|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Mooi zo. |
|
t zou wel een vette stunt zijn als er dan een bonjovi shirt bij zit In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Bwahahahaha..... Idd, ja.... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
klinkt lekker, maar waarom hebben jullie dat stuk verranderd als Dan inkomt met zijn stuk tekst? vond die fade in van martin wat vreemd klinken |
|
wat klinkt die snare raar... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Vergis ik me nu, of klonk de demo vetter? Ik 'voel' hier de bas niet. Bareuh... |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 05-05-2008 0:43] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: eh.. nou beetje wel toch... toch? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 05-05-2008 8:30] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
het zaadste aan die hele banner is nog dat er commentaar van een dimmu borgir lid voorbij komt.. lekker boeiend of die knul er een stijve piemel van krijgt of niet |
|
labelpraat Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Het lijkt mij dat de platenmaatschappij een paar maanden geleden eerst de muziek heeft gehoord, hob toen getekend heeft en dat daarna de banner is gemaakt. Of is die banner al zó oud? Want dat weet ik allemaal niet, natuurlijk. Maar Ed weet daar natuurlijk alles van. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 05-05-2008 18:54] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Banner is behoorlijk vers, heb em pas één dag voor de planning ontvangen omdat ie niet eerder af was .. |
|
Ik snap die banner niet. HoB speelt toch juist det wat al 100x eerder is gedaan. Ik weet niet waar Silenoz zijn oren verstopt heeft.. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: |
|
Toch raar dat ze een artiest van de concurrentie quoten Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ow. Ik dacht dat die gast het juist had over die 1000 en 1 bandjes die op hypersnelheid door hun nummers heen denderen, oftewel de nu-deathmetal, zeg maar. En dimmu borgir concurrentie? Nogal een verschil in muziek, lijkt me. Uiteindelijk vist iedereen in dezelfde zee, maar toch. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 05-05-2008 21:02] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: quote: Op alle punten correct. Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Ander label dude. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Damn, ook ik ben alweer ontmaskerd, ook niet paranormaal begaafd, haha. Maar op zo'n manier, ja. Daar had ik niet aan gedacht. Maar blijkbaar is dat niet zo'n probleem. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 05-05-2008 22:07] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Gave plaat geworden, staan aardig wat doomy nummertjes op die de haren goed gaan laten wapperen, ben erg benieuwd naar hoe dit live gaat zijn, kan haast niet tegen vallen. |
|
|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |