|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik moest laatst werken op een gabberfeest waar echt iedereen onder invloed van MDMA en/of speed leek te zijn. Best nog wel een grappige ervaring als je zelf helemaal nuchter bent. Op een gegeven moment voel ik iemand zachtjes aan mijn haar trekken, dus ik draai me om. Staat er echt een bijzonder wause gast achter me, dus ik vraag of alles ok gaat. Die gast: "waaaah wat heb jij mooi haar, wil je ook een halfje?". Ben echt op de wc moeten gaan zitten om bij te komen van het lachen, abnormaal. En dat gaat dan de hele nacht zo door haha. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Bij metal feestjes zie je ook steeds vaker mensen onder invloed van speed en dergelijke.. ( goede toevoeging, niet?) |
|
quote: Nee, ik neuk niet voor het huwelijk Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Ik heb dat volgens mij nog nooit gezien (evenmin waar skullfuck het over had), maar het kan zijn dat jij natuurlijk bij andere feestjes komt Laatste tijd ben ik in Atak, Burgerweeshuis, Melkweg en Hedon geweest. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Of je herkent de symptomen niet. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Heet jouw moeder aarde? Wauw! Oh wacht, nou zie ik pas in hoe oud je écht bent Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik zag het al begin 90 jaren, bij bands als de oude my dying bride en de eerste gathering line up. Maar dan geen speed, maar xtc. Ging prima, zo te zien. *waus* En ZelThoR, shut up! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Jij hommo! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Iek maak camera kapoet!! |
|
quote: Ja maar, dat wist ik niet. Suck my piss |
|
quote: hahah tijdje geleden 2 soortgelijke "gevallen" meegemaakt. Minus het hout. "Ik doe je dit en dat,sus en zo wacht maar.." ja, mooi mien jong. Suck my piss |
|
quote: Geen conclusies trekken voor je het hele verhaal weet [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 11-07-2007 17:27] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Ok, dan wacht ik even. Suck my piss |
|
quote: Beter als tijdens het huwelijk, denk ik dan maar. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
ligt er natuurlijk aan hoe lang je van plan bent getrouwd te blijven ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
wansmaak? moah, je smaak lijkt niet verkeerd... in mijn achtertuin groeit zulks onkruit in 25l gamma cement-emmers... |
|
k heb vandaag ook mn (lelijke) wietplantje overgepoot. het enige wat ik op heb zien komen van de 2 kilo wietzaad wat ik in de tuinen in de buurt heb gestrooit ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ja, het is te vochtig momenteel... |
|
voor zaad is het niet te vochtig hoor wel beetje frisjes k heb het trouwens ergens in maart gezaaid. maarja t was duivenvoer(waarschijnlijk bestraald) dus k verwachtte al niet heel veel zeker niet van de kwaliteit. maarja t ging me er ook meer om dat iedereen in de buurt een gazonnetje van weed had ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
maart is echt ruim een maand te vroeg... woonde ik maar in jouw buurt...weldoener! |
|
zaad kan jaren goed blijven hoor, ook buiten in iedergeval zou ik meer op moeten zien komen dan de 4 scharminkels die binnen bij me thuis opkwamen. k had nog wat in mn terrarium gegooit dat kwam half op maar het kwam niet verder als de eerste 2 blaadjes. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: magh het ietsje meer zijn, ongveer, plus minus. Suck my piss |
|
quote: Maar daar draait het huwelijk toch helemaal niet om... Eeuwige liefde en shit. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |