|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Liever geen shit, ik weet dat daar liefhebbers voor zijn, maar ik ben niet van die partij. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Fransman slacht hond tijdens paddotrip Uitgegeven: 14 juli 2007 18:46 Laatst gewijzigd: 14 juli 2007 18:46 AMSTERDAM - Een 28-jarige Fransman heeft vrijdagavond in Amsterdam onder invloed van paddo's en wiet zijn hond vermoord. Het beest moest met een schaar en mes worden bewerkt om zijn geest vrij te maken, zo verklaarde de man tegen de politie. Agenten troffen de verwarde man naakt en onder het bloed aan in zijn busje aan de Herengracht. In de auto lagen de geslachte hond en een bebloedde schaar en mes. De binnenzijde van het voertuig was bedekt met bloedspetters en vegen. Paddo's De man verklaarde dat hij paddo's en wiet had gebruikt. http://www.nu.nl/news/1154229/12/Fransman_slacht_hond_tijdens_paddotrip.html “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Tja, rare mensen, die Fransozen... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Maar blijf van z'n paddo's af |
|
quote: |
|
quote: Ik heb dit eerder gelezen. Weet niet meer waar. Suck my piss |
|
Hij had trouwens een psychose en verkeerde dus niet onder invloed van paddo's. http://www.nu.nl/news/1156540/14/Geen_paddo-gebruik_bij_slachten_hond.html |
|
quote:Zag het idd, wel grapig dat de 2e kamer al weer regeltjes aan het verzinnen was. |
|
quote: Kun je nagaan als hij ook nog eens paddo's had gebruikt, dan had hij daarna de dode hond uitgelaten, denk ik. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik denk dat hij dan zichzelf geslacht had om zichzelf aan de hond te voeren. Die had zulke zielige hongerige ogen! |
|
quote: Die incidenten met paddo's waren toch allemaal met/door buitenlanders? Jan-Maat de profeet! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Maken de mensen hier ook nog verschil tussen natuurlijke producten of laboratoria drugs? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
stroom= gewoon stroom. Bij drugs zie ik het zelfde. Maar dat ben ik. Suck my piss |
|
|
|
quote: Dat filmpje is echt TE gaaf! Hahah! |
|
Hahaha, oud, ja. Maar wel gaaf! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Gister naar een goa in Namen geweest, bij een kasteel.. Ik wist wel dat daar een behoorlijke hoop drugs worden genuttigd, maar keristus, zoveel had ik ook weer niet verwacht. Tering zeg Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Een goa? Wasda? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
wie gaat er dan ook naar goafeesten... |
|
quote: http://nl.wikipedia.org/wiki/Goa_(muziekstijl) Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Ik krijg er nou echt zin in, zeg? Wat was het ook alweer? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ik, ik heb me best vermaakt. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Aha. Ik krijg ineens flashbacks uit 1994, "something for your mind"... Onee, '93. De tijd gaat snel. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 29-07-2007 18:20] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |