![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Made possible by..... ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Obituary. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Wanneer was dat dan, in '95 of in '98? ![]() |
|
quote: Alles wat jij in je keel stouwt is ook niet lichaamseigen of wel. Je punt was? Zowiezo is er al 1 drugs lichaamseigen waarvan ik het weet, de rest heb ik nog niet uitgezocht. DMT, word aangemaakt in je slaap, als je geboren wordt, en als je doodgaat. Oja, en nog terug over het reinigende effect van ayahuasca en alle non-believers: quote: [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 01-08-2008 12:59] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
hahaha hoezo goedpraten. edit;stoor je vooral niet aan mensen die een andere mening hebben. Als ik jou was zou ik gewoon doorgaan. Wat kan jou het verrotten? *denkt aan gast met stuk hout in zn kont* HAhahahhahaha [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 01-08-2008 13:32] Suck my piss ![]() |
|
quote: Waarom doorgaan als ik vrolijk gestopt ben met troep. Vind het wel prima zo. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
zeg dat dan, typ ik weer een reply voor jan met de korte achternaam. lekker is dat. *gaat in een hoekje zitten* Suck my piss ![]() |
|
[edit]boeiuh[/edit] Ik ga mijzelf zo eens even weer voorzien van een zak wiet en een nieuwe game, dat gaat vaak wel lekker samen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 02-08-2008 13:05] ![]() |
|
Hehehe, bij mij juist niet, moest ik altijd weer plattegronden gaan tekenen, anders wist ik niet meer waar ik precies was. (met fps, that is) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
ik verneukte het juist altijd als ik stoned was. ![]() Suck my piss ![]() |
|
Precies, zo heb ik jaren en jaren over unreal 1 gedaan. Heb je al die workbench op de kop kunnen tikken? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
nee, nog niet achteraan geweest, komt nog wel! Suck my piss ![]() |
|
haha ik ga er juist meer in zitten en geniet er nog meer van, maar zonder snaak ben ik technisch gezien beter ja ![]() |
|
Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
zag ik laatst al je. blijft mooi quote: Suck my piss ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Suck my piss ![]() |
|
als je gaat zoeken kom je echt sneue dingen tegen.. http://www.youtube.com/watch?v=pxHhJkUUj1A&feature=related Suck my piss ![]() |
|
quote:Dan heb je er toch ook langer plezier van? ![]() ![]() |
|
![]() Ben nu bezig met Ratchet & Clank: Tools of Destruction. Erg gaaf hehe ![]() ![]() |
|
quote: Wel waar voor je geld, ja. ![]() Misschien moet ik 'em maar weer eens installeren, kijken of ik de weg nu wel kan othouden, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Dan draai ik er vast één ![]() |
|
Suck my piss ![]() |
|
Sommigen worden er toch beter op ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |