![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wie gaat er dan ook naar metalconcerten ![]() ... ![]() |
|
what the fuck is dan een goa feest ? ik weet het serieus niet ? Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Een feest waar ze GOA trance draaien, misschien? ![]() |
|
ik weet toch niet wat dat is man.dat kan toch, of niet ? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ik ben ook naar diverse GOA feestjes geweest, op zijn tijd vind ik dat best geinig. Die waren allemaal legaal btw ![]() ![]() |
|
Nou, niet mijn ding.maar ja, ik vind metal feesten al erg. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: ohnee das al helemaal erg! stelletje zuipende vretende boerende kontkrabbere schruftdragers bij elkaar. ![]() ![]() |
|
quote:daarom, en vooral als ze bezopen zijn is het zulk ranzig volk, bah.en dan dat lange haar er nog eens bij, nee, dat kan echt niet hoor. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: en spijkerjases en verstjes en leren broeken die NOOIT gewassen worden. dat is wel echt vies! juckkk ![]() |
|
Inderdaad. En daarom ga ik dus vrijwel nooit naar metalconcerten ![]() ![]() |
|
Het erge is dat als je bij zo'n concert bent, de band begint te spelen, en dat er dan zo'n goorlel begint te headbangen, dat gore vieze ongewassen haar weer in je muil.bah, niks voor mij. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: of dat je ineens de plukken haar uit je biertje kan plukken. of je eten. wel een de behoefte gehad om de restanten dan maar in zijn nek te wrijven, maar daar ben ik te aardig voor. ![]() |
|
quote:Moet je gewoon eens doen, hehe, niets zo goor als haar in je bier. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: K heb gister nog wel aan een haarzwieper verteld dattie met zn natte met bier besmurde haar in mn gezicht aan het zwaaien was.... Mn eigen haar was ook helemaal nat van een vol glas bier wat erover heen ging door een een of andere lompo maarja dat gebeurt toch wel! Gelukkig hebben we zoiets als een douche en een wasmachine.... Eten moet je gewoon effe doen waar ze een beetje rustig zijn.. drinken.. niet te lang over doen ![]() ![]() |
|
![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
drugs zijn kut ![]() Je moeder. ![]() |
|
Haha, ja, goafeestjes, dat is me altijd een drugsorgie van jewelste. Net als bij tekno trouwens, dat is zo mogelijk nog erger... come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
quote: Lekker toch. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
nee ![]() Je moeder. ![]() |
|
go jaap, go! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
nee ik blijf!!11 kek P: Je moeder. ![]() |
|
![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Welles. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Drugs is kudt, af en toe blowen is nog wel grappig, de rest hoef ik niet meer/geen zin... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |