg veel knip afval erin gedaan en iets van 2 uur laten koken. Edit: jah k had ook die ethanol methode in mn hoofd maar voor dat moet je het eerst nog even laten drogen. En leek me toch wat gevaarlijker enzo. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 22-10-2008 13:27] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Daar maak ik toch echt liever boter van. ![]() Maar ik zal het onthouden, mocht ik ooit over hebben dan weet ik wat ik ermee ga doen. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
jah boter is ook relaxed, je kan het overal op smeren, dat ga ik denk met de rest van het knipafval doen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Mwa, ik bak er meestal cake, brownies of, als het die tijd van het jaar is, pepernoten van. Ideaal spul, je kan het ook invriezen en een jaar later werkt het nog steeds. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Alleen alcohol. Liefst bier ![]() ![]() |
|
+ af en toe een joenkoe ![]() ![]() |
|
no spang papi Suck my piss ![]() |
|
quote: :') ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 22-10-2008 16:16] Je moeder. ![]() |
|
quote: Inmiddels gaan we weer los, natuurlijk. Bezinning is wel een aanrader. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 29-10-2008 15:44] ![]() |
|
Heeft iemand eens meth geprobeerd? Zag gisternacht een interessante docu daarover. ![]() |
|
![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: House ook :-) de gebruikster leek wel zo'n doodshoofdaapje ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |