|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hij had er ook bij gezopen als ik het zo lees. Boeiender |
|
Ik had mijn eerste op in een spontane opwelling, na 10 bier ofzo. Kan me een betere setting voorstellen, was de dag erna ook best van de kaart. |
|
hmm ik heb helemaal geen trek meer in bier als ik het op heb, maar bij speed juist tering erg daar heb ik dan ook een paar stevige katers van gehad ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dat zijn echt de momenten waarop ik het meeste bier heb gedronken, ook omdat mijn lichaam dat normaal gesproken gewoon niet volhoudt. Wel iets om op te letten, ook omdat je het gevoel hebt dat je meer kan hebben. |
|
ik keer x gedaan en nooit weer. Ik stond nog een beetje strak toen mij vader de volgende dag langs kwam..... IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Met kristallen kan dat wel erg gemakkelijk. Laatste keer om 23.00 begonnen, en om 09.00 was ik nog steeds onwijs waus omdat ik lekker likjes bij bleef nemen. @WR: niet eens per maand doen, onverstandig. Ongeschreven regel is telkens twee maanden rust houden tussendoor. Dan heeft je serotinine tijd genoeg om weer op peil te komen. Je kan het wel vaker doen, maar dan wordt het effect minder dan je zou willen. Beter eens per twee maanden goed van de kaart dan vaker half werk. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Laat die Whiterider toch lekker een drug addict worden. |
|
quote: Ahja, ik noemde ook maar een willekeurige periode. We zien wel. |
|
Hij keek me aan en ja hoor! Daar kwam hij al aan gestrompeld, binnensmonds wat gemompeld Het leek wel of ‘ie in de stront was gedompeld En verschrompeld! Ik zei: “Nee, niet weer!” “Dit was de laatste keer punk! Jouw battle ik niet meer!” Hij zei: “Nooit zal ik jou meer uitdagen, maar ik wou je nog iin keer gewoon wat vragen...” “Oh! En dat is...?” “Hi Def P. man, heb je een gulden voor me?” IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: mja hangt er maar vanaf wat je van en pilletje wilt, ik vind het volle werk soms iets teveel. En voor het gevaar van verslaving hoef je dat ook niet te laten. XTC is lichamelijk niet verslavend en geestelijk valt het ook wel mee. Maarja in elk weekend is er natuurlijk geen klote meer aan. Is het ook niet zo dat als je geen "dinsdag dip" hebt dat je serotonine niveaus niet zo erg uit balans getrokken zijn? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Trouwens, na die tweede pil heb ik wel liggen hallucineren. Dat was wel poepgaaf, haha. Was niet echt heftig ofzo, maar wel een bizarre ervaring. |
|
quote: sigaretten, inderdaad zeg roken is dan zo vreselijk zalig. alles eigenlijk |
|
quote:kijk nou maar gewoon uit met die meuk. Fuck the world and fuck you |
|
We gaan het echt niet vaak doen hoor. |
|
quote:mooi. Fuck the world and fuck you |
|
|
|
quote: Toch denk ik niet dat ik met jou wil trippen hoor. Normaal voel ik me al seksueel tot je aangetrokken, maar kan ik me nog inhouden... Na een snoepje zal dat wel niet meer lukken. |
|
[nas] NEEM HEM IN JE MOND! [/nas] |
|
|
|
quote: wat heb je gezien dan?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
ik ben nieuweschierig. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik heb slechts één keer gehallucineerd op MDMA, toen zag ik overal op- en afstapjes waar ze niet waren (straat, grasveld) en had iedereen plotseling een bril op ("gast, kap godverdomme eens met dat gelul, ik HEB geen bil op!"). come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: En straks drank verbieden, en daarna een verbod op samenscholing bij iemand in huis.... Damn, wat een regering. Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |